Miten ottaa nuoruudesta kaikki irti?
Olen 21, ja viimeiset pari vuotta on mennyt täysin ohi fyysisen sairauden vuoksi. Käytännössä olen joko maannut kotona tai sairaalassa, mutta viimein olen toipunut. Suoraan sanottuna tuntuu, että olen tippunut kelkasta. Ensi syksyksi on opiskelupaikka valmiina ja tälle keväälle löytyy töitä. Tuntuu kuitenkin, että menetin "kallista aikaa" ja haluaisin kokea eläväni.
Mitä sellaista olette tehneet nuorena, jota kadutte tai mitkä ovat parhaita muistoja? :)
Itse haaveilen, josko ensi kesänä pääsisi matkustamaan...
Kommentit (3)
En kadu oikein mitään, mutta sitäkin enemmän ulkomailla asuminen ja matkustelu ovat olleet ne mistä olen saanut parhaita muistoja! Harmittaa, että nyt kun opinnot ovat ohi, en voi enää mennä ulkomaille opiskelemaan/tekemään työharjoittelua. Nyt olen jumissa Suomessa työttömänä ja minusta tuntuu, että loppuelämäni/nuoruuteni valuu hukkaan (olen 26-vuotias).
Mutta siis tsemppiä sulle! Pääset kyllä ulkomaille ja nauttimaan nuoruudestasi :)
Kannattaa nussia niin monen kanssa kuin mahdollista, niin jaksaa sitten pariutumisen jälkeen katsella samaa naamaa loppuelämänsä
Älä ryyppää liian känniin, älä roiku ihmisissä joiden seurassa et pysty olemaan oma itsesi.
Mene vaihtoon, mtkustele ja käy treffeillä.
T: N28