Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako aktiivisessa käytössä olevaa "yläosaa" sinulla on?

Vierailija
15.01.2017 |

Yläosalla tarkoitan tässä kohtaa mitä tahansa housujen/hameen/whatever vyötärön yläpuolella olevaa.

Itselläni on 4, aktiivisessa käytössä olevaa, onko se kauhean vähän?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20!

Vierailija
2/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tosi vähän. Mulla on varmaan 50 erilaista paitaa, toppia, neuletta, jakkua ym. aktiivisessa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tosi vähän. Mulla on varmaan 50 erilaista paitaa, toppia, neuletta, jakkua ym. aktiivisessa käytössä.

Oho. Nyt vasta tajusin että onhan mullaki enemmän. Tarkoitin siis sellaisia paidan päällä olevia asioita, niitä on n. 4, toki paitoja ja toppeja on kertynyt vaikka millä mitalla.

Vierailija
4/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama 

Vierailija
5/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä ja taas kymmeniä, en pysty laskemaan. Pitkähihaisia trikoopaitoja ja lyhythihaisia T-paitoja yksistään on kymmeniä, sitten neuleet, neuletakit, liivit, tunikat, collegepaidat, fleecepaidat, kauluspaidat, hupparit, takit...

Vierailija
6/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tulee käytettyä noin  5 kappaletta, mutta kaapista löytyy kyllä kymmeniä muitakin yläosia. Eivät vain tällä hetkellä mahdu päälle, argh!

N23

Vierailija
7/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Nyt vasta tajusin että onhan mullaki enemmän. Tarkoitin siis sellaisia paidan päällä olevia asioita, niitä on n. 4, toki paitoja ja toppeja on kertynyt vaikka millä mitalla.

Noo mistä ALAPEUKKU?

Pitää vissiin avautua enemmän. Ovat siis päässeet kulumaan edelliset, nyt nimenomaan huomasin että vähiin on käynyt ja käyn ostamassa piakkoin lisää. Samalla tässä alkoi kiinnostaa kuinka paljon muilla on. Ihmeellistä kun pitää aina selitellä täällä.

Vierailija
8/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla 50? Jos joka päivä laittaa töihin eri vaatteen, menee 10vk ennekuin sama vaate tulee uudestaan käyttöön. Eli yli 3kk. Siinähän vaihtuu jo vuodenaikakin. Eli ei kovin aktiivisessa käytössä nuo kaikki voi olla.

Vierailija
10/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkäyttöön sopivia ehkä 20, juhliin jotakin reilu 10, lyhythihaisia varmaan 15+, villaneuletta yms. ainakin 15. Onhan niitä ja lisää tulee. Olen vasta nyt nelikymppisenä löytänyt tyylini ja kun rahaa on nyt ihan mukavasti, niin ostan aina kun mukavaa löytyy. N42

Vierailija
11/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla 50? Jos joka päivä laittaa töihin eri vaatteen, menee 10vk ennekuin sama vaate tulee uudestaan käyttöön. Eli yli 3kk. Siinähän vaihtuu jo vuodenaikakin. Eli ei kovin aktiivisessa käytössä nuo kaikki voi olla.

Helposti. Paitoja menee kerralla päällekkäin 2-3, aluspaita vaihtuu päivittäin ja mulla ainakin on eri paidat kotia, töitä ja urheilua varten. Eli yhtenä päivänä saattaa olla jo lähemmäs 10 yläosaa, eikä laskuissa ole vielä ulkovaatteet mukana.

Vierailija
12/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jotenkin ymmärsin, montako päälimmäistä fiksua ihmisten ilmoilla/töissä käytettävää yläosaa. Jos kaikki colleget, fleesetakit jne lasketaan niin..

Vierailija
13/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jotenkin ymmärsin, montako päälimmäistä fiksua ihmisten ilmoilla/töissä käytettävää yläosaa. Jos kaikki colleget, fleesetakit jne lasketaan niin..

Ja sinä olet...?

Vierailija
14/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin ihmettelemään sitä, mistä tiedät AP:n iän?

Vierailija
15/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vihjeet?!!?

Vierailija
16/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä määriä. Ilmankos naisille näyttää olevan moninkertainen määrä vaatetarjontaa. Mulla on 2 käyttökuntoista pitkähihaista, aluspaitoja/lyhythihaisia vajaa 10, sitten yksi huppari ja neule. Työvaatteet on tosin työnantajan puolesta.

Vierailija
17/23 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

230 kpl. Kaikki mun vaatteet on kirjattu omaan appsiin. Aiemmin oli monta sataa enemmän, vieläkin voisi karsia. Mukana tuossa on kaikki yläosat: topit, puserot, jakut, paidat jne.

Vierailija
18/23 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

230 kpl. Kaikki mun vaatteet on kirjattu omaan appsiin. Aiemmin oli monta sataa enemmän, vieläkin voisi karsia. Mukana tuossa on kaikki yläosat: topit, puserot, jakut, paidat jne.

Mihin appsiin?

Vierailija
19/23 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo mistä ALAPEUKKU?

Pitää vissiin avautua enemmän. Ovat siis päässeet kulumaan edelliset, nyt nimenomaan huomasin että vähiin on käynyt ja käyn ostamassa piakkoin lisää. Samalla tässä alkoi kiinnostaa kuinka paljon muilla on. Ihmeellistä kun pitää aina selitellä täällä.

Varmaan siitä, että mä en ainakaan tajua, mitä yläosia asket tuohon neljään, jos paidat ei kuulu siihen? Sulla on neljä takkia?

Vierailija
20/23 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo mistä ALAPEUKKU?

Varmaan siitä, että mä en ainakaan tajua, mitä yläosia asket tuohon neljään, jos paidat ei kuulu siihen? Sulla on neljä takkia?

Enpä nyt takkejakaan tarkoittanut, tarkoitin villapaitoja yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä