Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte sarjasta Breaking Bad?

Vierailija
15.01.2017 |

Olen itse nyt ihan umpikoukussa siihen. Aloitin ehkä 2vk sitten katsomaan sitä ja nyt olen 3 tuotantokautta katsonut. Jesse Pinkman on paras hahmo :D Mielestäni yksi parhaista tv-sarjoista, joita tehty

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä, että kemianopettajat keittelee huumeita vapaa-ajallaan.

Vierailija
2/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras tv-sarja ikinä.... katsoin kolme vuotta sitten ja nyt aloitin juuri uusintakierroksen. Loistava käsikirjoitus ja upeita näyttelijäsuorituksia...jaksoja on vaan pakko ahmia monta putkeen.

Vierailija
4/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsella paria jaksoa enempää. Kokeilin kun kaikki sitä hehkuttaa, mutta mitkään huume/rikos/magia/poliisi yms genren sarjat ei sytytä ollenkaan.

Vierailija
5/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mutta jäi kesken. Täytyy jossain vaiheessa katsoa sarja loppuun. Maratoonasin sitä, ja sit jossain vaiheessa ei jaksanutkaan enää katsoa. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
6/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksanut katsella paria jaksoa enempää. Kokeilin kun kaikki sitä hehkuttaa, mutta mitkään huume/rikos/magia/poliisi yms genren sarjat ei sytytä ollenkaan."

Siis mafia, ei magia 😁

4

Vierailija
7/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loistava. 

Vierailija
8/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut katsella paria jaksoa enempää. Kokeilin kun kaikki sitä hehkuttaa, mutta mitkään huume/rikos/magia/poliisi yms genren sarjat ei sytytä ollenkaan.

Tokikaan kaikki ei tykkää mutta itse pidän tuota sarjaa suorastaan nerokkaana ja totaalisen koukuttavana. Harva tv-sarja on yhtäaikaa hauska, traaginen ja jännittävä. Walter Whiten muutos nörtistä kemianopettajasta huumekuningas Heisenbergiksi on mieletön kehitystarina. "No Skyler, I'm not in danger, I AM DANGER"

Vierailija
9/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokikaan kaikki ei tykkää mutta itse pidän tuota sarjaa suorastaan nerokkaana ja totaalisen koukuttavana. Harva tv-sarja on yhtäaikaa hauska, traaginen ja jännittävä. Walter Whiten muutos nörtistä kemianopettajasta huumekuningas Heisenbergiksi on mieletön kehitystarina. "No Skyler, I'm not in danger, I AM DANGER"

Joo, kaikilla meillä on omat lempparit. Tuo Breaking Bad ei kuulu omiini, varmasti laatusarja, mutta kun ei kiinnosta tuo aihe niin ei 😔

Vierailija
10/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä sarja, tosin loppua kohden kävi turhankin ahdistavaksi.

Vierailija
11/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kausi oli hyvä, toinenkin vielä menetteli. Sen jälkeen se oli sitä samaa aina vain uudelleen ja uudelleen. En jaksanut enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme