Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusavuttomuuden huippu! Missä tilanteessa olet törmännyt uusavuttomuuteen? Peukutusketju!

Vierailija
14.01.2017 |

Inspiroituneena eräästä ketjusta, jossa keskusteltiin vanhempien avusta lasten kesätyön haussa, listataan nyt tähän ketjuun erilaisia asioita, jotka te miellätte (ikä-ja kehitystasoon nähden) uusavuttomuudeksi ja mitkä ovat olleet huippuhetkiä. Alas-peukku=onpas uusavuton, Ylös-peukku=ihan normaalia.

Minä aloitan: Reippaasti yli 20v kaverini ei ole koskaan elämässään tehnyt itse CV:tä tai formaalia työhakemusta. Lisäksi hän ei ole koskaan itse täyttänyt veroilmoitusta tai laskenut veroprosenttiaan. Hänellä on ollut elämänsä aikana jo kaksi eri omistusasuntoa ja auto, mutta ei ole koskaan osallistunut kauppojen järjestelyyn tai vakuutuksien hankkimiseen eikä ymmärrä niistä juurikaan mitään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen henkilö ei tiedä politiikasta edes sen vertaa, että osaisi nimetä yhtä useampaa puoluetta tai mitä arvoja missäkin puolueessa kannatetaan. Eikä ymmärrä, miten valtion hallinto muodostuu tai osaa nimetä tämän hetken ministereitä (paitsi ehkä Soini ja Sipilä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän