Miksi kukaan haluaisi koiran kun voi ottaa kissan?
Ei ummarra. Kuin valitsisi kullan ja pronssin välillä.
Kommentit (29)
Voi ottaa sekä kissan että koiran.
Kissat kuseksii nurkkiin ja paskoo sisälle. Hyi helvetti.
Tutkimusten mukaan koiraihmisillä on alhaisempi älykkyysosamäärä kuin kissaihmisillä, joten eiköhän syy ole tässä:
Minä tykkään enemmän koirista, koska ovat seurallisempia ja omistajaan kiintyneempiä. Lisäksi koirien kanssa tulee itselle terveellinen tarve ulkoilla kolmesti päivässä.
Lisäksi pidän sisäkissojen pitämistä epäeettisenä, ja kerrostaloasujana mulla ei olisi muuta mahdollisuutta kuin sisäkissana pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan koiraihmisillä on alhaisempi älykkyysosamäärä kuin kissaihmisillä, joten eiköhän syy ole tässä:
Pitää kyllä paikkansa ainakin omien kokemusten perusteella. Meidänkin taloyhtiössä kaikki koirahäiriköt alhaisesti koulutettuja/työttömiä ja kissaihmiset selvästi sivistyneempiä, paremmin koulutettuja ja paremmin toimeentulevia. Älykäs ihminen nyt vaan ei ota koiraa itsensä ja muiden riesaksi.
Kissan ottavat ihmiset joiden ÄO ei riitä kouluttamaan koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Kissat kuseksii nurkkiin ja paskoo sisälle. Hyi helvetti.
Mitä täältä olen lukenut niin se taitaa olla enemmän koirien ongelma. Meillä ollut lukuisia kissoja eikä niistä yksikään ole kuseskelleet tai paskoneet sisälle muuta kuin hiekkalaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään enemmän koirista, koska ovat seurallisempia ja omistajaan kiintyneempiä. Lisäksi koirien kanssa tulee itselle terveellinen tarve ulkoilla kolmesti päivässä.
Lisäksi pidän sisäkissojen pitämistä epäeettisenä, ja kerrostaloasujana mulla ei olisi muuta mahdollisuutta kuin sisäkissana pitää.
Ja koirako ei kerrostalossa ole epäeettistä? Monet kennelit eivät edes suostu myymään koiria kerrostaloperheeseen. Ja kaiken lisäksi koirat aiheuttavat jatkuvaa harmia naapureille. En ole koskaan kuullut kissasta lähtevää meteliä.
Kissa päätyy ihmisille jotka ovat niin laiskoja etteivät kykene ottamaan vastuuta koiran ulkoiluttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää muuten paikkansa, paitsi että koiraihmiset eivät todellakaan noudata paremmin sääntöjä! :D Ulosteita ei kerätä, koiria pidetään laittomasti vapaina, annetaan koirien meluta hiljaisuuden aikaan vastoin järjestyssääntöjä jne jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte valita kun ottaa Jack Russellin, sillä se muistuttaa koirista eniten kissaa. Siinä saat kissan, koiran, possun, apinan ja monta muuta eläintä samalla.
Ei kyllä muistuta. Tiibetinspanielion kissamaisin koirarotu, jos nyt sellaista miettii.
T. Kissankasvattaja
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys tosin on kovin laiha lohtu, kun kissan omistaja on todennäköisemmin "hullu".
http://www.huffingtonpost.com/2015/06/11/cats-schizophrenia-cat-owners-…
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nyt selität? Itse ulkoilutan kissoja usein valjaissa. Et sinä koirankaan anna (toivottavasti) juosta vapaana.
Ja lisäksi näyttää monella koiraämmällä olevan aikamoinen läskiperse, koska ei se koiran perässä talon ympäri löntystely ole mitään liikuntaa kummallekaan.
Eivät sulje toisiaan pois.
Suositeltu järjestys: ensin kissa, myöhemmin koira (sujuu helpommin).
Eiköhän jokainen saa ottaa sellaisen lemmikin, jonka itse haluaa. Miksi pitää haukkua koirien omistajia tyhmiksi tai kissojen omistajia laiskoiksi?
Itse tykkään enemmän koirista ja omistan 3 koiraa. Mutta voisin kyllä myös kissankin ottaa, siskon kissoja on tullut hoidettua. Tykkään kyllä kaikista eläimistä, vaikka koirat eniten mieleeni ovatkin.
En halua kissanpissan hajua kotiin koskaan enää. Jatkan koirien pitoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys tosin on kovin laiha lohtu, kun kissan omistaja on todennäköisemmin "hullu".
http://www.huffingtonpost.com/2015/06/11/cats-schizophrenia-cat-owners-…
Hulluus on naisessa positiivinen ominaisuus, jos se ei ole koiran omistava dominoiva käskyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
En halua kissanpissan hajua kotiin koskaan enää. Jatkan koirien pitoa..
Koirtkin haisee ja syö sitäpaitsi usein paskaa.
Ei tartte valita kun ottaa Jack Russellin, sillä se muistuttaa koirista eniten kissaa. Siinä saat kissan, koiran, possun, apinan ja monta muuta eläintä samalla.