Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö itsetunnon pitäisi parantua iän myötä?

Vierailija
13.01.2017 |

Ite nyt 4-kymppisenä varmaan huonoimmillani olen. Pitääkö näin vanhana vielä hakeutua terapiaan :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten on tullut kohdelluksi. Ei kilttimiehen itsetunto ainakaan kohoa iän myötä.

Vierailija
2/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kohoaa positiivisen elämänkokemuksen myötä. Jos ei ole hyviä kokemuksia kertynyt niin ei se siitä parane mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla huono? t. paska itsetunto 25 wee

Vierailija
4/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös 40 ja mun työpaikalla on pari niin säälittävää kiusaajaitsetunto-ongelmaista kuuskymppistä että usein olen miettinyt ovatko he aina olleet yhtä heikkoitsetuntoisia vai onko kyseessä ikä. Varmaa vastausta en tiedä :)

Vierailija
5/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto kohoaa positiivisen elämänkokemuksen myötä. Jos ei ole hyviä kokemuksia kertynyt niin ei se siitä parane mihinkään.

No siitä se varmaan osin johtuu. Aika vähän huippuhetkiä tässä elämässä on ollut.

Vierailija
6/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös 40 ja mun työpaikalla on pari niin säälittävää kiusaajaitsetunto-ongelmaista kuuskymppistä että usein olen miettinyt ovatko he aina olleet yhtä heikkoitsetuntoisia vai onko kyseessä ikä. Varmaa vastausta en tiedä :)

No en mä kyllä ketään kiusaa.

Vierailija
7/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Oma elämä on mennyt putkeen (ulkoisten meriittien suhteen) paremmin mitä koskaan odotin ja itsetuntoni on huono. Pelkään jatkuvasti, että "paljastun" ja menetän kaiken mitä olen saavuttanut. Ihmettelen jatkuvasti miten muut eivät huomaa miten huono ja arvoton olen.

Vierailija
8/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Oma elämä on mennyt putkeen (ulkoisten meriittien suhteen) paremmin mitä koskaan odotin ja itsetuntoni on huono. Pelkään jatkuvasti, että "paljastun" ja menetän kaiken mitä olen saavuttanut. Ihmettelen jatkuvasti miten muut eivät huomaa miten huono ja arvoton olen.

Mulle kävi vähän noin. Jossain vaiheessa meni ulkoisesti paremmin, se vähän paransi itsetuntoa. Sitten vähän tipahdin enkä usko täältä enää ikinä nousevani.

Mutta kyllä siis ne hyvät kokemukset vähän tilannetta parantaa. Ap

Vierailija
9/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumisenkokemuksilla. Aloita jostain pienestä. Ala vaikka keilaamaan. Siinä saa huonokin onnistumisia kun kaikki sattuukin kaatumaan.

Jatkossa alat oikeasti oppimaan mitä teet ja se nostaa itseluottamusta kun on hyvä jossain.

Vierailija
10/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole ihan normimeininkiä. Mene terapiaan.

Vierailija
11/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite nyt 4-kymppisenä varmaan huonoimmillani olen. Pitääkö näin vanhana vielä hakeutua terapiaan :(

Hakeudu toki terapiaan. Muutos parempaan on mahdollista ihan koko iän - ja sitähän sinulla on tilastollisesti jäljellä ainakin toiset 40 vuotta, olitpa mies tai nainen.

Vierailija
12/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole ihan normimeininkiä. Mene terapiaan.

Ei pelkän huonon itsetunnon takia tule saamaan mitään tukia terapiaan ja omia rahojani haluan käyttää ihan muihin asioihin.

Vierailija
13/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nyt hiljattain tutkittu että 30-40 ikävuoden välillä itsetunto lakkaa kehittymästä. 

Vierailija
14/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on nyt hiljattain tutkittu että 30-40 ikävuoden välillä itsetunto lakkaa kehittymästä. 

Joo mutta se vaan laskeeeeee.....

Vierailija
15/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kohennu itseluottamus iän myötä ei. Tällaista yksinäistä hissuttelua tää elämä on. Mies jätti huomattavasti nuoremman naisen takia. Lohduttaudun sillä ajatuksella, että pian eromme jälkeen tuo nuori nainen jätti ex-mieheni... Nyt siis ukkokin on yksin. Säälittävää, tiedän. Siis "iloita" toisen ahdingosta, mutta... olen vain ihminen.

Vierailija
16/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miten on tullut kohdelluksi. Ei kilttimiehen itsetunto ainakaan kohoa iän myötä.

Jos olet samainen "kilttimies", joka täällä roikkuu, niin sulla on kyllä vakavampia ongelmia kuin itsetunto. Kannattaa yrittää terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi