Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facessa viestit vaihtuneet messengeriin.Mitä ihmettä pitää tehdä? En käytä facea kuin paikallisen alueen kirppisryhmissä.

Vierailija
15.01.2017 |

...jotka todennut mainioiksi! :D Miten saan pois sen messengerin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle ei ainakaan ole ihan se ja sama mitä läppärilläni itsestään tapahtuu.   Useimmat vaan ovat niin halitulijallaa, etteivät mistään piittaa tai välitä. En tiedä osaisivatko nämä piittaamattomat mitään tehdä. Itse en ainakaan osaa. Haluan eroon siitä messengeristä ja tarvitsisin neuvoja miten se tehdä. 

Vierailija kirjoitti:

Se facebookin messenger on ihan sama kun mitä ennen oli ne viestit koneella, lopettakaa toi typerä hysteria. Toimii koneella ihan samalla lailla kun viestit toimi, jos ihmisellä on messenger puhelimessa niin yhtä lailla niistä vanhoista viesteistä meni ilmotus puhelimeen vaikka keskellä yötä kun nyt menee messengeristäkin. 

Kai sä tiedät ettei ne eri nettisivut millä surffailet ei oo millään lailla sun hallinnassa vaikka ne siinä sun koneen ruudulla näkyykin? :D Sinä et siis päätä minkälaisia muutoksia eri palvelut tekevät nettisivuihinsa. Lopeta käyttö jos on noin vaikeaa. 

Vierailija
22/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on ollut jo pitkään Messenger. Itse huomasin sen kun fb-viestejä alkoi piipata puhelimeen, vaikken puhelimella koskaan fb:tä käyttänytkään. Mitä väliä sillä on, millä pohjalla ne fb-viestit kulkevat? Eihän se sido sinua yhtään mihinkään sen kummemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kai sillä merkitys jos annan facekirppiksellä yksityisviestinä  jollekin ihmiselle tilinumeroni ja osoitetietoni.  Ihminen on luotettava mutta jos face muuttaa näkyvyyttä ja luotettavuutta kaiken maailman meseiksi.  Kyllä huolestuttaa.

Vierailija kirjoitti:

Siis sehän on ollut jo pitkään Messenger. Itse huomasin sen kun fb-viestejä alkoi piipata puhelimeen, vaikken puhelimella koskaan fb:tä käyttänytkään. Mitä väliä sillä on, millä pohjalla ne fb-viestit kulkevat? Eihän se sido sinua yhtään mihinkään sen kummemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan