Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset jotak sanoo että älä toivo että lapsi lähtee liikkeelle, sitten olet hukassa!!!! ov

Vierailija
15.03.2006 |

ottaa niin päähän kun itse odotan että tuo 7 kk vauva edes hiukan pääsis eteenpäin niin sillä olis jotain mielenkiintoa olla lattialla...

Ettei sitä tarvis koko aikaa kantaa mukana paikasta toiseen ja se ei aina kitisis kun se ei saa lelua joka on 5 sentin päässä sen käsistä.

Kyllähän minä nyt itse tiedän mitä toivon kun kuitenkin on ennnestään jo yksi lapsi.

Niin sitten on näitä jotka aina sanovat että älä nyt tuollaisia toivo olet vielä hukassa sen kanssa sitten kun se liikkuu...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit siihen vaan, että älä toivo, nauti vielä kun voit yms. No nyt olen onnellinen, kun poika liikkuu, paljon helpompaa. Mutta nyt sitten nuo samaiset ihana t äidit muistavat nuo aikaisemmat puheeni ja muutaman kerran, kun olen vaikka huokaillut, jos poika juoksee koko ajan samaan likalätäkköön tai muuhun huonoon paikkaan, niin heti muistuttelevat, että mitäs he sanoivat, sekin on ÄRSYTTÄVÄÄ

Vierailija
2/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin myös sotkemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut juuri noin eräälle äidille juostessani omien kaksosteni perässä kieli vyön alla. Älkää pliis ottako kaikkea niin kirjaimellisesti. Kaikissa vaiheissa on omat hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
4/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpähän sitten laspi huutaa kun ei pääse siitä pidemmälle...

siis kävelytuolista kyse nyt.

Ja meillä kun ei sellasta ole ekalla ollut niin kertokaas onko se tuoli sellanen että siinä on sitten pyllyn alla jotain mihin voi istua kun eihän tuo vielä osaa edes seistä. (tyhmä olen, tiedän...)

-ap-

Vierailija
5/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siinäpähän sitten laspi huutaa kun ei pääse siitä pidemmälle...

siis kävelytuolista kyse nyt.

Ja meillä kun ei sellasta ole ekalla ollut niin kertokaas onko se tuoli sellanen että siinä on sitten pyllyn alla jotain mihin voi istua kun eihän tuo vielä osaa edes seistä. (tyhmä olen, tiedän...)

-ap-

Juu sellainen on ja helpotti meidän keskimmäisen elämää, kun mennä viipotti monta aikaa sen tuolin kanssa. Helpotti tietysti munkin elämää kun viihtyi siinä. Pääsi sen kanssa kämppää ympäri.

Vierailija
6/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

3: Kaikki eivät ole niin tyhmiä,

Ja toiseksi mitä tyhmää siinä on?

Vierailija
7/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun täällä lähellä ei ole mitään lastentarvikeliikkeitä tms... ja katoin anttilan ja hobby hallin sivut niin ei ainakaan osounut silmään... siis taas se tuoli... =)

-ap-

Vierailija
8/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten PALJON ärsytti kun mua kans varoiteltiin kuinka on sitten rankkaa kun kaksoset lähtee liikkeelle. Ja muistan senkin miten paljon helpotti sekä omaa että lasten elämää kun ne oikeasti lähtivät. Kyllähän mulla on kaksi jalkaa joilla juosta lasten perässä mut ei niin pitkää pinnaa et olis stressaamatta jaksanut kuunnella sitä alituista kitinää lattialla.

Ne on fiksut lapset jotka tajuaa hermostua siitä kun ei pääse eteenpäin, vai mitä, ap ;)

ps. juu, tosi suositeltava on se kävelytuoli... Enpä lastani siihen laittaisi en.

Vierailija
9/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kun on kaksi kolmesta sitä käyttänyt ja mitään eroa lapsissa en ole huomannut. Ihan samoihin aikoihin ovat lähteneet kävelemään 1 v 1 kk -1 v 2 kk...

Vierailija
10/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaan että pikkumies kävelee nyt yötä paivää :( mutta eiköhän se tuosta laannu kun suurin innostus menee ohi :D

Vierailija
11/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitinpä tuon vauvelin nyt hetkeksi tuohon hyppykiikkuun, siinä viihtyy hetken aikaa.

-ap-

Vierailija
12/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se mitään kauheaa ole. Pöh.

Vierailija
13/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun sen voi jättää makaamaan lelukaaren alle ja itse mennä toiseen huoneeseen tekemään milloin mitäkin kotihommaa. Ja onneksi se viihtyy pitkiäkin aikoja itsekseen. En tosiaan kadehdi kaveriani, jonka 10kk ikäinen tyttö vipeltää joka paikkaan ja kaveri joutuu jatkuvasti vahtimaan sen tekemisiä.

Kyllä lapseni vielä ehtii elämässään kävellä vaikka kuinka paljon. Mitä pahaa siinä, että kehottaisi nauttimaan tästä pötköttelyajasta?

Vierailija
14/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset vuodet odotat kiihkeästi että lapsi oppii kävelemään ja puhumaan, seuraavat 10 toivot että se istuisi paikallaan ja olisi joskus hiljaa :)

Minusta oli tosi ihanaa ja helppoa kun lapseni ei osannut vielä liikkua, se leikki tuntikausia jumppaleluillaan ja pötkötteli tyytyväisenä. Mutta aikaansa kutakin, eihän niin voi ikuisesti jatkua.

Vierailija
15/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän neitokainen ei ole koskaan viihtynyt makuulla/paikallaan vaan sillä on kova halu nousta istumaan mutta kun ei raukkaparka itse pääse ja kovasti haluuisi liikkeelle mutta kun ei pääse.

Onpa sitten tosi kiva kuunnella kauheeta kitinää ja vinkumista ja koittaa samalla vaan tehdä jotain omia hommia...

että kyllä tuo nyt jo saisi 7 kk ikäisenä hiukan päästä eteenpäin.

Meillä tuo eka lapsi oli rauhallinen ja viihtyi pitkiä aikoja yksikseen... mutta eipä tämä toinen joka jo nyt tuntuu oikeen riiviöltä... =)

-ap-

Vierailija
16/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aika raastavaa, kun kakru oli välillä syömässä kissanhiekkaa ja välillä sotkemassa printteriä omaan kakkaansa :p, mutta se vaihe meni suht nopeasti kuitenkin ohi.

Mutta mutta, ei kannata ottaa kaikkia kommentteja niin vakavasti, toikin on just niitä kliseitä, mitä väsyneet äidit viljelevät. :)

Vierailija
17/17 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helpompaa se sitten on kun se lähtee liikkeelle. Oikeestikki.

Jos olen kotona yksin, en uskalla jättää vauvaa yksin vaikka nukkuu jos pitää pyykkejä kuivaushuoneelta lähteä hakemaan. ja koira joutuu odottamaan ulos pääsyä jos vauva nukkuu omassa sängyssään.