Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon iloa korianteri elämään tuokaan!

Vierailija
15.01.2017 |

Niin yksinkertainen asia. Niin valtava ilo. Ja jotkut senkin maistavat saippuana... aina löytyy ilonpilaajia!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ilonpilaaja. No jos sinä jyrsit samalla saippuapalaa kuin minä syön korianteriruokaasi, niin sitten.

Vierailija
2/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kynäilet. Korianteri kirkastaa synkänkin päivän. Aina on toivoa niin kauan kuin on korianteria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulin vasta jokin aika sitten että on saippuanmakuinen... En ole ikinä ajatellut noin! Korianteri on namia kalan kanssa.

Vierailija
4/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä iloa se on tuonut? Mä en oo ennen käyttänyt yrttejä, mutta luin niistä yks päivä ja innostuin, että voiskohan niistä saada apua eri vaivoihin. Oon tähän asti vain ajatellut, että ne nyt vaan on sellaisia maustekasveja ja tuovat makua, ei muuta.

Vierailija
5/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo oli avaus 😆

Vierailija
6/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vissiin maistaa joskus. Siementen mausta tykkään kyllä, perhe taas ei. Kuinkahan kävisi niiden lehtien kanssa.

Vierailija
7/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korianteri on parasta. Säälittää ne joiden suussa se maistuu saippualta:D

Vierailija
8/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä iloa se on tuonut? Mä en oo ennen käyttänyt yrttejä, mutta luin niistä yks päivä ja innostuin, että voiskohan niistä saada apua eri vaivoihin. Oon tähän asti vain ajatellut, että ne nyt vaan on sellaisia maustekasveja ja tuovat makua, ei muuta.

Mielenkiintoista, että joku ei käytä yrttejä. Itse en osasisi olla enää yhtään ilman, meillä taitaa olla aika erilaiset ruokavaliot, kun mulla menee päivittäin jotain yrttiä ruokaan.

Vierailija
9/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore korianteri on ehkä maailman paras tuoksu <3

Vierailija
10/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle iloa elämääni tuo wc-paperi ja keltainen kumiankka.

Vierailija
11/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korianterilla elämään iloa ja potkua.

Vierailija
12/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että joku ei käytä yrttejä. Itse en osasisi olla enää yhtään ilman, meillä taitaa olla aika erilaiset ruokavaliot, kun mulla menee päivittäin jotain yrttiä ruokaan.

Meillä maalla kaupoissa näyttää olevan ruohosipuli ja persilja korkeintaan jos tuoreista puhutaan, joten ilmeisesti aika moni voi olla ilman. Tai sitten hakevat kaupungista 40 km päästä, tuskin kasvattavat itse.

Vierailija
13/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aija monella (1/4 ?) ihmisellä on geenimutaatio, joka saa korianterin maistumaan sietämättömältä, tyypillinen kuvaus on juuri tuo saippuan maku.

Vierailija
14/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä maalla kaupoissa näyttää olevan ruohosipuli ja persilja korkeintaan jos tuoreista puhutaan, joten ilmeisesti aika moni voi olla ilman. Tai sitten hakevat kaupungista 40 km päästä, tuskin kasvattavat itse.

Kyllä maallakin kauppias ottaa myyntiin mitä asiakas haluaa. Meillä ainakin k-Marketin kauppias tilaa mitä halutaan, kymmentä eri yrttiä myynnissä, joten en usko ihan sinua.

Vierailija
15/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mulla on ollut aika paska ruokavalio tähän asti ja parannettavaa löytyy paljonkin.

T. Syömishäiriöinen

Vierailija
16/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aija monella (1/4 ?) ihmisellä on geenimutaatio, joka saa korianterin maistumaan sietämättömältä, tyypillinen kuvaus on juuri tuo saippuan maku.

Se on joka kolmannella.

Vierailija
17/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kanakastikkeeseen kourallinen korianteria. Ilon päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän