Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen että poikani pahoinpitelee tyttöystävään

Vierailija
15.01.2017 |

Poikani on 13 v ja seurustelee kiltin tytön kanssa, jota poikani kohtelee huonosti. Esim. työntää käden tytön housujen takapuolelle ulkona ja tyttö vaan alistuu. Poika ei ole herrasmiestä nähnytkään. Missä on vika?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai missä vika :D :D Harvinaisen typerä kysymys.

Minä ja pojan isä olemme seurustelleet taukoamatta pojan syntymästä tähän päivään ja mies ei ole alfajännägangsta-pelle. Pojan motiivia toimia näin en tiedä.

-ap

Meinaatko että pelkästään näillä spekseillä pojasta kasvaa automaattisesti kunnon mies? 

Mitä jos vaikka kysyisit siltä pojalta sen motiiveja? Samalla, jos ei tähän mennessä ole tullut mieleen, voi kertoa että sellainen käytös ei ole ok. 

Olen muutenkin kasvattanut poikaa ja tämä on ensimmäinen suurempi ongelma minkä olen huomannut.

-ap

Suuremmalla ongelmalla viittaan päihteiden käyttöön, mt-ongelmiin ja sen semmoisiin.

-ap

Vierailija
22/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani on 13 v ja seurustelee kiltin tytön kanssa, jota poikani kohtelee huonosti. Esim. työntää käden tytön housujen takapuolelle ulkona ja tyttö vaan alistuu. Poika ei ole herrasmiestä nähnytkään. Missä on vika?

sinussa

Mitä minä olen tehnyt väärin?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla