Kultainen Venla -gaala LIVE
Tähän keskustelua. Vähän väsynyttä läppää Alilta alussa, mutta ehkä tää tästä vielä lämpee.
Ketä veikkaatte palkinnonsaajiksi?
Kommentit (253)
Sorjonen voitti että saadaan myydä omaa Nordic Noiria palkkittuna sarjana ulkomaille... Ei se kyllä yltänyt muiden pohjoismaisten huippusarjojen tasolle, petyin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ali ei ole hauska. Ei ole koskaan ollut. Jutuista tietää kyllä milloin pitäisi nauraa, mutta ei naurata.
Niin totta. Vapauttavaa, että sanoit sen ääneen.
No tottakai se on live, kun se tulee suorana!
nyt Venla-gaala Mtv:n uutisissa
Vierailija kirjoitti:
No tottakai se on live, kun se tulee suorana!
??
Ali ja Arman ansaitsisivat oman ohjelman.
Toinen kertoo vitsejä, jotka eivät naurata ketään. Toinen tekonauraa ja -itkee joka asian.
Luulen että tämä tullaan näkemään. Ikävä kyllä.
Tulipahan katsottua. Tylsin ohjelma, minkä olen ikinä katsonut loppuun asti. Tosin laitoin äänet pois ja käänsin selkäni huonoimmissa kohdissa. Katsooko joku tätä joka vuosi?
Huutokauppakeisarin lähes hidastuksenomainen silmänisku kameralle ohjelman lopputekstien aikana oli parasta ja kertoi kaiken: "vttu mitä paskaa..." 😅
Vierailija kirjoitti:
Oli ollut eläkkeellä 10-vuotta vuonna 1913. Hautojako ne availee ?
Samaa kuuntelin. Yrittikö se olla vitsi? Millä siihen viitattiin? Että Arvi Lind on joku jäänne muinaisilta ajoilta? 'Häntä muistettiin vuonna 1913, vaikka hän oli jäänyt eläkkeelle 10 vuotta aiemmin."
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan katsottua. Tylsin ohjelma, minkä olen ikinä katsonut loppuun asti. Tosin laitoin äänet pois ja käänsin selkäni huonoimmissa kohdissa. Katsooko joku tätä joka vuosi?
Minä. Oon kattonut ihan pikkutytöstä. Silloin Heikki Kinnunen kyseli onks Viljoo näkynyt?
Tää oli huonoista huonoin.
Miksi ihmettelette huonoa tasoa? Oikeastiko jollekin yllätys? :D Ainahan Suomen gaalat (Venlat, Jussit, Emmat, Urheilugaalat) on umpisurkeasti toteutettuja ja myötähäpeää herättäviä. Twitter-feedikin sen jo kertoo, katsojat vain hämmästelee nauraen gaalojen kotikutoisuutta, mokia ja surkeita vitsejä.
Tyylillisesti tänään upeina olivat Maria Ylipää, se yksi Mimosa, jolla musta pitsiyläosa, Jenni Vartiainen, Meeri Koutaniemi ja Tiina Lymi. DJBB:n eka kappale oli hyvä, vaikken muuten räppiä kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Ali ja Arman ansaitsisivat oman ohjelman.
Toinen kertoo vitsejä, jotka eivät naurata ketään. Toinen tekonauraa ja -itkee joka asian.
Luulen että tämä tullaan näkemään. Ikävä kyllä.
:D:D :D
Näin siinä tulee muuten käymään.
Pyydän jo nyt anteeksi kärkästä avautumistani MUTTA KUN V*TUTTAA!
Miten on mahdollista että edelleen vuonna 2017 suomen kaikki gaalat ja juhlat on täyttä SKEIDAA?
Miksi me ei vaadita omiltamme ja itseltämme enemmän, vaan tuotetaan tällaista täysin tyhjänpäiväistä, sisällötöntä, kuivaa ja mautonta kuraa? Älytöntä rahan tuhlausta.
Ketkä tätä paskaa tekee ja siihen laittaa rahaa? Ei mitään juhlan tuntua, jäykkä yleisö tapittaa, juontaja on aivan susipaska, lavasteet, musiikki, KAIKKI vaan niin tylsää ja halpaa, samat pissakakka-sketsit vuodesta toiseen...
Mä haluaisin niin tietää että mistä se johtuu? Mikä siinä on että vastaava juhla muissa Pohjoismaissa on toteutettu niin paljon tyylikkäämmin ja upeammin? Mistä helvetistä se voi johtua?
Mä syytän siis itseäni ja ihan jokaista joka tyytyy tällaiseen laatuun!
AAAAAaaarg.
Anteeksi.
Hyvää yötä.
Alin Mika Salolle osoitettu JJ Lehto -vitsi ohjelman alkujuonnoissa oli mauton.
Ärsytti myös se jatkuva omille vitseille nauraminen.
216: Koska kukaan ei vaadi parempaa. Eikä kai halutakaan panostaa, koska Suomessa ei saa pröystäillä. Ne ruutuun ilmestyneet erikoisefektit (kirjoitus kököllä fontilla ja tippuvat tähdet) oli kuin paluu 90-luvun koulun atk-tunneille tai jotain parodiaa.
Kämäinen gaala, mutta nautin suuresti kun Sohvaperunat voitti parhaan viihdeohjelman palkinnon PUTOUKSEN ja POSSEN sijasta. Hyvä äänestäjät!!
Vierailija kirjoitti:
216: Koska kukaan ei vaadi parempaa. Eikä kai halutakaan panostaa, koska Suomessa ei saa pröystäillä. Ne ruutuun ilmestyneet erikoisefektit (kirjoitus kököllä fontilla ja tippuvat tähdet) oli kuin paluu 90-luvun koulun atk-tunneille tai jotain parodiaa.
Älä puhu paskaa! Efektit olivat hyvät, ei liian hallitsevat.
Tottakai heidän kuuluu väittää noin.