Sano minimi koko miehelle jonka hyväksyt eli pituus/paino minä aloitan... 180cm/75 kg.
Ei yhtään tuon alle. Onhan tuo aika laiha silti, mutta ei tuon alle missään tapauksessa.
Ite oon 169cm/59kg.
Kommentit (34)
Mielellään minua pidempi eli sanotaanko väh. 180cm. Pituus ei kuitenkaan ole kynnyskysymys jos muuten synkkaa. Painorajaa en pysty sanomaa, sillä saman painoiset miehet voivat olla eri syistä saman painoisia. Esimerkiksi 190cm ja lähemmäs sata kiloinen urheilija voisi olla minusta hyvinkin "kuuma" ulkoisesti, sillä pidän lihaksikkaista miehistä. Sen sijaan samoilla mitoilla oleva, mutta massaltaan pääosin läskiä oleva mies ei olisi lainkaan houkutteleva. Painon kanssa sama kuin pituuden eli luonne voi korvata "puutteet" ulkoisissa seikoissa.
174/70 Tämä on minimi, ei se kai estäsi rakastumista, jos ei siihen mahtuisi, mutta huomiota en oikeastaan pienempiin kiinnitä. Mieluummin lähempänä 190 ja 90kg. Oma mies on 180/75, jäntevän lihaksikas, hoikka kaveri. Itse oon 160cm, niin pituus ei sinänsä oo niin haastava asia, mutta isompikokoisen miehen rinnalla tuntee itsensä pienemmäksi :D
100/100 siis jos on ainakin toinen jalka vielä tallella.
180 cm ja 90 kg. Mieluiten pituutta saisi olla 190 cm. Tykkään miehistä, jotka ovat kunnon kokoisia. Massaa saa olla, mutta lihaksena kiitos!
163 cm ja 58 kg
Noilla mitoilla löytyisi varmasti suhteellisen jäntevä mies.
Itse olen 170 cm ja 58 kg
Niin, ja kalju on eduksi :)
Joo, mulla on ihan oma maku miesten suhteen.
188/88. En tykkää kuivan kesän oravista, niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään tuon alle. Onhan tuo aika laiha silti, mutta ei tuon alle missään tapauksessa.
Ite oon 169cm/59kg.
Vähän läski olet. Turhan pitkäkin.
Miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä kuin minä. Olen jotain 164-165cm, joten eipä ole mitenkään vaikea vaatimus täyttää! :D Muuten mulle ei ole mitään väliä onko mies 165 vai 195 senttinen, ei kiinnosta.
Painoa en osaa sanoa, mutta en tykkää yhtään laihoista miehistä (enkä toisaalta myöskään sairaalloisen lihavista miehistä). Haluan olla se sirompi osapuoli, ja miehellä pitää olla habaa sen verran että jaksaa kantaa mua helposti;) Tämäkin on kyllä helposti toteutettavissa kun painoa on löytynyt vähän vajaa 45kg koko aikuisiän:)
Oma rakas on about 170/75 ja omaan silmään juuri sopivan kokoinen<3
168/74
Urheilevilla lihakset painaa, joten painon alarajaa on vaikea sanoa. Pituudella ei ole niin väliä.
Lihavaa miestä en huolisi, kun itse olen hoikka.
N168/52
Ei ole mitään minimikokoja, eipä se kokoa katso kehen rakastuu. Omat exät oli kaikkea väliltä 160-200cm eikä pituudella ollut mitään merkitystä. Painolla on minulle itselleni enemmän väliä, koska siihen voi pitkälti itse vaikuttaa ja ylipaino kielii huonosta terveydestä ja elintavoista.
About 175cm ylöspäin. Yli 190 cm skippaan Tinderissä samantien, en halua vääntynyttä niskaa enkä toisaalta puhua miehen rinnoille.
Salipainojen määrällä ei tuon taivaallista merkitystä, eivät kiinnosta niinkään.