Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kerjäävät miesten huomiota ja haluavat muut naiset kateellisiksi

Vierailija
15.01.2017 |

Niin se naisten ajatusmalli toimii. Naiset kerjäävät miesten huomiota ja samalla haluavat tehdä muut naiset kateellisiksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. 

Vierailija
2/5 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä en kyllä koskaan kerjää kenenkään huomiota. Joskus olen porukassa hiljaa, joskus jos muut on hiljaa ja jonkun pitää ottaa johto, niin otan, minut kyllä huomaa sekä miehet että naiset. Töissä saan suuni aina auki kun on asiaa, jos ei ole, vältän hölisemästä turhuuksia.

Politiikassa toki pitäisi saada huomiota vaalien alla että saisi ääniä, mutta sekään ei ole mulle se juttu, ei mulla ole mahdollisuuksia päästä läpi kunhan olen keräämässä ääniä puolueelle, ja kun olen aktiivi saan mitä haluan, eli johtokuntapaikan. Kenenkään kateellisuudellakaan en tee mitään.

Mitään seksuaalista huomiota en tarvitse kuin omalta aviomieheltä, ja sitäkään en kerjää, jos ei kelpaa niin ei sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laittaisin tuohon vielä tarkennuksen, että huono-itsetuntoiset naiset. Kuuluu heidän toimintaansa. Hyvällä itsetunnolla varustetut eivät tunne tuohon tarvetta.

Vierailija
4/5 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huomiota kiusallisena ja olen nainen. Suorastaan elävä paradoksi, mutta onneksi kuitenkin normaalien ja järkevien aikuisten ympäröimä. Ikävää jos jotakuta kateus riivaa noin.

Vierailija
5/5 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on omakin elämä, ei jää aikaa tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä