luonnolliset naiset, eivät sytytä miehiä
Olin ennen bilehile baarien kaunis missi tummassa kiiltävässä tukassa ja kauniissa vahvassa meikissä. Nykyään pukeudun samoin kuin ennenkin, mutta en värjää hiuksiani ja meikkaus on vähentynyt reilusti. Voisin olla luonnollisen kauniit naiset-listalla aivan täysin, mutta miehiä ei enää kiinnosta. Ujot kyllä ottaa toisinaan kontaktia, mutta ei enää läheskään yhtä moni mitä ennen. Olen yhtä avoin ja käyn edelleen tanssimassa,mutta muutos on hyvin selkeä.
Kaikista eniten olen saanut huomiota ja kahvikutsuja aikanaan blondina.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on se, että miehet oikeasti kaikki haluavat viimeisen päälle hiotun ja puunatun, värjätyn ja korjaillun version. Sinä olet vähän niinkuin puutalo ilman maaleja ja loppuviimeistelyjä.
Ei todellakaan. T: M37
Olit ennen varmempi ollessasi sotamaalauksessa, nyt olet vain yksi tavallinen tyttönen, vain yksi aika nätti ja vain yksi monista muista. Ennen otit haasteellisesti katsekontaktia joka jamppaan ja sait vastakaikua, nyt luimistelet tavallisuutesi takana. Olet tullut epätoivoiseksi miesten suhteen ja se näkyy myös kauas. Olet hädissäsi miehettömyytesi takia ja se karkottaa miehet tehokkaasti.
Totuushan on se, että miehet oikeasti kaikki haluavat viimeisen päälle hiotun ja puunatun, värjätyn ja korjaillun version. Sinä olet vähän niinkuin puutalo ilman maaleja ja loppuviimeistelyjä.