Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heli Vaaranen kertoo taas totuuden. Suomalainen mies ei päätä parisuhteissa juuri mistään, tasa-arvo kaukana.

Vierailija
15.01.2017 |

http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
Näinhän se on. Vaarasen kertoma totuus ei vain ole palstamammojen mieleen.

Kommentit (493)

Vierailija
461/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin isona vaimokseni Heli Vaarasen <3

Aww, onpa kaunis nainen :) Ja vielä aivoilla varustettu, meninisin heti Helin pulkkaan.

M43

Heli tekisi sinulle ruokaa joka päivä ja leipoisi pullaa, pesisi ja silittäisi sinun vaatteet, kävisi kaupassa ja siivoaisi jatkuvasti, leikkaisi nurmikon ja kolaisi lumet. Ai että, olisihan se kiva sinun iltaisin sohvalla vetää Heli kainaloon hyrisemään tyytyväisenä ja kuuntelemaan kehuja. Hitsi, minäkin haluaisin tuollaisen vaimon vaikka ihan hetero olenkin.

Kerro lisää 😍😍😍

Ok, kerron. Heli on tunteellinen, mutta ei itke pienistä eikä murehdi mitään. Hän innostuu helposti kaikesta, mitä mies ehdottaa, mutta ymmärtää, jos miestä ei kiinnosta hänen mielenkiintonsa kohteet. Heli on tasa-arvoinen suhteessa eli hän odottaa, että mies tekee oman osansa kotitöistä. Heli ymmärtää, jos miehellä on ollut rankkaa eikä jaksa tehdä mitään, joten hän ei pyydä tai nalkuta vaan nopsaan hoitaa homman pois päiväjärjestyksestä - eihän se vie kuin hetken. Kaikki kulut laitetaan tasan, Heli on niin hyvätuloinen naiseksi. Heli on nainen, joka ei sano ei.

Jumatsukka, nyt minä itsekin alan innostua. Harmi, ettei minua kiinnosta olla Helin kaltainen, haluaisin vain sellaisen itselleni.

Vierailija
462/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin kaikkia naisia jotka joutuvat holhoamaan mieslapsia. Yksin on paljon mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Miestä ei tarvi mihinkään.

Säälin kaikkia miehiä, jotka joutuvat elämään v-maisten rumien pirttihirmujen kanssa. Yksin on paljon mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Naista ei tarvitse mihinkään, kun ruuan ja kotityöt hoitaa helposti itse ja seksintarpeen käy tyydyttämässä maksullisissa.

Miksi he "joutuvat "? Kuka sen päättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta jos 10 minuutin imuroinnilla saa 70% hituloista pois ja loppuihin 30 %  menee 1,5 tuntia, hyötysuhde on kyllä verrattomasti parempi tuossa ekassa. 

Fuskaajana kuvittelet ymmärtäväsi asian, mutta erehdyt. Imuroinnissa ei ole vain murusten ja hiekan pois saamisesta. Imurointiin käytettävän laitteen nimin on PÖLYimuri ja huonepöly on niin kevyttä että se pienikin ilmavirta levittää sen sieltä mistä et imuroinut kaikkialle varsin pian. Huonepöly on erilaisia materiaaleista irronnutta kuitua, ihmisten ja kotieläinten karvoja sekä hilsettä. Jos sitä edes yritetä ei poistaa kunnolla niin sitä leijailee ilmassa ja huoneilma on aina tunkkainen.

Päivittäisenä ylläpitosiivouksena 10 minuutin imurointi eniten liikutuilta ja näkyviltä pinnoilta on OK, mutta se ei korvaa ja poista tarvetta siivota kunnolla vähintään parin viikon välein. Siihen kunnolla siivoamiseen menee huomattavasti enemmän aikaa, mutta vailtitettavasti se vain on ymmärrettävä tehdä tai jos ei ymmärretä, niin asunto on pian haiseva läävä jossa puhdasta ja tervettä asuntoa haluava ei halua asua.

Ehkä tarttisi miettiä materiaalivalinnat paremmin huonekaluihin ja tekstiileihin, jos kahdessa viikossa pölyä kerääntyy niin paljon, että on pakko siirtää sohvat ja muutkin. Meillä imuroidaan sohvan alta ehkä kerran neljässä kuukaudessa ja muualta imuroidaan kerran puolessatoista viikossa pikaisesti. Ilmanpuhdistimella kaiketi saa vähennettyä pölykuormaa, mikäli teiltä ei sellaista löydy. Mattojen altakaan en pölyt eivät karkaile yhtään mihinkään, jos niitä siellä on.

Jos oikeasti kaltaisiasi himosiivoajia on enemmänkin, niin ehdottomasti asialle on tehtävä jotain kansantalouttakin ajatellen. Johan ne pölyt saisi paineilmapuhaltimella pois huonekalujen alta ja tehoa pienemmälle säätämällä pois myös hyllyistä ja tasoilta, jonka jälkeen ne voi tuulettaa ulos ja antaa ilmanpuhdistimen hoitaa loput ilmaan jäävät. Enimmät lattialle tippuvat saa sillä pikaimuroinnilla pois hetken kuluttua.

Vierailija
464/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nimestä päätellen nainen. Ei kai nainen voi mistään mitään tietää?

Vierailija
465/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Meillä sama matkaillessa. Itse sai 3,5kk aika organisoida KAIKKI. Loppumatkasta aloin väsyä ja sanoin että han saa suunnitella meille PÄIVÄN reittineen, aikatauluineen ruokailuineen, ohjelminenn yms tarpeineen. Sitä kiroilun ja voivottelun määrää. :D Alkoipa toisaalta saamaan arvostusta kun huomasi miten suuri työ pelkässä päivässä on. 

Vierailija
466/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin kaikkia naisia jotka joutuvat holhoamaan mieslapsia. Yksin on paljon mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Miestä ei tarvi mihinkään.

Telaketjufeministilesbo bongattu.

Kerrotko mikä vittu on mieslapsi?

"Mikset sä herättänyt minua, nyt mä oon myöhässä? Missä on puhtaita sukkia? Mikset ole pessyt mun sinistä paitaa, sehän on likainen? Missä mun avaimet on? Ai, illalla on äidin synttärit, oletko sä ostanut sille lahjaa? Hei, tässähän ehtisi vielä, annatko p*llua?"

Vierailija
467/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikset sä herättänyt minua, nyt mä oon myöhässä? Missä on puhtaita sukkia? Mikset ole pessyt mun sinistä paitaa, sehän on likainen? Missä mun avaimet on? Ai, illalla on äidin synttärit, oletko sä ostanut sille lahjaa? Hei, tässähän ehtisi vielä, annatko p*llua?"

Missä tällaisia miehiä on? Kerro. Miesvihaajien tarinoissa?

Vierailija
468/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissä on ollut muutama. Yhtä lukuunottamatta ne on nykyisin eksiä, se yksi ymmärsi kasvaa henkisesti.

Paras oli se, kun heillä oli juhlat tulossa ja vaimo juhlapäivän aamuna pyysi miestään imuroimaan nopsaan hiekat eteisestä. Mis sanoi, että imuroi sinä, kun osaat paremmin.

Vierailija
469/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissä on ollut muutama. Yhtä lukuunottamatta ne on nykyisin eksiä, se yksi ymmärsi kasvaa henkisesti.

Paras oli se, kun heillä oli juhlat tulossa ja vaimo juhlapäivän aamuna pyysi miestään imuroimaan nopsaan hiekat eteisestä. Mis sanoi, että imuroi sinä, kun osaat paremmin.

Onko "miesten" hommia osaamattomat naiset naislapsia?

Niinpä.

Kunhan haukut, räksytät ja leikit nokkelaa. HV.

Vierailija
470/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht pimeetä porukkaa tämäkin ketju täynnä, miesvihaajien kokoontumisajot. Itse toki olette täydellisiä ihmisiä joka ainut.

Vierailija
471/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikesta tästä miesten kokemasta kaltoinkohtelusta huolimatta parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja elävät pidempään. Joku ei nyt täsmää.

Vierailija
472/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta jos 10 minuutin imuroinnilla saa 70% hituloista pois ja loppuihin 30 %  menee 1,5 tuntia, hyötysuhde on kyllä verrattomasti parempi tuossa ekassa. 

Fuskaajana kuvittelet ymmärtäväsi asian, mutta erehdyt. Imuroinnissa ei ole vain murusten ja hiekan pois saamisesta. Imurointiin käytettävän laitteen nimin on PÖLYimuri ja huonepöly on niin kevyttä että se pienikin ilmavirta levittää sen sieltä mistä et imuroinut kaikkialle varsin pian. Huonepöly on erilaisia materiaaleista irronnutta kuitua, ihmisten ja kotieläinten karvoja sekä hilsettä. Jos sitä edes yritetä ei poistaa kunnolla niin sitä leijailee ilmassa ja huoneilma on aina tunkkainen.

Päivittäisenä ylläpitosiivouksena 10 minuutin imurointi eniten liikutuilta ja näkyviltä pinnoilta on OK, mutta se ei korvaa ja poista tarvetta siivota kunnolla vähintään parin viikon välein. Siihen kunnolla siivoamiseen menee huomattavasti enemmän aikaa, mutta vailtitettavasti se vain on ymmärrettävä tehdä tai jos ei ymmärretä, niin asunto on pian haiseva läävä jossa puhdasta ja tervettä asuntoa haluava ei halua asua.

Usein tehty pikaimurointi on suhteellisesti tehokasta koska pöly leviää joka tapauksessa ja varsinkin imurin ilmavirran mukana.

Ensimmäisenä ampuisin eläimet JOS päämäärä on siisti ja hajuton koti. Sen jälkeen kysyn sinulta, minkä verran oikeasti uskot että huoneilmassa ja/tai lattialla on ihmisten KARVOJA ja hilsettä olettaen, että kaikilla on lähes kokoajan vaatteet päällä? Sinulla varmaan on ihan tutkittua faktaa, että kuitujen ja muutaman hiuksen takia huoneilma on AINA tunkkainen eikä suinkaan tuulettamisen eli ilmanvaihdon takia?

Olet juuri niitä kotiäitihulluja joiden maailma kaatuu "paskan hajuiseen" kotiin jos sitä ei siivota _perusteellisesti_ VÄHINTÄÄN joka toinen viikko!

Meillä ainakin asutaan vähemmällä stressillä, imuroidaan kerran viikossa näkyvät pois ja ehkä kerran kuussa paremmin vähän moppaillen. 1-2 kertaa vuodessa kamoja ulos tuulettumaan. Lapset peseytyy kerran viikossa, joskus kaksi, aikuiset 2-4 kertaa viikossa.

Useimpien mielestä ilmeisesti olemme saastaisia sikoja.

Tämä imurointikeskustelu kiteyttää paljon. Erilaisia siisteyskäsityksiä on niin monia kuin on ihmisiäkin. Jos parisuhde on tasa-arvoinen, tässäkin asiassa haetaan kompromissia ja tullaan toista puolitiehen vastaan. Eikä mennä sen siistimmän osapuolen ehdoilla, olipa hän sitten mies tai nainen.

Vierailija
473/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus. On olemassa pirttihirmuja naisia, jotka kohtelee miestänsä kuin roskaa. On olemassa mieslapsia, jotka pakoilevat kaikkia kotitöitä imuroimisesta lasten hoitamiseen, koska on kätevää lusmuilla kun joku muu tekee. Molemmissa tapauksissa syy on molemmissa osapuolissa: tekijässä ja mahdollistajassa. Jos kumppani toimii ja kohtelee väärin, niin miksi sitä pitää nöyrästi sietää vuositolkulla? Ihminen on vastuussa omasta onnellisuudestaan ja elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon parisuhteeseen. Jos ei pysty eroamaan, ei kannata valittaa, sillä se on silloin oma valinta. Pätee molempiin sukupuoliin.

Toisaalta vastuu on myös sillä huonosti käyttäytyvällä. Miksi helvetissä pitää kohdella toista kuin roskaa tai kotiorjaa/äitiä? Jos haluaa hyvän, kestävän parisuhteen, pitää kilvoitella siitä, että tehdään toinen toisillemme hyvää ja ollaan reiluja. Ei menemällä siitä, mistä aita on matalin. Toisen pitäminen itsestäänselvyytenä on kumppania halventavaa ja piiloagressiivista käyttäytymistä.

Minä en suostuisi katselemaan miesvauvaa, joka ei osallistu arjen pyörittämiseen siinä missä minäkin. Ei suostuisi miehenikään. Mieheni ei katselisi hetkeäkään alistavaa ja päällepäsmäröivää, kontrollifriikkiä naista. En katselisi minäkään. Tästä voi päätellä, että meillä on hyvä ja toimiva, aidosti tasa-arvoinen parisuhde, sillä haluamme toisillemme hyvää. Ja tämä on ihan sekä itsemme, että kumppanimme ansiota.

Vierailija
474/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä, naisten aiheellinen arvosteleminen ei ole haukkumista.

Naisten mielestä mikään arvostelu ei ole aiheellista. Jos naisia arvostelee, se on "naisvihaa". 

Kerroppa mikä sinä olet arvostelemaan toisen tapoja? Oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

Niin kauan kun naiset jatkavat tätä loputonta miesten haukkumista, saan minäkin kertoa oman mielipiteeni naisista.

Niin kun Minä haluan, tosin ei tee yhtään sallitummaksi lyödä, vaikka toinen lyö, eikä tappaa, jos toinen tappaa.

Alkuperäinen otsikko meni pieleen jo totuuden huutelussa, se on vain mielipide.

Kun te naiset alatte suhtautua miehiin kunnioittavammin, niin varmaan miehetkin alkavat suhtautua teihin. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Palstamammojen mielestä tuhansien parien ongelmia nähneen asiantuntijan näkemys on vain "mielipide".

Onko se muka sitten totuus useimmissa parisuhteissa, kuten nyt annetaan ymmärtää? "Asiantuntija kertoi totuuden" ehei, hän kertoi tapauksista joita on joku määrä muista tapauksista. Juuri tällaisilla yleistyksillä saadaan aikaiseksi lumipalloefekti ja kirjoittajat kyllä sen tietävät. Pelkkää sensaationhakuisuutta koko juttu.

Vierailija
475/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaapa hei mihin sävyyn ja kunnioituksen puutteella te puhutte miehistänne täällä ja samalla raivostutte, että Heli on väärässä?

Nämä naisten raivokirjoitukset todistavat sen, että Heli Vaaranen on ihan oikeassa. Haukutaan miehiä ja haukutaan Heli Vaarasta ihan ulkonäköä myöten, mutta naisten toiminnassa ei nähdä vikaa.

Jos mulla olisi koskaan tarvetta haukkua miestäni vätykseksi, ikinä kokea ettei kanna vastuutaan tai kykene edes alkeellisiin ruumiillisiin töihin (kuten imurointi) en olisi hänen kanssaan todellakaan perhettä perustanut.

Ettekö te ole asuneet miehienne kanssa yhdessä ennen perhettä? Että tulee ilmi mitä toinen osaa ja hoitaa ne sovitut asiat (kuten ruokahuolto) jo ennen sitä. Vai kaikkiko täällä pamahtaa paksuksi ihan vahingossa?

Aloitteko äidiksi äidin tilalle? Muutatte yhteen suoraan lapsuudenkodista ettekä anna toiselle edes aitoa mahdollisuutta oppia tekemään sitä omaa osuuttaan? Itselläni meni pari vuotta ennenkun opin tekemään hyvää ruokaa ja sopivan määrän kun en edes kananmunaa ollut kotona keittänyt (olen nainen).

Jaatteko tr edes selkeästi niitä töitä? Jos lapsi on puettu väärin tarhaan niin kyllä ne sieltä isälle soittaa ja sanoo asiasta. Vai alatteko kuitenkin päsmäröimäån ja selvittämään sitten miehen puolesta vaikka se on hänen vastuu?

Vierailija
476/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aww, onpa kaunis nainen :) Ja vielä aivoilla varustettu, meninisin heti Helin pulkkaan.

M43

Heli tekisi sinulle ruokaa joka päivä ja leipoisi pullaa, pesisi ja silittäisi sinun vaatteet, kävisi kaupassa ja siivoaisi jatkuvasti, leikkaisi nurmikon ja kolaisi lumet. Ai että, olisihan se kiva sinun iltaisin sohvalla vetää Heli kainaloon hyrisemään tyytyväisenä ja kuuntelemaan kehuja. Hitsi, minäkin haluaisin tuollaisen vaimon vaikka ihan hetero olenkin.

Kerro lisää 😍😍😍

Ok, kerron. Heli on tunteellinen, mutta ei itke pienistä eikä murehdi mitään. Hän innostuu helposti kaikesta, mitä mies ehdottaa, mutta ymmärtää, jos miestä ei kiinnosta hänen mielenkiintonsa kohteet. Heli on tasa-arvoinen suhteessa eli hän odottaa, että mies tekee oman osansa kotitöistä. Heli ymmärtää, jos miehellä on ollut rankkaa eikä jaksa tehdä mitään, joten hän ei pyydä tai nalkuta vaan nopsaan hoitaa homman pois päiväjärjestyksestä - eihän se vie kuin hetken. Kaikki kulut laitetaan tasan, Heli on niin hyvätuloinen naiseksi. Heli on nainen, joka ei sano ei.

Jumatsukka, nyt minä itsekin alan innostua. Harmi, ettei minua kiinnosta olla Helin kaltainen, haluaisin vain sellaisen itselleni.

Muuten hyvä, mutta jos Heli on noin reipas, siis töissä käynnin lisäksi, ei tarvitsisi maksaa mitään, minä miehenä maksaisin, samoin jos kotiäiti/vaimo.

Vaimo ei saa edes kotia hoidettua ja kaiken saa minun maksamani.

M44

Vierailija
477/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

En kyllä pidä imurointia naisten hommana sen enempää kuin lamppujen ja sulakkeiden vaihtamista miesten hommana.

Aikuinen ihminen ei perusjutuissa vetoa osaamattomuuteensa ettei jotain halua tehdä vaikka oikeasti osaa. Aikuinen ei aamulla sammuta herätyskelloa ja jatka unia, koska tietää, että toinen hänet herättää. Aikuinen ei sotke ja oleta, että joku toinen hoitaa jäljet, ihan sama, oliko kyseessä likaiset vaatteet olohuoneen lattialla tai hoitamattomat laskut. Aikuinen tietää, että jos töissä on tylsää eikä sinne huvita mennä, pitää olla varasuunnitelma valmiina ennen kuin irtisanoutuu - tämä voi sopia sinkulle, mutta ei perheelliselle.

Kuten varmaan huomasit, tuo edellä mainittu sopii niin naisiin kuin miehiinkin.

Vierailija
478/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Kerro lisää 😍😍😍

Muuten hyvä, mutta jos Heli on noin reipas, siis töissä käynnin lisäksi, ei tarvitsisi maksaa mitään, minä miehenä maksaisin, samoin jos kotiäiti/vaimo.

Vaimo ei saa edes kotia hoidettua ja kaiken saa minun maksamani.

M44

Tuskin Heli vuoksesi töitään jättää, hän taitaa oikeasti tykätä niistä. Et sinä oikeasti halua Helillekään maksaa kaikkea, hänellähän voi olla hyvinkin kallis maku. Vaatteet, kampaajat ja kosmetologit maksavat paljon, jos niihin satsaa kunnolla.

Vierailija
479/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen löytää itsestään vahvuuksia sen mukaan, miten muut ihmiset niitä näkevät ja hyväksyvät, lapsuudesta lähtien. Avioliitossa on eduksi ymmärtää että jos kohtelet miestä ääliönä- hän tulee ennen pitkää muuttumaan sellaiseksi, jos ei ole niin fiksu että älyää lähteä. Jos haluatte että teillä on tasa-avoinen ja tasavertainen mies, kohdelkaa häntä myös sellaisena. Ja ylläripyllärui- ei se teidän tapanne elää ja imuroida ole kuin teidän tapanne, ainoaa oikeaa ei ole. Jos mies haluaa elää vähemmän siistissä kodissa, ei se oikeuta päsmäröimään ja luulemaan, että olette enemmän oikeassa jonkun asian suhteen kuin mies. Vaatimalla ja nostamalla itsenne miehen yläpuolelle että tule koskaan saamaan miestä. Vaan alistuvan kynnysmaton tai avioeron. Suurin osa vaimoista vielä olettaa että viime kädessä taloudellinen vastuu on kuitenkin miehellä, vähän niinkuin isällä. Suurin osa naisista ei siis edes itse pystyisi rahoittamaan kotileikkiään. Aika moni mies varmaan myös on teemättä asioita siksi, ettei uskalla avoimesti ilmaista vihaansa vaan passiivisaggressiivisin keinoin ainoastaan. Monelle on käynyt niin, että ovat jääneet nalkkiin täysin väärän naisen kanssa siksi, että tuli se lapsi hankittua. 

Vierailija
480/493 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

En kyllä pidä imurointia naisten hommana sen enempää kuin lamppujen ja sulakkeiden vaihtamista miesten hommana.

Aikuinen ihminen ei perusjutuissa vetoa osaamattomuuteensa ettei jotain halua tehdä vaikka oikeasti osaa. Aikuinen ei aamulla sammuta herätyskelloa ja jatka unia, koska tietää, että toinen hänet herättää. Aikuinen ei sotke ja oleta, että joku toinen hoitaa jäljet, ihan sama, oliko kyseessä likaiset vaatteet olohuoneen lattialla tai hoitamattomat laskut. Aikuinen tietää, että jos töissä on tylsää eikä sinne huvita mennä, pitää olla varasuunnitelma valmiina ennen kuin irtisanoutuu - tämä voi sopia sinkulle, mutta ei perheelliselle.

Kuten varmaan huomasit, tuo edellä mainittu sopii niin naisiin kuin miehiinkin.

Mutta miesvihakiimassasi teet näistä kuitenkin vain miesten ominaisuuksia?

Tällaisia miehiä on yksi tuhannesta, nalkuttamattomia vaimoja on samassa suhteessa.