Lotus Fresh kostea wc-paperi -mainos on ehkä ärsyttävin ikinä! Tuotekin on aivan typerä. (linkki)
Tuo poika tulee häpeämään tuota isona.
Ja sitäpaitsi: Käsisuihku on keksitty!
Kommentit (19)
Ärsyttää että lapsi on laitettu sössöttämään tuollaista mistä ei edes itse ymmärrä.
Tuo voisi olla tosi kätevä meidän mökillä ulkohuussissa, josta luonnollisesti puuttuu se käsisuihku.
Voi hävittää heittämällä biohuussiin, toisin kuin vauvojen puhdistuspyyhkeet.
Aika pahaa lapsen hyväksikäyttöä kaupallisiin tarkoituksiin. Tuon taaperonraukan pää tungetaan yläasteella vielä monta kertaan vessanpyttyyn.
No hyi helvti. Reaktio mainokseen: alan boikotoida lotusta. Totuus: unohdan huomiseen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Aika pahaa lapsen hyväksikäyttöä kaupallisiin tarkoituksiin. Tuon taaperonraukan pää tungetaan yläasteella vielä monta kertaan vessanpyttyyn.
Miksi tungettaisiin? Vai tarkoititko, että kiusaaminen on oikein?
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvti. Reaktio mainokseen: alan boikotoida lotusta. Totuus: unohdan huomiseen mennessä.
Ihanan rehellinen tuo totuus :D
Vierailija kirjoitti:
Vähä veikkaan ettei yläasteella kukaan tule tietämään asiasta... Ellei henkilö itse mainosta.
Näyttääkö teistä että tuolle lapselle on tietokoneella toteutettu tuo suu mikä puhuu? Silleen kun jossain putous-sketsissä oli aina?
Kiinnitti heti huomiota telkkarimainoksessa että siinä suussa on jotain erikoista. Katsokaa tarkasti ja sanokaa mielipiteenne?
Ihmettelin että miten eroaa niistä erilaisista "vauva-wipes"-pyyhkeistä, jotka on tod.näk. paljon halvempia. Mutta jos ovat biohajoavia, niin sehän on muutos parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teistä että tuolle lapselle on tietokoneella toteutettu tuo suu mikä puhuu? Silleen kun jossain putous-sketsissä oli aina?
Kiinnitti heti huomiota telkkarimainoksessa että siinä suussa on jotain erikoista. Katsokaa tarkasti ja sanokaa mielipiteenne?
Mä luulin että on dubattu.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös , että jotakin kummaa on . Joko dupattu ja muutettu tietokoneella suomenkieleen sopivaksi tai jostakin muusta syystä kikkailtu.
Heti huomasin. Törkeä mainos, kuluttajan aliarvioimista parhaimmillaan minun mielestäni.
Olen kokeillut kyseistä tuotetta, koska olen saanut siitä näytepakkauksen. Vetäisin ne paprut riskillä vessanpöntöstä alas. Putki ei ole mennyt tukkoon (ainakaan vielä). Tuote olisi varmaan oikein hyödyllinen mökillä tai muualla reissussa. Kotioloissa koen sen vähän turhaksi.
Olen käyttänytkin vauvan peppupyyhkeitä ulkomailla ja silti saanut lakanat paskaan. Kyllä suomalainen kösisuihku rulaa!
Huomaa jo siitä, että ei puhu omalla suulla, kun hampaat heiluvat puhuessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähä veikkaan ettei yläasteella kukaan tule tietämään asiasta... Ellei henkilö itse mainosta.
No mutta misuja iskiessä on arvokasta valuuttaa mainoksessa olo!
Lapsen suu on 100% varmuudella liitetty kuvaan toisen lapsen puhuvasta naamasta. Dubattu se ei ole koska suu liikkuu suomen kielen puheen mukaan oikein. Mutta tietyissä kohdissa suu ei ole oikeassa kulmassa pään mukaisesti. Sitäpaitsi tuon ikäinen ei puhu noin selkeitä ja pitkiä lauseita. Ja silmistäkin huomaa että lapsi elehtii ihan eri jutun mukana kuin tuon "puheensa".
Kuva ei olekaan aito. Katsokaapa pojan suun aluetta.... Muokattu....säälittävää ja ärsyttävää. Liekö puhekaan aito. Ei ainakaan tuon ikäinen puhu putkeen tuollaisia litanioita.
Vaikea uskoa etteivät putket mene tukkoon tuosta