Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facessa viestit vaihtuneet messengeriin.Mitä ihmettä pitää tehdä? En käytä facea kuin paikallisen alueen kirppisryhmissä.

Vierailija
15.01.2017 |

...jotka todennut mainioiksi! :D Miten saan pois sen messengerin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sitten käytä sitä.

Vierailija
2/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se messenger toimii ja miten eroaa noista viesteistä?

T. En ole koskaan käyttänyt meseä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan sen vaihdettua taikaisin "viesteihin"?    ap

Vierailija kirjoitti:

No et sitten käytä sitä.

Vierailija
4/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tasan samallalailla, kuin se entinen viestiosio. Just eilen tein kauppoja nettikirppiksellä sitä kautta.

Vierailija
5/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää facebookia puhelimella, pitää viestejä varten asentaa eri sovellus. Katsoin että sovellus haluaa oikeudet suunnilleen kaikkeen, kameraa ja mikrofonia myöten, joten todellakaan en asentanut. Käytän facebookin viestejä vanhaan tapaan tietokoneella. Ylipäätään olen aika valmis jättämään koko facebookin.

Vierailija
6/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän facea ainoastaan läppärillä.  En tosiaankaan halua mitään messengeriä.   Minulle tupsahti ja vaihtui viestit messengeriksi itsestään tai kun joku viestittelijä laittoi minulle mesekutsun (vahingossa koska sanoi seuraavaksi "ups"!).  Sen jälkeen "Viestit" vaihtuivat "Messengeriin".   Haluaisin vaihtaa takaisin normiviesteihin ja norminäytön.  ap

En ole hyväksynyt mitään mesekutsuja.

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää facebookia puhelimella, pitää viestejä varten asentaa eri sovellus. Katsoin että sovellus haluaa oikeudet suunnilleen kaikkeen, kameraa ja mikrofonia myöten, joten todellakaan en asentanut. Käytän facebookin viestejä vanhaan tapaan tietokoneella. Ylipäätään olen aika valmis jättämään koko facebookin.

Vierailija
7/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä facella ole tiedossa puhelinnumeroani mutta ärsyttää todella paljon.  ap

Vierailija
8/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat ohjelmalle vain ne oikeudet, jotka itse haluat. Eli kun ohjelma käynnistyy ja android kysyy erikseen noi oikeudet niin valitset vain estä kameralle ja mikrofonille jne. Tällöin et toki voi lähettää suoraa kuvia / ääntä tms.

Vierailija
9/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataat Messenger sovelluksen puhelimeen ja pääset lukemaan viestisi

Vierailija
10/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet näitä av ev iv jv ov ja joka vitun vv -ihmisiä kirppareilla!

Vierailija
11/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyyt mitää, eikä varsinkaan mitään oikeuksia.  Käytän siis nettiä ja facea ainoastaan läppärillä.           . Skypeä käytän joskus.   Miten tosta mesestä pääsee eroon?  ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat ohjelmalle vain ne oikeudet, jotka itse haluat. Eli kun ohjelma käynnistyy ja android kysyy erikseen noi oikeudet niin valitset vain estä kameralle ja mikrofonille jne. Tällöin et toki voi lähettää suoraa kuvia / ääntä tms.

Vierailija
12/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:llä on takaportti Whatsapp viesteihin. Saavat kaikki keskustelut sen kautta näkyviin.

Vierailija
13/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo mese oli myös vaihtunut perjantaina enkä saa viestejä takaisin. Yks ihminen kyseli eräässä ryhmässä eräästä asiasta ja oisin laittanut hänelle yksityisviestin, mut koska en voinut, niin laitoin mese-viestin. Voiko olla, että se ei ole mennyt perille, koska hän ei ole vastannut mitään? Ja hälyttääkö se yölläkin, jos laittaa viestiä?

Vierailija
14/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi itsestään vaihtua meseksi?  En ole missään mesessä, enkä ikinä ollutkaan.   Läppärillä käytän nettiä.

Vierailija
15/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi fb-tiliä ja toisesta se itsestään oli vaihtunut meseksi ja toisessa on edelleen tavalliset viestit. Läppärillä käytän minäkin nettiä.

Vierailija
16/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesen hyvät ja huonot puolet? Kertokaa.

Vierailija
17/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se facebookin messenger on ihan sama kun mitä ennen oli ne viestit koneella, lopettakaa toi typerä hysteria. Toimii koneella ihan samalla lailla kun viestit toimi, jos ihmisellä on messenger puhelimessa niin yhtä lailla niistä vanhoista viesteistä meni ilmotus puhelimeen vaikka keskellä yötä kun nyt menee messengeristäkin. 

Vierailija
18/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo mese oli myös vaihtunut perjantaina enkä saa viestejä takaisin. Yks ihminen kyseli eräässä ryhmässä eräästä asiasta ja oisin laittanut hänelle yksityisviestin, mut koska en voinut, niin laitoin mese-viestin. Voiko olla, että se ei ole mennyt perille, koska hän ei ole vastannut mitään? Ja hälyttääkö se yölläkin, jos laittaa viestiä?

Ei sitä saa takas entiselleen, mutta näet yhtälailla kuin ennenkin, onko viesti luettu vai ei!! Ei saa olla niin käsi.

Vierailija
19/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ei ainakaan ole ihan se ja sama mitä läppärilläni itsestään tapahtuu.   Useimmat vaan ovat niin halitulijallaa, etteivät mistään piittaa tai välitä. En tiedä osaisivatko nämä piittaamattomat mitään tehdä. Itse en ainakaan osaa. Haluan eroon siitä messengeristä ja tarvitsisin neuvoja miten se tehdä. 

Vierailija kirjoitti:

Se facebookin messenger on ihan sama kun mitä ennen oli ne viestit koneella, lopettakaa toi typerä hysteria. Toimii koneella ihan samalla lailla kun viestit toimi, jos ihmisellä on messenger puhelimessa niin yhtä lailla niistä vanhoista viesteistä meni ilmotus puhelimeen vaikka keskellä yötä kun nyt menee messengeristäkin. 

Vierailija
20/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle ei ainakaan ole ihan se ja sama mitä läppärilläni itsestään tapahtuu.   Useimmat vaan ovat niin halitulijallaa, etteivät mistään piittaa tai välitä. En tiedä osaisivatko nämä piittaamattomat mitään tehdä. Itse en ainakaan osaa. Haluan eroon siitä messengeristä ja tarvitsisin neuvoja miten se tehdä. 

Vierailija kirjoitti:

Sun läppärillä ei ole tapahtunut yhtään mitään, se facebookin viestit-toiminto vain muutti nimensä messengeriksi aikoja sitten ja muutos näkyy nyt selaimellakin paremmin kuin ennen. Eli pääset siitä eroon kun lopetat facebookin käytön :) Ole hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä