Tykkäätkö pienistä koiranpennuista?
Niiiiiiin söpöjä karvapalleroita!!!
http://frisiangem2.blogspot.fi/2015/06/pennun-saapuessa-uuteen-kotiin.h…
Kommentit (76)
Tykkään eläimistä lähes kaikista. Koivan pennut on niinku niin söpöjä ettei voi sanoa koirat vaan koivat.
Uskokaa tai älkää niin olen aikuinen mies jonka perään tahtoo lähteä isotkin koirat. Kissatkin tunkee syliin ja oikeastaan kaikki näkemäni eläimet tykkää meikäläisestä.
Muutama kaveri keillä on enemmän kokemusta kaiken mailman eläimistä sanovat että olen sellainen mistä eläimet tykkää jostain syystä. Sanovat nähneensä niitä muitakin eikä aina sellaisen kenestä eläimet tykkää tarvitse itse tykätä eläimistä. Hämärän puolelle menee nuo eläinten ihkuttajien selitykset.
Kyllä vaan vaan kyllä kyllä vaan vaan vaan!
Mie tykkään yli kaiken koirista! Valitettavasti olen huomannut että rakastan koiriamme jopa enemmän kuin vaimoani ja hänellä näyttää olevan sama "ongelma"... mitähän tälle voisi tehdä...
Vallan sydäntäsärkevän ihania ovat. Mutta olen nyt eläkeläinen parhaimmassa aktiivisessa iässä ja haluan matkustella. Ottaisin mielelläni muutaman vuoden kuluttua.
Ehkä voisi jonkunlaisen jossain vaiheessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut auton puuhun, kun jäin tuijottamaan koiranpentua. Terveistä tutuille.
Voi ei! Mutta niin tuttua, itse en sentään ole puuhun ajanut... vielä. =D
Oletkohan tuttuni, sillä tiedän yhden kenelle kävi noin. :DD
miellyttäviä ovat pienet koiranpennut . ja myöskin ovat muut , pienet eläimet .
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tykkään <3 Olen enempi kissaihminen mutta kyllä pienet koiranpennut ovat vastustamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut auton puuhun, kun jäin tuijottamaan koiranpentua. Terveistä tutuille.
olen mäkin .
Meidän perheessä on kyllä aina ollutkin koiria, joten olen tottunut siihen että perheessä on koira. Joskiin mä otin edellisimmän koiran aikuisena sellaisen rescuen kautta. Joten en sitä pentuna nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
En muista enää.
Mitä et muista? Ai että tykkäätkö koiranpennuista?
Minä luulen että kaikki tykkäävät, mutta totuus paljastuu kun menee ottamaan sellaisen. Ja se totuus on että se syö, pureksii, kakkii, pissii, sotkee, reuhaa, puree... Ja siinä on kova homma ennen kun se on käypä koirakansalainen!