Nainen, voisitko seurustella 50 / 50 miehen kanssa?
Eli tasa-arvon nimissä kaikki jaetaan fifty fifty. Kulut, kotityöt, tehtävät.. Siis ihan kaikki, kauppakassien kantamisesta leipomiseen. Perusteluja!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi, mies saa kantaa kauppakassit. En ottaisi ikinä niin heiveröistä puolisoa, joka laittaisi mut raahaamaan niitä.
Mutta muuten elän jotakuinkin tuollaisessa suhteessa. Asumiskulut maksamme puoliksi, vaikka mieheni tienaa enemmän kuin minä. No hän tekee kyllä enemmän kotitöitä kuin mä.
Enkä minä ottaisi naista joka laittaa minut siivoamaan, tiskaamaan ja pesemään pyykkiä koska en osaa niitä niin hyvin kuin naiset.
Hienoa, ei kannata ottaa sellaista naista. Vastaavasti maksat sitten menoista enemmän, ei nuo yhdellä kauppakassin kantamisella kuitenkaan kuittaannu.
Heti kun nainen kantaa ruokansa siinä missä minäkin niin tilanne on eri.
Niin siis sinä kannat kassit ja maksat enemmän, nainen tekee "Naisten työt" eli siivoaa ja tekee ruuat. Sopisi mulle!
en kyllä maksa penniäkään enempää. Jos 50/50 ei kelpaa niin ostaa sitten molemmat omat tarpeensa.
No sitten sinun pitää myös valitettavasti siivota ja kokata.. 50 / 50 ei käy vain itse valitsemiisi asioihin vaan kaikkeen.
Siivoamisessa on se, että se siivoaa ketä haittaa epäsiisteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi, mies saa kantaa kauppakassit. En ottaisi ikinä niin heiveröistä puolisoa, joka laittaisi mut raahaamaan niitä.
Mutta muuten elän jotakuinkin tuollaisessa suhteessa. Asumiskulut maksamme puoliksi, vaikka mieheni tienaa enemmän kuin minä. No hän tekee kyllä enemmän kotitöitä kuin mä.
Enkä minä ottaisi naista joka laittaa minut siivoamaan, tiskaamaan ja pesemään pyykkiä koska en osaa niitä niin hyvin kuin naiset.
Hienoa, ei kannata ottaa sellaista naista. Vastaavasti maksat sitten menoista enemmän, ei nuo yhdellä kauppakassin kantamisella kuitenkaan kuittaannu.
Niin siis sinä kannat kassit ja maksat enemmän, nainen tekee "Naisten työt" eli siivoaa ja tekee ruuat. Sopisi mulle!
en kyllä maksa penniäkään enempää. Jos 50/50 ei kelpaa niin ostaa sitten molemmat omat tarpeensa.
No sitten sinun pitää myös valitettavasti siivota ja kokata.. 50 / 50 ei käy vain itse valitsemiisi asioihin vaan kaikkeen.
.. Tai se ketä ei haittaa että sossu hakee lapset. Ei ei vaan 50 / 50 pariskunnat tekevät kaiken fifty fifty. Eli on esim lista välttämöttömimmistä siivouksesta ja kokkauksista, sinä teet tänään ja minä huomenna. Et voi luistaa askareista joista et pidä, ei se niin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita kämppiä on nähty telkkarissakin. Pihaan tulee terveystarkastaja, psykologi ja lauma ammattisiivoojia monen roskalavan kera. Asukas vääntää itkua, kun hänen mielestään asunto on ihan viihtyisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun peräkammarisi oven takana on varmaan pitkä jono naisia tyrkyllä, kuulostat sellaiselta helmeltä.
Joo ja en. En seurustelisi kuin sellaisen miehen kanssa, jolle tuo on se lähtökohta. Mutta en seurustelisi miehen kanssa, jolle tuo on kiveen hakattu joustamaton sääntö.
Meillä on itsestäänselvyys, että molempien ollessa töissä, kotityöt jaetaan puoliksi, mutta kukin tekee, mitä tekee. Mies tykkää tiskata ja minä pestä pyykkiä, joten kumpikin hoitaa omaa, mieluisampaa ruutuaan.
Samaten raha-asiat. Meillä on about sama palkkataso, mutta kun minä olin äitiyslomalla tai kun mies jäi lapsen kanssa kotiin, ei olisi tulkut mieleenkään, että kulut puolitetaan.
En voi kestää kohkaavia ja joustamattomia periaatteen ihmisiä. Haluan elää tasapainoisessa suhteessa.