Onko miehillä vaatteita jotka sytyttävät vaikka mies on muuten tavis
Voiko joku muuten tavallinen mies erottua joukosta tietyllä vaatekappaleella? Onko naisilla vaatefetissejä, joita jää tuijottamaan vaikka kantajan kasvot ei säväytä. Olen huomannut, että minua kiihottaa erityisesti naisten hienot kengät . Jos nainen pukeutuu ratsastussaappaiden tyylisiin saappaisiin,on muuten aika pirun kiihottava näky! Tai valkoiset/värikkäät sukat saavat miehen syttymään. Ok, mulla taitaa olla vaan jalkafetissi
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Työvaatteet, siis raksamiehen tms. On hot.
Ihanaa. En ole ainoa. *lääh* Pitää kyllä myös osata raksata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni rakennus-, tietyö- ja muut työmiehet näyttävät hellyyttävän koomisilta puuhaillessaan kirkkaankeltaisissa/oransseissa heijastinvaatteissaan ja kypärissään. Sitten jos niitä parveilee vieläpä monta yhdessä ryppäässä niin voi apuva mua alkaa naurattaa..! :DD
Mites tiukat farkut toimii? Itse suosin noita, tosin vaikka vauvapalsta tyrmää ajatuksen niin ostan jatkossakin farkkuni hm.n naisten osastolta.
- Harmaa tai norjalaiskuvioinen villapaita: etenkin jos miehellä on leveä rintakehä, heti tekee mieli painautua häntä vasten turvaan maailman murheilta...
- Rannekello: ranteet ja kädet ovat muutenkin seksikkäitä, kello korostaa tätä
- Printtiteepaita ja tyylikkäät farkut: Joseph Gordon-Levittin tyyppisillä hoikilla miehillä paras
- Henkselit: koska niistä vois ottaa kiinni ja... ;)
Vierailija kirjoitti:
Mites tiukat farkut toimii? Itse suosin noita, tosin vaikka vauvapalsta tyrmää ajatuksen niin ostan jatkossakin farkkuni hm.n naisten osastolta.
Ei toimi sitten yhtään. Pillifarkut miehellä saavat muutenkin isot jalat näyttämään jättisuurilta. Pahimmillaan ilmiötä korostavat pillireidet.
HM:n farkut ehkä vielä menettelevät, jos ovat siistit ja ehjät, mutta naisten farkut miehellä? Never ever, hyi olkoon.
Hyvin istuvat farkut, nahkatakki, hienot kengät, vaikka bootsit tms. Villapaidat, neulepaidat, farkkupaidat, hupparit.. bombertakit. Ahhh. Yllämainituista tulee fiilis että vois riisua saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni rakennus-, tietyö- ja muut työmiehet näyttävät hellyyttävän koomisilta puuhaillessaan kirkkaankeltaisissa/oransseissa heijastinvaatteissaan ja kypärissään. Sitten jos niitä parveilee vieläpä monta yhdessä ryppäässä niin voi apuva mua alkaa naurattaa..! :DD
Siinä on jotain hilpeää. Oletko nähnyt Lego-elokuvan? 😁 "Everything is awesome..." 🎶
Kokkelivekkuli1 kirjoitti:
Voiko joku muuten tavallinen mies erottua joukosta tietyllä vaatekappaleella? Onko naisilla vaatefetissejä, joita jää tuijottamaan vaikka kantajan kasvot ei säväytä. Olen huomannut, että minua kiihottaa erityisesti naisten hienot kengät . Jos nainen pukeutuu ratsastussaappaiden tyylisiin saappaisiin,on muuten aika pirun kiihottava näky! Tai valkoiset/värikkäät sukat saavat miehen syttymään. Ok, mulla taitaa olla vaan jalkafetissi
Tyylikäs ja silitetty kauluspaita on valttia. Kannattaa valita omaan väritykseen sopiva eli suomalaisille sopii tavallisesti sinisen eri sävyt. Musta, beige ja harmaa vievät värin pois keskivertosuomalaisen kasvoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut mikä tässä musiikkivideossa on vielä typerämmän näköistä kuin nuo muka-kuumat raksamiehet on nuo itseään traktoria vasten hinkuttavat naiset... :D
Nam: kiltti, cowboy-bootsit, musta hihaton paita, persoonaa kuvastava huumoriprinttipaita, stetsoni (ei samaan aikaan kuitenkaan :D). Univormut. Duunarivaatteet.
Yök: pikee-paidat, puku, sandaalit, t-paita alastoman naisen kuvalla tai joku törkeen dorka huumoripaita, suomileijonavaatteet, liekkipaidat, farkkushortsit jotka ei ulotu yli polven
https://www.google.fi/search?q=johnny+edlind&newwindow=1&safe=off&biw=1…
https://www.google.fi/search?q=johnny+edlind&newwindow=1&safe=off&biw=1…
Herranjestas tuli hiki pelkästä kuvan kattomisesta. Aaaahh nammm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi sitten yhtään. Pillifarkut miehellä saavat muutenkin isot jalat näyttämään jättisuurilta. Pahimmillaan ilmiötä korostavat pillireidet.
HM:n farkut ehkä vielä menettelevät, jos ovat siistit ja ehjät, mutta naisten farkut miehellä? Never ever, hyi olkoon.
Mistä erotat naisten ja miesten farkut?
Vierailija kirjoitti:
Nam: kiltti, cowboy-bootsit, musta hihaton paita, persoonaa kuvastava huumoriprinttipaita, stetsoni (ei samaan aikaan kuitenkaan :D). Univormut. Duunarivaatteet.
Yök: pikee-paidat, puku, sandaalit, t-paita alastoman naisen kuvalla tai joku törkeen dorka huumoripaita, suomileijonavaatteet, liekkipaidat, farkkushortsit jotka ei ulotu yli polven
Ei ne naistenkaan shortsit yletä polviin asti ja niissä on yleensä lyhyemmät lahkeet kuin miesten boksereissa, joten saat katsella mun polvia ens kesänä :)
Raksaäijät komeita niin kauan kun selviää palkkapussi sekä et suurinosa on aika vahvasti viinaan meneviä. Raitista raksamiestä ei ole.
Valtavan kokoinen karvalakki saa mut ihan kuumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HM:n farkut ehkä vielä menettelevät, jos ovat siistit ja ehjät, mutta naisten farkut miehellä? Never ever, hyi olkoon.Mistä erotat naisten ja miesten farkut?
Leikkauksesta. Onhan naisten housuissa ihan eri malli mitä mieten housuissa.
Villakangastakki, hienot kengät, puku, kauluspaita käärityillä hihoilla ja yksiväriset ihonmyötäiset neuleet. aah
Taas tästä käy ilmi, että oikeastaan kaikki käy kun tarpeeksi monelta ihmiseltä kysyy. Mulla on ne perinteiset, puku ja uniformu, kuka tahansa mies näyttää aina puvussa paremmalta. Ja oli se formu mikä tahansa oikeastaan, vaikka sitten raksamiehen vaatteet, niin en tiedä mikä niissä vetää. Naisillahan ne näyttää ihan naurettavilta.
Munsalan kansallispuku, miesten malli. Kyllä tekee mieli tanhuta tämän nähtyään.