Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastata tutulle ketä sanoi et mun tytöstä ei oo malliks ku ei olla hienoista oloista?

Vierailija
14.01.2017 |

Puuttuu kuullemma tyylitajua ja luontaista karismaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, että aijaa

Vierailija
2/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄ sanoi!! EEEEEEEEEEEIiiiiiiiiiiiiii!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään tuttua ylipäätään kiinnostaa, voiko jostain tytöstä tulla malli vai ei? Ihan ykskaksko hän tuollaisen möläytyksen päästi?

Karisma on luontaista, sitä joko on tai ei kotitaustasta riippumatta. Tyylitajun voi opetella. mallit nyt ei muutenkaan päätä itse, mitä vaatteita kuvauksiin tai näytöksiin laittavat päälle.

Vierailija
4/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö vyön alle

Vierailija
5/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään tuttua ylipäätään kiinnostaa, voiko jostain tytöstä tulla malli vai ei? Ihan ykskaksko hän tuollaisen möläytyksen päästi?

Karisma on luontaista, sitä joko on tai ei kotitaustasta riippumatta. Tyylitajun voi opetella. mallit nyt ei muutenkaan päätä itse, mitä vaatteita kuvauksiin tai näytöksiin laittavat päälle.

Anteeksi, mutta poikkeuksen muodostaa eräs suuri laulajatar jolla ei ollut ennen karismaa mutta hän fanien mukaan opetteli ja kehitteli sitä brittiläisessä tosi-tv sarjassa ja on nyt tosi karismattinen.

Joten ehkä jos sun tyttö on yhtä positiivinen ja hieno sielultaan jne jne niin hän voi onistua

Vierailija
6/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sanoi

Vierailija
7/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

turhaa sä enää kyselet, jos tilanne meni jo.

Vierailija
8/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta poikkeuksen muodostaa eräs suuri laulajatar jolla ei ollut ennen karismaa mutta hän fanien mukaan opetteli ja kehitteli sitä brittiläisessä tosi-tv sarjassa ja on nyt tosi karismattinen.

Joten ehkä jos sun tyttö on yhtä positiivinen ja hieno sielultaan jne jne niin hän voi onistua

Minusta hän vaan rentoutui ja alkoi olla oma itsensä. Aiemmin hän lähinnä esitti esiintyjää. Lauluäänestään huolimatta hän vaikutti vähän epävarmalta ja omiin kykyihin uskominen näkyy myös ulospäin.

Vierailija
9/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon ettei lapsestani tule mallia, mallimaailma vaikuttaa lähinnä sairaalta.

Vierailija
10/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luultavasti vain kateellinen kun tyttäresi on kaunis. Älä vaivaudu vastaamaan mitään.

Vierailija
11/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jostain syystä vähän liiankin monta mallia, ei mitään huippu, mutta säännöllisesti näen heitä lehdissä. Eivät, yhtä lukuunottamatta, ole mistään kummoisistakaan oloista. Perus lamaperheiden lapsia.

Vierailija
12/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö-

Lähipiiriin kuuluu yksi urallaan hyvin kansainvälisesti menestynyt malli, joka kuitenkin on ihan tavallisesta työläisperheestä. Ihan muut jutut vaikuttaa kin perhetausta.

Vierailija
13/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy oliko adriana lima hienoista oloista.

Vierailija
14/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy oliko adriana lima hienoista oloista.

Tai Waris Dirie

Vierailija
15/15 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot olot eivät vaikuta biologiaan. Hienot olot ovat vain ympäristö, ei itse sisältö. Jos on kaunis niin sitä ei olot muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän