Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitteko yhteyttä tytön vanhempiin jos poikanne

Vierailija
15.01.2017 |

suree / on vihainen tämän tekemästä abortista? Jos siis poikanne olisi halunnut pitää vauvan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu millään tasolla tytön vanhemmille, eikä edes sulle. Poika voi itse jutella tytön kanssa asiasta

Vierailija
2/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Jos molemmat olisivat niin nuoria, että vanhemmat huolehtivat heidän asioistaan, abortti on järkevin ratkaisu. Jos taas moelmamt ovat jo aikuisia, asia ei kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä sen tytön vanhemmille sanoisin ja miksi edes puuttisin poikani ja hänen tyttönsä asioihin? No, tietysti, jos ovat ala-ikäisiä, niin ehkä sitten puuttuisin, mutta en soittamalla tytön vanhemmille.

Vierailija
4/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mun poika on alaikäinen. Hyvä että teki abortin.

Vierailija
5/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin? tehty mikä tehty. Toisaalta, jos nuoret ovat ottaneet asiakseen olla aikuisia ja harrastaa seksiä, niin sitten ovat valmiit myös seurauksiin. Tyttö aborttiin ja poika, vaikka omakin, siihen, että toinen voi tehdä abortin.

Poikaani tietysti tukisin.

Vierailija
6/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika? Asia on pikkuisen eri, jos poika on 15- tai 25-vuotias.

Oikeasti asia ei kuulu minulle millään tavalla. Jos poikani olisi yläastetta käyvä teini, juttelisin hänen kanssaan pitkään ja kysyisin, miksei hän huolehtinut ehkäisystä, onko hän mielestään kypsä harrastamaan seksiä ja millä ihmeellä hän edes kuvittelee, että kykenisi elättämään ja hoitamaan vauvan?

Vierailija
7/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on nuorten välinen vaikka olisi alaikäinen. Tiedätkö tietääkö vanhemmat edes asiastakas? Ei asialle voi mitään enää tehdä. Toivottavasti kerroit pojalle että saa olla surullinen mutta se on tytön päätös ja sitä tulee kunnioittaa.

Vierailija
8/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poika? Asia on pikkuisen eri, jos poika on 15- tai 25-vuotias.

Oikeasti asia ei kuulu minulle millään tavalla. Jos poikani olisi yläastetta käyvä teini, juttelisin hänen kanssaan pitkään ja kysyisin, miksei hän huolehtinut ehkäisystä, onko hän mielestään kypsä harrastamaan seksiä ja millä ihmeellä hän edes kuvittelee, että kykenisi elättämään ja hoitamaan vauvan?

Voin kuvitella sen myötähäpeän tunteen, kun 25-vuotiaan miehen äiti soittaa poikansa naisystävän vanhemmille, että nyt se teidän tyttö on tehny abortin vaikka mun poika olis halunnu vauvan.

Vierailija
9/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Mikäli poika nuori ja yliopisto opinnot kesken niin hyväksyisin.

Vierailija
10/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi ottaisin? Aborttia ei voi perua ja tytöllä oli oikeus se tehdä joten mitä hyötyä mun olis ottaaa yhteyttä yhtään kehenkään? Pojalle sanoisin että mä ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta he eivät ois pystyneet huolehtimaan lapsesta, joten tyttö teki viisaasti. Poikani on 16, eli ei kykene elättämään lasta.

Vierailija
11/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suree / on vihainen tämän tekemästä abortista? Jos siis poikanne olisi halunnut pitää vauvan.

En ottaisi, ei kuulu sun tehtäviin sekaantua asiaan millään lailla.

Nainen saa päättää kropastaan - olisit opettanut poikasi  käyttämään kondomia! Pojalla ei ole mitään hajua siitä  mitä vauvan hoitaminen ja lapsen kasvattaminen oikeasti vaatii, pojat kuvittelevat että vauva on kuin nukke jonka voi laittaa hyllylle sitten kun sen kanssa ei jaksa enää leikkiä.Ei se kuule niin mene.

Tyttöystävällä oli  jalat maassa ja realistisempi ote elämään eikä  hän halunnut poikasi lapsen äidiksi tässä vaiheessa elämäänsä.

Vierailija
12/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei ole tytön vanhempien asi.a

Vierailija
13/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin tehdä jos poikani on ahdistunut, masentunut. Ihan iästä riippumatta.

Vierailija
14/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään miehen tunteilla ei ole mitään väliä

Vierailija
15/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvinkin tehdä jos poikani on ahdistunut, masentunut. Ihan iästä riippumatta.

Mitä se yhteydenotto tytön vanhempiin auttaisi? Miksei mieluummin yritä järjestää pojalle ulkopuolista keskusteluapua?

Vierailija
16/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se yhteydenotto tytön vanhempiin auttaisi? Miksei mieluummin yritä järjestää pojalle ulkopuolista keskusteluapua?

Jos poikaani olisi satutettu julmalla tavalla niin miksi en saisi tuoda satuttajaa esiin?

Vierailija
17/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poikaani olisi satutettu julmalla tavalla niin miksi en saisi tuoda satuttajaa esiin?

Ja kerrotko vielä, miten yhteydenotto tytön vanhempiin auttaisi tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
18/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään miehen tunteilla ei ole mitään väliä

Miehen tunteisiin? Loukkaannuitko mies tästä lasta koskevasta ketjusta?

Minä en halua että lapsestani tulee isä. Tietrysti olen tukena ja turvana jos tapahtuisi mitä ap. sanoi.

Poika voi tehdä lapsia aikuisena kun elämäntilanne on siihen sopiva.

Vierailija
19/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrotko vielä, miten yhteydenotto tytön vanhempiin auttaisi tällaisessa tilanteessa.

Riippuu tietysti tytön vanhempien kannasta. Toivottavasti tyttö saisi edes jonkinlaisen puhuttelun.

Vierailija
20/39 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kehuttaisiin tyttö järkipäätöksestä ja keksittäisiin jotain kivaa tekemistä, vaikka ulkomaanreissu.

Riippuu tietysti tytön vanhempien kannasta. Toivottavasti tyttö saisi edes jonkinlaisen puhuttelun.