Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ylipainoiset ja isopeppuiset naiset ylpeitä pyllynsä koosta?

Vierailija
14.01.2017 |

Katselevatko peilistä ja näkevät sen pepun jotenkin kauniina tmv?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismafia kovasti yrittää dissata isoja perseitä. Mutta tosiasia on miehet tykkää isoista perseistä.

Vierailija
4/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeni peppuuni on ihan neutraali. Pehmeä sillä on istua. Kulkee itsestään mukana tuossa takana, ilman erillistä ihastelua.

Vierailija
5/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naismafia kovasti yrittää dissata isoja perseitä. Mutta tosiasia on miehet tykkää isoista perseistä.

Miten niin dissata? Ap

Vierailija
6/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut tykätä kun aloin olla miehen kanssa joka on siihen ihan hulluna. Joskus katson sitä peilistä tyytyväisenä, että näyttääpä herkulliselta, nyt mies varmasti tykkää. Olen alkanut jopa vähän keikuttaa sitä kävellessä ja ostaa kireitä farkkuja.

Vierailija
7/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotilehtien mainokset ja kuvat on täynnä mahdottoman pitkiä ja laihoja ihmisiä, ja esimerkiksi tällä palstalla haukutaan hirveäksi läskiksi joka on valmis hautaan. Olen kuitenkin ihan sievä ja terve nainen oikeasti.

Vierailija
8/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa vai onko sulla joku arsefetissi? Tuskinpa kukaan ahterinsa koosta ilahtuu tai sitä  ihailee ellei ole vähän dingdong.

Mene usko Suomen tulevaisuuteen kun lukee näitä aivopieruja täältä. Ovatko kaikki  päässeet osastoilta lomille tänään?

Vierailija
9/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä jos nainen ei itse pidä siitä. Ei se siinä mukana roiku  miehiä varten joten pitäkää mielipiteet omana tietonanne, minuun ei tehdä  takapuolesta huomauttamalla kuin negatiivinen vaikutelma.

Vierailija
10/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa vai onko sulla joku arsefetissi? Tuskinpa kukaan ahterinsa koosta ilahtuu tai sitä  ihailee ellei ole vähän dingdong.

Mene usko Suomen tulevaisuuteen kun lukee näitä aivopieruja täältä. Ovatko kaikki  päässeet osastoilta lomille tänään?

Surullista että et voi iloita perseestäsi.

Vierailija
11/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen normaalipainoinen mutta isoperseinen tiimalasi. Ja kyllä minä pidän isosta perseestäni. Mielestäni naisen pitää näyttää naiselta. 

Vierailija
12/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vähän niin kuin lihavat naiset ylpeilevät "isoilla" rinnoillaan, jotka eivät edes erotu vatsamakkaroista.

Vierailija
13/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen normaalipainoinen mutta isoperseinen tiimalasi. Ja kyllä minä pidän isosta perseestäni. Mielestäni naisen pitää näyttää naiselta. 

Pic or didn't happen XD

Vierailija
14/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä jos nainen ei itse pidä siitä. Ei se siinä mukana roiku  miehiä varten joten pitäkää mielipiteet omana tietonanne, minuun ei tehdä  takapuolesta huomauttamalla kuin negatiivinen vaikutelma.

Höpöhöpö, kyllä se koko juttu on miehiä varten.

Vierailija
15/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen hoikka, mutta peppu on luonnostaan aika muhku, pyöreä ja ulkoneva "räystäspeppu". Peppu pysyy pienenä ainoastaan todella rankalla nälkädieetillä. Myös salilla treenatessa se korostuu nopeasti entisestäänkin.

Mieheni vinoilee ja ilkeilee pepustani, sillä hän tykkää pienipeppuisista (miesmäisellä takamuksella varustetuista) naisista. Menimmekin yhteen ihan muiden seikkojen suhteen ja seksiä ei ole ollut vuosiin, vaikka olen ihan ok-näköinen, seksuaalisesti halukas ja nuorempana mallin töitäkin tehnyt. Mutta siis tunnen inhoa kroppaani kohtaan, sillä mieskään ei välitä minusta. :/

Vierailija
16/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän