Mikä tää jatkuva vouhotus on siitä että miehen pitää maksaa treffeillä?
Aika tekopyhää mielestäni että puhutaan tasa-arvosta mutta samaan hengenvetoon todetaan että kunnon mies kyllä maksaa treffeillä :D kyllä minä ihan omat ruoat maksan ja jos on tiukkaa rahasta niin sitten ei kannata mennä treffeille ollenkaan. En ihan oikeesti ymmärrä mikä logiikka tässä on, nyt eletään kuitenkin Suomessa vuonna 2017!
N20
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä vanhojen mammojen vouhotuksia :D
Tästä kyllä vouhottaa tasan lompakkoloismies sata kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua aloittaja häiritse yhtään, että täällä miehet huorittelevat naista joka juo miehen tarjoaman kahvin? Tiedät aivan hyvin, että huorittelu alkaa taas kun teit tämän aloituksen. Saatko jotain nautintoa siitä, kun muita naisia huoritellaan ja nuo samat huorittelijat kehuvat sinua kunnon naiseksi? Itse en välittäisi kuunnella huorittelijoiden mielistelyä ja kehuja siitä, että olen mukava ja reipas nainen kun en maksata kahviani miehellä.
Sulla taitaa olla jonkunlainen pakkomielle huorittelusta?
Jaa siksi, kun en tykkää siitä ja sinä tykkäät kun muita huoritellaan?
Kuka tässä on nyt ketään huoritellu?
Älä temppuile. Teit aloituksen tällä palstalla tarjoamista koskevien keskustelujen vuoksi. Olet lukenut ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan vaadi.
Mutta jos mies tarjoaa, niin kyllähän se erottuu joukosta valovuosien lailla. Itse arvostan herrasmiehiä. Mitä siitä tappelemaan, joku tarjoaa, joku ei, joku sen noteeraa, joku ei. Tulee pari tai ei tule, siihen on monta summaa. Mutta ekoilla treffeillä yleensä kohteliaisuudella pääsee pitkälle, oli se kohteliaisuuden ele mikä tahansa.
Miksi et itse ole kohtelias ja tarjoa miehelle?
Niinpä :D Miksi tuo ele olisi herrasmiehen ele, eikö myös kunnon lady käyttäydy samaan tapaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tekopyhää mielestäni että puhutaan tasa-arvosta mutta samaan hengenvetoon todetaan että kunnon mies kyllä maksaa treffeillä :D kyllä minä ihan omat ruoat maksan ja jos on tiukkaa rahasta niin sitten ei kannata mennä treffeille ollenkaan. En ihan oikeesti ymmärrä mikä logiikka tässä on, nyt eletään kuitenkin Suomessa vuonna 2017!
N20Toiset naiset haluaa alistaa miehen jo heti ensimmäisillä treffeillä, siitä tuossa on kysymys.
Voi sitä toki maksaa omasta halusta mutta ei tossun alle poljettuna.
Mahtaa kyseessä olla todella ihmeellisen ihana nainen, jos mies ensitapaamisella antaa laittaa itsensä tossun alle. Ihan vinkiksi kerron, että kannattaa ajatella enemmän yläpäällä kuin antaa alapään viedä.
Jos mies tarjoutuu maksamaan, vastaan yleensä että "kiitos, mutta maksan mielelläni itse". Jos mies alkaa tuohon inttämään niin antaa aika epämiellyttävän kuvan.
Maksaminen kertoo ihmisestä aika paljon. Jos mies ensimmäisillä treffeillä itsestäänselvästi tarjoutuu maksamaan, hän ei todennäköisesti ole sellainen pihi ääliö kuin exäni. Ja jos miehelle sopii se, että seuraavilla treffeillä minä maksan, niin vielä parempi. Myönnän rehellisesti testaavani miehen tälla tavalla, etten kohta taas ole jumissa jonkun "mikä on mun on mun ja mikä on sun on meidän" -tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua aloittaja häiritse yhtään, että täällä miehet huorittelevat naista joka juo miehen tarjoaman kahvin? Tiedät aivan hyvin, että huorittelu alkaa taas kun teit tämän aloituksen. Saatko jotain nautintoa siitä, kun muita naisia huoritellaan ja nuo samat huorittelijat kehuvat sinua kunnon naiseksi? Itse en välittäisi kuunnella huorittelijoiden mielistelyä ja kehuja siitä, että olen mukava ja reipas nainen kun en maksata kahviani miehellä.
Älä temppuile. Teit aloituksen tällä palstalla tarjoamista koskevien keskustelujen vuoksi. Olet lukenut ne.
Ensinnäkin en ole ap ja Toisekseen en ole lukenut mitään tarjoamiseen liittyviä keskusteluja joissa huoritellaan, voitko mennä jonnekin muualle raivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin en ole ap ja Toisekseen en ole lukenut mitään tarjoamiseen liittyviä keskusteluja joissa huoritellaan, voitko mennä jonnekin muualle raivoamaan.
Voitko itse mennä jonnekin muualle pätemään, kun kerran et tiedä yhtään mistä tässä on kyse. Millainen ihminen edes sekaantuu keskusteluun kun ei tiedä asiasta mitään?
Yleisperiaate on minusta se, että lähtökohtaisesti kutsuja maksaa. Jos kutsun naisen syömään, niin olen valmis maksamaan. En jää siitä vänkäämään, jos se ei naiselle kelpaa, koska tunnelmaa on turha pilata. Vähän kyllä outona pidän ajatusta, että laskun tullessa otetaan laskin esiin ja aletaan erittelemään kuka söi mitäkin.
En näe tätä minään alistus- tai muuna suuren luokan ideologisena kysymyksenä. Naista en rupea elättämään, vaikka ravintolassa mielelläni illan tarjoankin. Pysyvä suhde edellyttää naiselta saman luokan tulotasoa kuin itselläni on. Ja tietysti paljon muutakin.
Miksi et itse ole kohtelias ja tarjoa miehelle?