Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat nykyisin seksuaalisesti aktiivisempia kuin miehet

Vierailija
15.01.2017 |

He ovat halukkaampia, aktiivisempia ja aloitteellisempia. Täähän me jo tiedettiin. Nykyisin maskuliinista käytöstä on se, ettei ole seksuaalisesti halukas. Ja feminiinistä olla aktiivinen seksuaalisesti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele! Ketään naista ei ole koskaan ihmiskunnan historiassa kiinnostanut seksi ollenkaan ja siksi te naiset ette ikinä anna miehille seksiä ettekä myöskään toisillenne!

Vierailija
2/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa olla edellä aikaansa niin tukahduttaa himonsa kokonaan. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja kyllä miehet on aika passiivisia nykyään. En ole niin nuori ja nätti kuin ennen, mutta on sääli jos minun pitäisi tyytyä vain naisiin. Lapsenkin vielä haluaisin.

Vierailija
4/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen melko varma, että miehet eivät enää tunne seksuaalista himoa ollenkaan. Mutta miten käy puutteessa oleville naisille?

5/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on yksin harrastaa.

t. seksiä viimeksi 6/2015

Vierailija
6/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästymässä kun 2/3 vakavammasta seurustelusuhteesta mulla mies on ollu niin paljon haluttomampi ku mä. Olisinpa vain lesbo mutta kaipaisin kunnon panoa lähes päivittäin.

Vierailija
7/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että miehillä lerpahtaa, kun nykyään naista mahdotonta erottaa porsaasta.

Vierailija
8/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin naiset osaa sen seksuaalisen halukkuutensa piilottaa.

Ikisinkkumies

Vierailija
9/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin kyllästymässä kun 2/3 vakavammasta seurustelusuhteesta mulla mies on ollu niin paljon haluttomampi ku mä. Olisinpa vain lesbo mutta kaipaisin kunnon panoa lähes päivittäin.

Eivät miehet voi olla haluttomampia kuin te naiset koska te naiset ette halua seksiä ollenkaan koskaan! Naiset eivät harrasta seksiä ikinä, siis ikinä kenenkään kanssa, ei miesten kanssa saati keskenään!!!!

Vierailija
10/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on lakannut haluamasta kokonaan, eikä ulkoista/ulkopuolista syytä siihen ole selvinnyt. Testosteronin puute näyttäisi oireitten perusteella sopivan. Onko nykyajassa jotain, joka vie miehiltämme testosteronit?

11/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että miehillä lerpahtaa, kun nykyään naista mahdotonta erottaa porsaasta.

Naurahdin hieman. 

Aiheesta lisää alla:

http://www.deviantart.com/browse/all/scraps/?offset=122&view_mode=2&ord…

Vierailija
12/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisille on ne miljoonan naisen baarimiehet. Ei pitäisi olla kenelläkään mitään ongelmaa.

Vierailija
13/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saavat kinnon munaa.

Vierailija
14/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naisille on ne miljoonan naisen baarimiehet. Ei pitäisi olla kenelläkään mitään ongelmaa.

Haluttoman miehen vaimolla on. Nääs kun pettäminen ei tule kyseeseen.

Vierailija
15/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttoman miehen vaimolla on. Nääs kun pettäminen ei tule kyseeseen.

Milloin tää juttu, että ei saisi pettää tuli Suomen kulttuuriin, kyllä ainan pettäminen ollut osa asiaa. Naisillekin se sallittiin viimeistään 60 luvulla. Presidentti piti haaremia ja kaikki julkikset suunilleen salasuhteissa.

Itse kasvoin sitten aikuiseksi ja enää ei ollutkaan niin.

Vierailija
16/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on yksilökohtaista, mutta pihtareita ja himokkaita ja siltä väliltä esiintyy kaikissa sukupuolissa.

"Nykyisin maskuliinista käytöstä on se, ettei ole seksuaalisesti halukas. Ja feminiinistä olla aktiivinen seksuaalisesti."

Väärin. Kyllä se on edelleen äijämäistä haluta seksiä ja ämmämäistä pihdata sitä.

t. Seksiä rakastava nainen

Vierailija
17/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas nainen on pelkkä lortto.

Vierailija
18/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on lakannut haluamasta kokonaan, eikä ulkoista/ulkopuolista syytä siihen ole selvinnyt. Testosteronin puute näyttäisi oireitten perusteella sopivan. Onko nykyajassa jotain, joka vie miehiltämme testosteronit?

Nalkutus ja lihominen

Vierailija
19/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti tätä palstaa

Vierailija
20/26 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alfamiehet kiitämme. Yhä harvempi mies saa naista kun taas meiltä vaaditaan yhä enemmän. Joudumme syömään kaikenlaisia mömmöjä, että spermaa riittää. Vasektomian jälkeen vipinää on riittänyt kun ei tarvvitse enää käyttää kumipukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi