Kilttimies on tulossa kipeäksi!
Pari päivää ollut jo vähän huono olo. Ei vielä kuumetta kuitenkaan.
Mitä kilttimies voisi tehdä päihittääkseen tämän alkavan taudin mahdollisimman nopeasti? En haluaisi sairastella kun on niin paljon tekemistä.
Eikä ole ketään kuka voisi huolehtia minusta. Haluaisin että olisi joku joka toisi minulle viltin kun olen kylmissäni. Ja tekisi minulle teetä. Ja rakastaisi minut terveeksi <3
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ketään kuka voisi huolehtia minusta. Haluaisin että olisi joku joka toisi minulle viltin kun olen kylmissäni. Ja tekisi minulle teetä. Ja rakastaisi minut terveeksi <3
Aikuiset ihmiset kykenevät kyllä itse hoitamaan itsensä. Minä sairastin juuri flunssan ja itse kävin kaupassa ja apteekissa ja itse keittelin teeni ja peittelin itseni sohvalle telkkarin ääreen. Mies oli töissä, eikä pystynyt minua paapoa. Eikä ollut edes tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset kykenevät kyllä itse hoitamaan itsensä. Minä sairastin juuri flunssan ja itse kävin kaupassa ja apteekissa ja itse keittelin teeni ja peittelin itseni sohvalle telkkarin ääreen. Mies oli töissä, eikä pystynyt minua paapoa. Eikä ollut edes tarvetta.
Toki kykenevätkin! Mutta olisihan se ihanaa kun joku olisi joka hoitaisi kun on kipeä. Olisi myös toisinpäin ihanaa. Jos olisi nainen jota hoitaa kun hän on kipeä <3
Hei mitä helkkaria? Päivittäin "kilttimies heräsi" ja "kilttimies sitä ja tätä" ja "kilttimies...". Hanki elämä? Siis oikea! Tosi ärsyttävää jatkuvasti lukea näitä "kilttimies" juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki kykenevätkin! Mutta olisihan se ihanaa kun joku olisi joka hoitaisi kun on kipeä. Olisi myös toisinpäin ihanaa. Jos olisi nainen jota hoitaa kun hän on kipeä <3
Siinä on vaan riskinsä että tartuttaa sen taudin siihen hoitajaankin. Joskus olen miettinyt miten oikeat hoitajat pysyy terveenä jos ovat joka päivä tuntikausia sairaiden ihmisten keskellä, vai ovatko kehittäneet niin hyvän vastustuskyvyn jo kaikelle etteivät sairastu.
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä helkkaria? Päivittäin "kilttimies heräsi" ja "kilttimies sitä ja tätä" ja "kilttimies...". Hanki elämä? Siis oikea! Tosi ärsyttävää jatkuvasti lukea näitä "kilttimies" juttuja.
Onko näitä liikaa? En kyllä tee monesti näitä. Ehkä viisi kertaa yhteensä. Se hide-nappi olisi kyllä kätevä. Voisi aina piilottaa keskustelut mitä ei halua nähdä. Ei pomppaisi enää sellaisen etusivulle joka olisi sen piilottanut.
Kuulostaa vastenmieliseltä tuo kilttimiehen lapsimainen tarvitsevuus sairaanakin.
Kun mun alfamies sairastaa, niin en todellakaan hoivaa sitä ja vie mitään vilttejä. Välttelen mahdollisimman paljon, etten saa tartuntaa. Siksi otinkin alfan, joka on mies eikä mikään hoivattava pikkulapsi, kun minä en ole luonteeltani mikään hoivaaja itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vastenmieliseltä tuo kilttimiehen lapsimainen tarvitsevuus sairaanakin.
Kun mun alfamies sairastaa, niin en todellakaan hoivaa sitä ja vie mitään vilttejä. Välttelen mahdollisimman paljon, etten saa tartuntaa. Siksi otinkin alfan, joka on mies eikä mikään hoivattava pikkulapsi, kun minä en ole luonteeltani mikään hoivaaja itsekään.
Eikai se ihmisestä huonompaakaan tee vaikka kaipaakin välillä hellyyttä ja huolenpitoa?
Vierailija kirjoitti:
no, älä lue
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Itse ilmoittauduin tanssikurssille. Miehille ja naisille on eri ilmoittautuminen. Naisten ilmoittautumisessa on kymmeniä jonossa per kurssi. Miesten ilmoittautumisessa vapaita paikkoja.
Siis kyseessä fiftaritanssit.
No, voit lohduttautua sillä, että ei se ainakaan sukupuolitauti ole.