Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naista jos mies käy treffeillä kämpässäsi vääntämässä jöötit

Vierailija
14.01.2017 |

Väännän juuri jöötiä vessassa. Kolmannet treffit menoillaan enkä edes ajatellut asiaa ennen kuin aloin äsken täyttämään pönttöä.

M25

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos vedät ja peset kunnolla kädet. Jos jää raidat pönttöön niin siinä pöntön vieressä on varmaankin vessaharja, vink!

Vierailija
2/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jööti ok, asia postaaminen kesken "asian" vauvapalstalle ei :D :D suosittelen ettet mainitse asiasta plus muista pestä mahdolliset jäljet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk haittaa. Ja millainen polkupyörä kutsuu miehen treffeille kämppäänsä. Se on ainakin minun henkinen neitsytkammioni.

Vierailija
4/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Vastakkaisen sukupuolen läsnä ei kakata.

Vierailija
5/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako miestä treffeillä, jos pöntössä pulikoiva lemmikkirottani tarraa kiinni peräpukamakiehkuroihisi?

Vierailija
6/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese paskarannut pois pöntöstä, se on plussaa.

Vierailija
7/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ok. IBS:n kanssa elävänä oon aika tietoinen siitä et kaikkien täytyy käydä vessassa enkä koe mitään häpeilyjä siitä et iik nyt se kakkas mun vessassa.

Vierailija
8/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaaminen ei varmaan haittaa ellet jätä vetämättä, pönttöön julmaa paskaraitaa, kantta muuhun asentoon kuin mitä se oli ja kammottavaa elmua perääsi (suihkuta raikastetta jos siinä lähettyvillä on).

Suurempi synti tässä on se että viestittele AVlle toisille naisille treffien aikana. Jos deittisi saa tietää tästä niin saa paskahalvauksen ja se on siinä.

Katsokaa olen oppinut täältä jotain. Kehukaa.

M

Vierailija
9/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten parempi, että mies lähtee kesken treffien pois paskoakseen jossain muualla?

Vierailija
10/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?? Vessassahan se on käytävä jos kakattaa. En ymmärrä miksi se ketään haittaisi. Toki muistat vetää vessan ja pestä kätesi. Lisäksi voit putsata vessaharjalla mahdolliset jarrutusjäljet pytystä ja sulkea pöntön kannen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän