Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto Kouvolaan edessä, onko kouvolalaisia paikalla!

Vierailija
15.03.2006 |

Lähinnä kiinnostaa, millaiset harrastusmahdollisuudet (niin lapsille kuin aikuisille) ja onko kuinka sisäänpäinlämpiävää porukkaa? Minulle on tärkeää saada sosiaalista elämää, onko kouvolassa helppo saada uusia ystäviä ja tuleeko ihmiset helposti juttusille?

Yleisiä mielipiteitä paikasta!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa sanoa mitään yleistä mielipidettä, millaista porukkaa täällä on. Itse ainakin tykkään tutustua uusiin ihmisiin! Harrastusmahdollisuudet on käsittääkseni hyvät, itse käyn tosi hyvässä kuntokeskuksessa. Meillä lapsi vasta 10kk, joten lasten harrastusmahdollisuuksista en tiedä.

Vierailija
2/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin tutustuu, jos on tutustuvaa tyyppiä. Kokoa kaupungilla on sen verran että kaikki eivät tunne toisiaan, joten sekaan on helppo " soluttautua" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin päin olette muuttamassa??

Vierailija
4/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahteronmäkeä, Mielakkaa, sekä Kasarminmäkeä. Lapsiperheelle mielestäni hyvää seutua.

Vierailija
5/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän on tietääkseni ihan ok

t. ex kouvolalainen

Vierailija
6/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitaloalueet on varmasti rauhallisimpia, pyydysmäki, rekola, vahtero.

Vierailija
7/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sisäpiirinen paikka ja eipä tuolla juuri mitään ole!

Vierailija
8/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" keskisuuri pikkukaupunki"

OPETTELE LUKEMAAN!

Vierailija
9/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Kouvolassa vuosina 94-98 ja en pääse kehumaan paikkaa.

Olin töissä toisella paikkakunnalla tosin ja entuudestaan en tuntenut ketään. Asuimme Mielakassa ja se oli aika syrjässä kaikesta.

Vauva aikana tutustuin muihin lapsekkaisiin, mutta kaikki olivat muuttaneet toiselta paikkakunnalta Kouvolaan. Eli paikallinen väestö oli kyllä mielestäni tosi sisäänpäin lämpenevää.

Shoppailu paikkana Kouvola on kohtuullinen, mutta baarielämä oli onnetonta mielestäni.

Vesistöjen puute on kyllä aika ahdistavaa kun muualla suomessa pääsee sentään järveen uimaan..

Vierailija
10/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

OPETTELE LUKEMAAN!

Vierailija
11/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muuttais sinne takas ihan pienestä syystä, mutta kai kaikille jää jotain traumoja vanhasta kotikaupungistaan.

Vierailija
12/12 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrälampi ja sitten kun menee Uttiin päin niin siellä on hienoa hiekkaa biitsillä... Lehtomäessä on sellanen Kalalampi missä muksut käy uimassa jne. :p

Itse syntyperäinen kouvolalainen, mutten muuttaisi sinne takaisin mistään hinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi