Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani miehen kummallinen logiikka, hänen luonaan toimitaan pikkutarkkojen sääntöjen mukaan, minun luonani ollaan kuin siat pellossa

Vierailija
14.01.2017 |

Olen tapaillut kolmikymppistä miestä nyt pari kuukautta, mutta jokin tässä on outoa.

Hänen luonaan pitää mm. pyyhkiä jalat kahteen kertaan, ensin lumiharjaan ja sitten eteismattoon. Lasinalusta ehdottomasti käytettävä ja syödä ei saa muualla kuin pöydän ääressä (edes mitään pastilleja) Vessassa käydessä pitää sumuttaa "one touch" sumutetta viisi kertaa ja sytyttää tulitikku. Sohvalle ei saa istua ilman erillistä peflettiä. Ovenkahvat pitää pyyhkiä jos niihin koskee ettei jää sormenjälkiä. Tässä nyt muutamia esimerkkejä.

Sitten minun luonani saattaa lampsia lumiset kengät jalassa olohuoneeseen, juoda piimää/jugurttia suoraan purkista, käydä wc:ssä ovi auki ja jopa vetämättä pönttöä kusemisen jälkeen, lääppii akvaarioni laseja rasvaisin sormin, syö sipsejä sohvalla ja murustelee niitä joka paikkaan yms. Näistä jos huomautan niin kuulemma nipotan.

Jos joku tajuaa mistä on kysymys, selventäkää minullekin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää itseään isäntänä ja sinua emakkona. Saapuessaan luoksesi kuvittelee astelevansa kumisaappaat jalassa sian karsinaan. Itse jättäisin tuollaisen pellen.

Vierailija
22/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pefletit sohvalla ja sä vielä olet tekemisissä tämän helmen kanssa? Jos tämä ei ole provo niin ap on todella sekaisin ja avun tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pefletit sohvalla ja sä vielä olet tekemisissä tämän helmen kanssa? Jos tämä ei ole provo niin ap on todella sekaisin ja avun tarpeessa.

No olen ihan täysissä järjissäni, mies vain käski laittaa erillisen liinan alle ennen kun istuin sohvalle. Istui kyllä itsekin liinan päällä.

Ap

Vierailija
24/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet tuollaista urpoa? Sinun juoksin ja lujaa!

Vierailija
25/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että se on oikeasti hänen kotinsa? Miksi kukaan olisi omassa kodissaan noin varovainen..kotona kuuluu voida ottaa rennosti.

Vierailija
26/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että se on oikeasti hänen kotinsa? Miksi kukaan olisi omassa kodissaan noin varovainen..kotona kuuluu voida ottaa rennosti.

Mies taitaa asua äitinsä kanssa :)

Vierailija
27/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin kerran kaks kertaa tota one touchia, vahingossa ja se vessa haisi varmaan 4 tuntia sen jälkeen ihan hirveälle. Miksi ihmeessä viisi kertaa :D

Mutta sano sinäkin hänen luonaan että älä nipota. Mutta jos olet jo tietenkin kysynyt että miksi sinä sotket mutta luonasi pitää elää niin tarkasti, eikä hän aio tapojansa muuttaa/tarjoa selitystä niin jätä se sika.

28/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pakko-oireinen häiriö.

Vierailija
29/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo sen kämppä. Kaikki todisteet siellä olosta pitää heti siivota pois ;) (vitsi vitsi)

Vierailija
30/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salahuoneessa seksiorjia ja kellarikomerossa säilöttyjä sikiöitä. Tää on niitä miehiä. Sinuna lähtisin, vielä kun omin avuin pääsee.