Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää jatkuva vouhotus on siitä että miehen pitää maksaa treffeillä?

Vierailija
16.01.2017 |

Aika tekopyhää mielestäni että puhutaan tasa-arvosta mutta samaan hengenvetoon todetaan että kunnon mies kyllä maksaa treffeillä :D kyllä minä ihan omat ruoat maksan ja jos on tiukkaa rahasta niin sitten ei kannata mennä treffeille ollenkaan. En ihan oikeesti ymmärrä mikä logiikka tässä on, nyt eletään kuitenkin Suomessa vuonna 2017!
N20

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä vanhojen mammojen vouhotuksia :D

Vierailija
2/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tasa-arvoista, että mies maksaa.

Tasa-arvo taitaa olla joissain tapauksissa vain kaikkea muuta.

Jotenkin karseeta, että mies maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä voit puhuu mitä vaan, mut teot ne lasketaan."

Vierailija
4/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä vanhojen mammojen vouhotuksia :D

Se, että mies maksaa on wt-ihmisten vouhotusta.

Vierailija
5/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin. Mä en ole ikinä vaatinut, että mies maksaa treffeillä. Enkä ymmärrä niitä naisia, jotka sitä olettavat. Miksi miehen pitäisi maksaa?

Kun tapasin nykyisen mieheni ja käytiin ensimmäisiä kertoja treffeillä, hän halusi aina maksaa, koska hänen mielestään kuuluu olla niin. Siis täh, ei kuuluisi, mutta hän halusi.

Maksaa edelleenkin jos käydään yhdessä ulkona. Olen sanonut hänelle, ettei hänen tarvitse. Haluaa kuulemma olla herrasmies. Tosin nykyään ratkaistaan asia hyvin aikuismaisesti kivi-paperi-sakset ja häviäjä maksaa :D

Vierailija
6/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, en minäkään voi ymmärtää. Älkää miehet suostuko maksamaan treffeillä, se on naurettavaa!

Vierailija
7/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä sitäkään miksi jotkut miehet oikein vaatimalla vaatii maksaa naiselle treffeillä kaiken

Vierailija
8/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä sitäkään miksi jotkut miehet oikein vaatimalla vaatii maksaa naiselle treffeillä kaiken

Näinpä. Mun treffailu tapahtui lähinnä 90-luvulla ja tuolloin jo ärsytti jos mies väenvängällä halusi maksaa. Tuli olo ettei mies pidä minua itsenäisenä ja täysivaltaisena aikuisena. Saattoipa käydä niin etten tuollaisen kanssa toista kertaa treffeille mennytkään.

Vierailija
9/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miksi miehen pitäisi maksaa? Suomessa vallitsee sukupuolten tasa-arvo ja tuollainen jäänne kuuluu johonkin vuosikymmenten taakse jolloin naisilla ei konttorin aputytön paljasta edes riittänyt ulkona käymiseen.

Vierailija
10/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva vouhotus = yhden palstamiehen pakkomielle. Eilen oli aiheesta toistakymmentä sivua pitkä ketju, etsi se ja jatka siihen, jos todella koet tarpeelliseksi tämän saman asian jauhamisen.

Vierailija
11/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa kyllä, jännämies ehkä ei, mutta ei ole osunut kohdalle jännämiestä vielä.

Vierailija
12/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua aloittaja häiritse yhtään, että täällä miehet huorittelevat naista joka juo miehen tarjoaman kahvin? Tiedät aivan hyvin, että huorittelu alkaa taas kun teit tämän aloituksen. Saatko jotain nautintoa siitä, kun muita naisia huoritellaan ja nuo samat huorittelijat kehuvat sinua kunnon naiseksi? Itse en välittäisi kuunnella huorittelijoiden mielistelyä ja kehuja siitä, että olen mukava ja reipas nainen kun en maksata kahviani miehellä.

Vierailija
13/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua aloittaja häiritse yhtään, että täällä miehet huorittelevat naista joka juo miehen tarjoaman kahvin? Tiedät aivan hyvin, että huorittelu alkaa taas kun teit tämän aloituksen. Saatko jotain nautintoa siitä, kun muita naisia huoritellaan ja nuo samat huorittelijat kehuvat sinua kunnon naiseksi? Itse en välittäisi kuunnella huorittelijoiden mielistelyä ja kehuja siitä, että olen mukava ja reipas nainen kun en maksata kahviani miehellä.

Sulla taitaa olla jonkunlainen pakkomielle huorittelusta?

Vierailija
14/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? :D

Vierailija
15/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies siitä kai lähinnä vauhkoaa. 

Vierailija
16/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa siksi, kun en tykkää siitä ja sinä tykkäät kun muita huoritellaan?

Vierailija
17/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? :D

No sitä helvettiä.

Vierailija
18/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan vaadi. 

Mutta jos mies tarjoaa, niin kyllähän se erottuu joukosta valovuosien lailla. Itse arvostan herrasmiehiä. Mitä siitä tappelemaan, joku tarjoaa, joku ei, joku sen noteeraa, joku ei. Tulee pari tai ei tule, siihen on monta summaa. Mutta ekoilla treffeillä yleensä kohteliaisuudella pääsee pitkälle, oli se kohteliaisuuden ele mikä tahansa. 

Vierailija
19/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa siksi, kun en tykkää siitä ja sinä tykkäät kun muita huoritellaan?

Kuka tässä on nyt ketään huoritellu?

Vierailija
20/30 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tekopyhää mielestäni että puhutaan tasa-arvosta mutta samaan hengenvetoon todetaan että kunnon mies kyllä maksaa treffeillä :D kyllä minä ihan omat ruoat maksan ja jos on tiukkaa rahasta niin sitten ei kannata mennä treffeille ollenkaan. En ihan oikeesti ymmärrä mikä logiikka tässä on, nyt eletään kuitenkin Suomessa vuonna 2017!

N20

Toiset naiset haluaa alistaa miehen jo heti ensimmäisillä treffeillä, siitä tuossa on kysymys.

Voi sitä toki maksaa omasta halusta mutta ei tossun alle poljettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi