Jos asuu kämppiksen kanssa, kuuluuko mielestänne sanoa hyvää huomenta aamuisin
Minusta kyllä. Kämppikseni ei kuitenkaan sano. Ei koskaan itse. Jos minä sanon, hän vastaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Anna kun mä arvaan: kämppiksesi oli vain helkkarin väsynyt ja tokkurassa, ja joutui lähtemään aikaisemmin töihin. Ja sinä istut siellä palstailemassa lämpimän teekupin äärellä ja aloittelet tenttiin lukua sitten vasta joskus iltapäivällä :)
Ei ei! :D minä heräsin ennen kämppistä ja lähdin töihin. Kämppis heräsi ollessani aamupalalla ja lähti myöhemmin töihin. Hän ei siis toivota huomenia koskaan aamuisin (ellen minä sano) eikä hyviä öitä iltaisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun mä arvaan: kämppiksesi oli vain helkkarin väsynyt ja tokkurassa, ja joutui lähtemään aikaisemmin töihin. Ja sinä istut siellä palstailemassa lämpimän teekupin äärellä ja aloittelet tenttiin lukua sitten vasta joskus iltapäivällä :)
Ei ei! :D minä heräsin ennen kämppistä ja lähdin töihin. Kämppis heräsi ollessani aamupalalla ja lähti myöhemmin töihin. Hän ei siis toivota huomenia koskaan aamuisin (ellen minä sano) eikä hyviä öitä iltaisin. Ap
Oletteko pitkään jo asuneet yhdessä? Jotkut ihmiset tutustuu todella hitaasti edes sille tasolle että "uskaltavat" tervehtiä toista. Oletteko muuten tekemisissä toistenne kanssa? Ehkä hän vielä jonain päivänä alkaa tervehtiä oma-aloitteisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko pitkään jo asuneet yhdessä? Jotkut ihmiset tutustuu todella hitaasti edes sille tasolle että "uskaltavat" tervehtiä toista. Oletteko muuten tekemisissä toistenne kanssa? Ehkä hän vielä jonain päivänä alkaa tervehtiä oma-aloitteisestikin.
Emme hirveästi muualla kuin kämpällä. Olen yrittänyt kaikin voimin olla hänelle ystävällinen ja keskustella ja silloin hänkin juttelee, mutta ei juurikaan oma-aloitteisesti. Luulen, ettei hän ole sosiaalisesti kovin lahjakas. Ap
Pelkkä 'huomenta' riittää. Tietysti pitää tervehtiä. Tervehdin lapsianikin kun he tulevat huoneistaan aamuisin ja he tervehtivät minua.
Oma perhe on Täysin Eri Asia kuin joku rando kämppis.
Minusta ihan sama, tervehtiikö vai ei. Ihmisiä on moneen lähtöön, myös asosiaalisia introvertte. Itse olen erityisesti aamuasosiaalinen, ja mieluiten hommailen aamulla ihan keskenäni. Välillä ottaa päähän, kun kämppis tekee uloslähtöä pitkään ja hartaasti, samalla kun itse yritän pidätellä vessahätää.
Sujuva asuminen ennenkaikkea, missä otetaan toinen huomioon niin, että mahd vähän syntyy yhteentörmäyksiä tai sumplimista. Muuten ihan sama vaikka toinen olisi mykkä.
Ekstrovertit yrittää tässäKIN asiassa syyllistää meitä introja, vaan minäpä en suostu syyllistymään. Ha!
Kyllä huomenen sanominen on sallittua ja jopa suotavaa! Tai edes murahdus.
Minäkin onen ainakin osaksi introvertti, mutta esimerkin mukaan lapseni ovat oppineet sanomaan hyvää yötä ja huomenta automaattisesti. Ja lisätään siihen se kiitos ja ole hyvä. Suosittelen, tekee elämästä paljon kivempaa.
Olemme kavereita. Emme kuitenkaan ystäviä. Ap