Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia kiinnostaa niin paljon miehen työ ja koulutus?

Vierailija
16.01.2017 |

Ette te sen miehen työn ja koulutuksen kanssa seurustele, vaan miehen (ihmisen) kanssa jolla on tunteet ja hengittää tätä ilmaa siinä missä kaikki muutkin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava niin riittää, että se vaan hengittää?

Entä mielenkiinnon kohteet, halu kehittää itseään ja mennä elämässä eteen päin. Koulutus ja työ kertoo ihmisestä paljon. 

Vierailija
22/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan eria asia suunnitella tulevaisuutta, jos toinen tekee säännöllistä päivätyötä ja toinen on puolet vuodesta ulkomailla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiologiaahan toi on: on iskostettu, että mitä parempi koulutus, sitä parempi mahdollisuus menestyä yhteiskunnassa. Ennen sotilaat ja lauman johtajat olivat niitä halutuimpia naisten keskuudessa. Lauman johtajat siksi, että heillä oli vahvimmat geenit ja sotilaat siksi, että he suojelivat naisia.

Vierailija
24/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä kiinnosta paskan vertaa naisen koulutus tai työ 😁

No sen verran että jos nyt sattuisi joku tarhaope olemaan niin se teoreettisesti nostaisi naisen söpöyskerrointa. En ole tosin koskaan tällaisen kanssa ollut tekemisissä, joten tiddä sitten vaikuttaisiko sekään oikeasti.

Vierailija
25/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän työ tekijästään kertoo aika paljon.

Aika erilainen kuva tulee miehestä jos hän on lentäjä tai loka-auton kuljettaja.

Vierailija
26/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon ihmisestä kertoo jo koulutus ja ammatti. Kyllä miehiä kiinnostaa yhtälailla naisen koulutus ja ammatti. Aika perusasioita, jos meinataan parisuhteeseen ryhtyä. Paljon perustellumpaa kiinnittää näihin huomiota kuin ulkonäköön.

Ei kiinnosta. Miehiä kiinnostaa naisessa ulkonäkö ja luonne. Poikkeuksia toki on ja kohteliaisuudesta toki pitää kysyä, mitä toinen tekee työkseen.

Vierailija
27/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koulutus on lähinnä oikotie siihen, että meillä on yhteneväinen ajattelutapa. Oon itse juristi, jolla on alla myls hunanistinen tutkinto ja humanistitausta miehellä on plussaa. Mulle on tärkeää, että mies pitää esimerkiks kirjoista ja elokuvista ja suhtautuu uteliaasti maailmaan. Yleensä tällaiset tyypit hakeutuvat johonkin muualle kuin raksamiehiksi. (Vaikka olen kyllä tapaillut yhtä hurmaavaa tyyppiä, jonka opintopolku oli peruskoulusta amikseen. Hän luki vapaa-ajallasn paljon ja oli kiinnostunut esimerkiksi psykologiasta.)

Jostain syystä miehillä tuntuu olevan tosi luutuneita ja rajoittuneita ajatusmasilmoja useammin kuin naisilla ja koulutuksen kyttääminen on hyvä tapa vähentää mahiksia törmätä täysurpoon. Vaikka ei se toki autuaaksi tee eikä ole karsiva kriteeri.

Vierailija
28/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgfdh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon ihmisestä kertoo jo koulutus ja ammatti. Kyllä miehiä kiinnostaa yhtälailla naisen koulutus ja ammatti. Aika perusasioita, jos meinataan parisuhteeseen ryhtyä. Paljon perustellumpaa kiinnittää näihin huomiota kuin ulkonäköön.

Ei kiinnosta. Miehiä kiinnostaa naisessa ulkonäkö ja luonne. Poikkeuksia toki on ja kohteliaisuudesta toki pitää kysyä, mitä toinen tekee työkseen.

En tiedä kuinka monia miehiä olet deittaillut, itse olen monia, ja mitä koulutetumpi mies niin sitä enemmän häntä on kiinnostanut myös oma koulutukseni ja työni.

Vierailija
29/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Miksi naisia kiinnostaa miehen työ, koulutus, ulkonäkö, luonne, varallisuus, käytöstavat, kasvatus, tulevaisuuden haaveet.. Eikö tärkeintä ole se MIES siellä sisällä.

Vierailija
30/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, varmaankin siksi, että minulle parisuhde on ennen kaikkea kumppanuutta ja ajatustenvaihtoa, ja vasta toissijaisesti seksiä. On se seksikin toki tärkeää, muttei ainut tekijä.

Joten haluan, että voin jutella miehen kanssa laajasti erilaisista asioista, että hänellä on minua kiinnostavia mielipiteitä ja näkökulmia, sivistystä ja laajakatseisuutta ja suvaitsevainen maailmankuva. Kaikkea tätä on todennäköisemmin koulutetulla ihmisellä, joka on aktiivinen elämässään eikä vain makaa kotona rämpläämässä pelikonsolia.

Raha ei ole ollenkaan niin tärkeä tekijä tässä. Kun aloimme seurustella mieheni kanssa, olimme molemmat köyhiä opiskelijoita. Valmistuttuamme elätin meitä molempia kolmen vuoden ajan, ennen kuin mieskin sai töitä, eikä tuo vaikuttanut negatiivisesti suhteeseemme.

Jokainen voi halutessaan ottaa selvää maailman asioista, se ei koulutusta katso. Korkea koulutus ei tee ihmisestä mitään joka alan tietäjää automaattisesti, se kouluttaa enimmäkseen siihen yhteen asiaan ja jos se ei satu olemaan se ala, josta haluat keskustella, eipä siitä paljon apua ole. Tämä on enemmän luonnekysymys, toisia kiinnostaa mitä maailmassa tapahtuu ja toisia ei. Sterotyyppisesti voidaan ehkä sanoa, että perusduunaria ei kiinnosta kuin ne omat, suppeat aiheet. Mutta yhtä hyvin samaa voi sanoa tutkimushuoneeseensa hautautuneesta biologian professorista.

Vierailija
31/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Miksi naisia kiinnostaa miehen työ, koulutus, ulkonäkö, luonne, varallisuus, käytöstavat, kasvatus, tulevaisuuden haaveet.. Eikö tärkeintä ole se MIES siellä sisällä.

Oletan ja toivon, että tämä oli sarkasmia, mutta siltä varalta ettei ollut, kysyn: Mitä/mikä se mies siellä sisällä sitten on?

Vierailija
32/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan ja toivon, että tämä oli sarkasmia, mutta siltä varalta ettei ollut, kysyn: Mitä/mikä se mies siellä sisällä sitten on?

Niimpä :D

Vierailija
33/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies eikä mua ainakaan kiinnosta. Eikä tutkimustenkaan perusteella pitäisikään kiinnostaa, googlaapa huviksesi aiheesta tehtyjä tutkimuksia.

Vierailija
34/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hgfdh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka monia miehiä olet deittaillut, itse olen monia, ja mitä koulutetumpi mies niin sitä enemmän häntä on kiinnostanut myös oma koulutukseni ja työni.

Miten se sulle käy ilmi? Kysyy treffeillä "mitä teet"?

Vierailija
35/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te sen miehen työn ja koulutuksen kanssa seurustele, vaan miehen (ihmisen) kanssa jolla on tunteet ja hengittää tätä ilmaa siinä missä kaikki muutkin.

Niinhän sinä luulet, mutta olet väärässä. Mies on kuin käyntikortti naiselle, ennen vanhaan puhuttiin vain edustusvaimosta (trophy wife), mutta oikeastaan tilanne ennen ja jossain määrin vieläkin on juuri päinvastainen. Nainen haluaa korkean statuksen omaavan miehen, voidakseen lesoilla muille naisille että kattokaa millainen mulla on. Sulla on vaan taksikuski, mullapas on lääkäri, lälläslää, mä oon parempi ku sä.

Eikö nykynainen lesoile sillä omalla statuksellaan? Ei itsenäinen nykynainen tarvitse enää  miestä tullakseen toimeen ja nostamaan omaa egoon.

Niinhän sinä luulet, mutta olet väärässä. Toki omalla statuksella voi lesoilla, ja niinhän moni tekee, mutta vielä parempi jos voi lesoilla molempien statuksella, sillä voittaa saman statuksen omaavan kolleegan, joka on ilman miestä tai joka otti alemman statuksen omaavan miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme