Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä vaatteita jotka sytyttävät vaikka mies on muuten tavis

14.01.2017 |

Voiko joku muuten tavallinen mies erottua joukosta tietyllä vaatekappaleella? Onko naisilla vaatefetissejä, joita jää tuijottamaan vaikka kantajan kasvot ei säväytä. Olen huomannut, että minua kiihottaa erityisesti naisten hienot kengät . Jos nainen pukeutuu ratsastussaappaiden tyylisiin saappaisiin,on muuten aika pirun kiihottava näky! Tai valkoiset/värikkäät sukat saavat miehen syttymään. Ok, mulla taitaa olla vaan jalkafetissi

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univormu. Merivoimien univormut ovat kaikkein sexyimmät. Kävinkin Turussa opiskellessani aina siinä Kauppahallin vieressä olevassa kapakassa, johon merivoimien varusmiehet menivät iltalomillaan.

Puku ja mustasankaiset silmälasit on myös hot.

Pitkä musta nahkatakki voi tehdä rumasta miehestä ns. rumankauniin.

Yksi vaatekappale on täysi turn-off; poolopaidat. Älkää.

Vierailija
42/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen T-paita ja keskisiniset hyvin istuvat farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi.

Meikäläisen sinkkumiehen talvi tyyli on niin eri planeetalta, mutta eipä haittaa =)

- talvitakki (trendikäs laskettelumalli)

- trendikkäät ruskeat talvikengät

- paksu söpö pipo tupsulla

- paksut lapaset

- hyvin istuvat harmaat kangas farkut

Deal with it

Vierailija
44/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma kauluspaita ja murretun väriset (esim. maastonvihreä, tummanpunainen) housut -yhdistelmä on minusta ihana. Tähän lisänä kaulakoru(ja) ja rannekoru(ja) ja pitkä tukka (plussaa jos kihara tai rastat), nam. Tyyli on minulle kai tärkeämpi kuin ulkonäön synnynnäiset piirteet varsinaisesti.

Vierailija
45/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi.

Meikäläisen sinkkumiehen talvi tyyli on niin eri planeetalta, mutta eipä haittaa =)

- talvitakki (trendikäs laskettelumalli)

- trendikkäät ruskeat talvikengät

- paksu söpö pipo tupsulla

- paksut lapaset

- hyvin istuvat harmaat kangas farkut

Deal with it

Kuulosti söpöltä, mutta ootko nyt ihan varma että on trendikäs??

Vierailija
46/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää, mutta tykkään "vaimonhakkaajapaidasta" eli hihattomasta topista. Sopii musta miehelle kuin miehelle, ellei ole aivan tajuttoman läski.

Vierailija
47/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tiukat farkut toimii? Itse suosin noita, tosin vaikka vauvapalsta tyrmää ajatuksen niin ostan jatkossakin farkkuni hm.n naisten osastolta.

Ei toimi sitten yhtään. Pillifarkut miehellä saavat muutenkin isot jalat näyttämään jättisuurilta. Pahimmillaan ilmiötä korostavat pillireidet.

HM:n farkut ehkä vielä menettelevät, jos ovat siistit ja ehjät, mutta naisten farkut miehellä? Never ever, hyi olkoon.

Mistä erotat naisten ja miesten farkut?

Leikkauksesta. Onhan naisten housuissa ihan eri malli mitä mieten housuissa.

Joo, mut kenenkään päällä sä et erota kummat on kyseessä jos molemmat on mallia ihon myönteiset.

Vierailija
48/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tästä käy ilmi, että oikeastaan kaikki käy kun tarpeeksi monelta ihmiseltä kysyy. Mulla on ne perinteiset, puku ja uniformu, kuka tahansa mies näyttää aina puvussa paremmalta. Ja oli se formu mikä tahansa oikeastaan, vaikka sitten raksamiehen vaatteet, niin en tiedä mikä niissä vetää. Naisillahan ne näyttää ihan naurettavilta.

Käy myös se ilmo, että mikään ei käy kun tarpeeksi moni vastaa.

Vierailija
49/49 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan taas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi