Forrest Gump-tyylisiä "hyvän mielen" elokuvia?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Serbian Film on iloinen kesäfilmi
Aika omituinen käsitys sinulla iloisesta kesäfilmistä. :D
Aika omituinen on aloittajankin käsitys 'hyvän mielen elokuvasta'. Forrest Gump on äärettömän surullinen ja traaginen niin monella tapaa, ettei monesta elokuvasta löydy vastaavaa.
Unelmien pelikirja (Silver Linings Playbook)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Serbian Film on iloinen kesäfilmi
Aika omituinen käsitys sinulla iloisesta kesäfilmistä. :D
Aika omituinen on aloittajankin käsitys 'hyvän mielen elokuvasta'. Forrest Gump on äärettömän surullinen ja traaginen niin monella tapaa, ettei monesta elokuvasta löydy vastaavaa.
Eikös täällä juuri sen takia monet ole luetelleetkin vastaavanlaisia, tunnerikkaita elokuvia, joissa on mukana myös sitä surumielisyyttä, menetyksiä ja kaihoa. Ainakin minulle sellaiset on enemmän hyvänmielenelokuvia kuin esim. sisällöttömät kreisikomediat :)
Serbian Film -kommentin otin vitsinä, sehän kuuluu taas ihan toisenlaiseen kategoriaan.
Chef
Little miss Sunshine
Wild - villi vaellus
The way way back
Se hitler elokuva, olihan nimi 'täällä taas'. Löytyy netflixistä.
Schindlerin lista on aika mieltä ylentävä pätkä.
Ehdottomasti jo pariin kertaan mainittu Koskemattomat (Intouchables)
Muita:
Little miss sunshine
Good will hunting
Love actually
The shawhank redemption
Castaway on a moon (vähemmän tunnettu, mutta äärimmäisen hauska ja hyväntuulinen. Mustaa huumoria paljon.)
Terminaali
The princess bride
Stardust
The holiday
Kreikkalainen naimakauppa
Big fish
Rolemodels
Pretty woman
Päiväni murmelina
The best exotic marigold hotel
Yes man
Kaikki Ylpeys ja ennakkoluulo elokuvat ja etenkin se BBC:n sarja
Jane Austen lukupiiri
The Grand Budapest Hotel
Before Sunrise ja Before Sunset
Marley & Me.
Itkettää taatusti mutta leffan jälkeen on omituisen lämmin olo. Voisin sanoa jopa lempileffakseni.
Karkausvuosi.
Eilen tuli Julie Robertin tähdittämä Lumikki ja 7 kääpiötä (ei tainnut olla elokuvan nimi)
Mutta hyvä minun mielestäni.
Naisen tuoksu.
Pretty Woman
Niin, kyllähän elämässä sattuu kaikenlaista vähemmän ja enemmän traagista, mutta se ei tarkoita että elämä olisi "perseestä". Forrest Gump elokuvasta tulee minulle hyvä mieli ja se on minulle semmoinen "elämää suurempi" elokuva. Ehkä olen sitten sadisti kun koen elokuvan hyvän mielen leffana...
Ap
Kiitos kaikille ehdotuksista! Tässä on nyt katsomista hyväksi aikaa :D
Ap
Koska kommenttini juuttui palstan sens.suodattimeen, yritän uudestaan ja hienostelen vähän viestiä, ettei kukaan loukkaannu.
Miten muka Forrest Gump on hyvän mielen elokuva? Forrest on älyllisesti haasteellinen, Jennyä kaltoinkohdellaan, Bubba siirtyy toiseen aikaulottuvuuteen, luutnantti Dan menettää alemmat raajansa ja alkaa puistokemistiksi, Jenny on ei-painavakenkäinen ja laajentaa todellisuuttaan kemiallisesti ja lopulta seuraa Bubbaa toiseen aikaulottuvuuteen.