Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luonnolliset naiset, eivät sytytä miehiä

Vierailija
13.01.2017 |

Olin ennen bilehile baarien kaunis missi tummassa kiiltävässä tukassa ja kauniissa vahvassa meikissä. Nykyään pukeudun samoin kuin ennenkin, mutta en värjää hiuksiani ja meikkaus on vähentynyt reilusti. Voisin olla luonnollisen kauniit naiset-listalla aivan täysin, mutta miehiä ei enää kiinnosta. Ujot kyllä ottaa toisinaan kontaktia, mutta ei enää läheskään yhtä moni mitä ennen. Olen yhtä avoin ja käyn edelleen tanssimassa,mutta muutos on hyvin selkeä.
Kaikista eniten olen saanut huomiota ja kahvikutsuja aikanaan blondina.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tullu vaan liian vanhaksi.

Vierailija
2/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa, ainakin minua! Luonnollinen tai hillitysti meikattu nainen on paras. Ei ole koskaan sytyttäneet ylimeikatut naiset, joilla on tyyliin purkillinen meikkiä kaadettu naamaan, tai joilla on purkkikaupalla laitettu tekorusketusta ihoon. Ei kiinnosta myöskään lävistyksiä ottaneet tai tatuoidut naiset.

Se vain harmittaa, että luonnollisen kauniit naiset ovat kadonneet lähes täysin. Luonnollisen kauniit naiset ovat omalla listallani erittäin, erittäin korkealla! T: Kilttimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten et ole niin kaunis kuin luulet.

Vierailija
4/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lihava = luonnollinen :(

Vierailija
5/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa, ainakin minua! Luonnollinen tai hillitysti meikattu nainen on paras. Ei ole koskaan sytyttäneet ylimeikatut naiset, joilla on tyyliin purkillinen meikkiä kaadettu naamaan, tai joilla on purkkikaupalla laitettu tekorusketusta ihoon. Ei kiinnosta myöskään lävistyksiä ottaneet tai tatuoidut naiset.

Se vain harmittaa, että luonnollisen kauniit naiset ovat kadonneet lähes täysin. Luonnollisen kauniit naiset ovat omalla listallani erittäin, erittäin korkealla! T: Kilttimies.

Näinhän te joka palstalla väitätte,mutta näim hyvin avoimena, positiivisena ja helposti lähestyttävänä tiedän kyllä mitä se todellisuudessa on.

Vanha toki olen jo...pian 22 ja hoikka tietenkin :)

-ap

Vierailija
6/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutit helpommalta maaleissa? Plus jopa miehetkin joskus vaistoaa, onko kiinnostunut huomiosta ja uudesta seurasta vai muuten vaan rentoutumassa. Mä olen taas saanut eniten huomiota vähemmän laitettuna. Joskus kauneus peittyy kun liikaa laittaa.

Vierailija
7/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh bilehile taustasi vaikuttaa sen verran että en pyydä treffeille. Melkei olisin voinut taas pistää sähköpostin

Vierailija
8/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän te joka palstalla väitätte,mutta näim hyvin avoimena, positiivisena ja helposti lähestyttävänä tiedän kyllä mitä se todellisuudessa on.

-ap

onko vielä isot tissitkin?

Vierailija
9/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saunan jälkeen on kauneimmillaan.

Vierailija
10/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Juu juu, todellisuus aina vaan se mitä sun pään sisällä tapahtuu.

Vierailija
11/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

onko vielä isot tissitkin?

Sopusuhtaiset :) ei liian isot, mutta mekot istuu nätisti.

-ap

Vierailija
12/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot tullu vaan liian vanhaksi.

Tai sitten hän noteeraa vain jännämiehet.

Vierailija
13/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitällätyt naiset ovat monelle miehelle oletuksena irtonumeroita. Just sellaiset bilehile-barbiet ei oikein muuhun sovellukaan. Kuka sellaisia muutenkaan kestää yhtä yötä kauempaa?

Vierailija
14/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen bilehile baarien kaunis missi tummassa kiiltävässä tukassa ja kauniissa vahvassa meikissä. Nykyään pukeudun samoin kuin ennenkin, mutta en värjää hiuksiani ja meikkaus on vähentynyt reilusti. Voisin olla luonnollisen kauniit naiset-listalla aivan täysin, mutta miehiä ei enää kiinnosta. Ujot kyllä ottaa toisinaan kontaktia, mutta ei enää läheskään yhtä moni mitä ennen. Olen yhtä avoin ja käyn edelleen tanssimassa,mutta muutos on hyvin selkeä.

Kaikista eniten olen saanut huomiota ja kahvikutsuja aikanaan blondina.

Olet vain vanhentunut--kukaan ei enää halua tuollaista räähkänää.

Vierailija
15/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä "olen liian kaunis/älykäs/koulutettu/täydellinen, miehet haluaa ruman/feikin/tyhmän bimbon" -aloituksia. Sama sisältö, samat harhat. Sanavalinnat vähän vaihtelee.

Vierailija
16/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas näitä "olen liian kaunis/älykäs/koulutettu/täydellinen, miehet haluaa ruman/feikin/tyhmän bimbon" -aloituksia. Sama sisältö, samat harhat. Sanavalinnat vähän vaihtelee.

naisten versio kilttimiehestä?

Vierailija
17/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näillä kilttimiehillä, on omituinen tapa pilkuttaa? Samaa mietittiin myös Redditissä,joten universaalista ilmiöstä taitaa olla kyse,?

Vierailija
18/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näillä kilttimiehillä, on omituinen tapa pilkuttaa? Samaa mietittiin myös Redditissä,joten universaalista ilmiöstä taitaa olla kyse,?

kilttimiehet ajattelee, että lukijalla olisi helpompaa, kun teksti on hajotettu osiin, vai olisiko asialle jotain muuta syytä?

Vierailija
19/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun vitt u myös luonnon tilassa ja annatko miehen laskea sisälle karvaiseen lemmenkoloseesi?

Vierailija
20/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kilttimiehet ajattelee, että lukijalla olisi helpompaa, kun teksti on hajotettu osiin, vai olisiko asialle jotain muuta syytä?

Tuo selittää, miksi suomessa virkkeen lauseet erotetaan pilkulla. Se ei selitä, miksi kilttimiehillä tuntuu olevan taipumusta pilkuttaa päin helvettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme