Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultainen Venla -gaala LIVE

Vierailija
13.01.2017 |

Tähän keskustelua. Vähän väsynyttä läppää Alilta alussa, mutta ehkä tää tästä vielä lämpee.

Ketä veikkaatte palkinnonsaajiksi?

Kommentit (253)

Vierailija
201/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Me ollaan illan iloisin porukka!" Wtf!?!

Koska yleisöäänestyksen voittaja. Sehän se tärkein palkinto on. Yleisö sitä ohjelmaa kattoo muut voittajat valitsi akatemia, paitsi tämän sykkeen ja sitten sen edellisen minkä Arman voitti.

Nämä kaksi tärkeimmät palkinnot näyttelijöiden mielestä.

Tottakai heidän kuuluu väittää noin.

Vierailija
202/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorjonen voitti että saadaan myydä omaa Nordic Noiria palkkittuna sarjana ulkomaille... Ei se kyllä yltänyt muiden pohjoismaisten huippusarjojen tasolle, petyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ali ei ole hauska. Ei ole koskaan ollut. Jutuista tietää kyllä milloin pitäisi nauraa, mutta ei naurata.

Niin totta. Vapauttavaa, että sanoit sen ääneen.

Vierailija
204/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai se on live, kun se tulee suorana!

Vierailija
205/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Kymin sarja olikaan?

Vierailija
206/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt Venla-gaala Mtv:n uutisissa

Vierailija
207/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai se on live, kun se tulee suorana!

??

Vierailija
208/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali ja Arman ansaitsisivat oman ohjelman.

Toinen kertoo vitsejä, jotka eivät naurata ketään. Toinen tekonauraa ja -itkee joka asian.

Luulen että tämä tullaan näkemään. Ikävä kyllä.

Vierailija
209/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan katsottua. Tylsin ohjelma, minkä olen ikinä katsonut loppuun asti. Tosin laitoin äänet pois ja käänsin selkäni huonoimmissa kohdissa. Katsooko joku tätä joka vuosi?

Vierailija
210/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisarin lähes hidastuksenomainen silmänisku kameralle ohjelman lopputekstien aikana oli parasta ja kertoi kaiken: "vttu mitä paskaa..." 😅

Vierailija
211/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ollut eläkkeellä 10-vuotta vuonna 1913. Hautojako ne availee ?

Samaa kuuntelin. Yrittikö se olla vitsi? Millä siihen viitattiin? Että Arvi Lind on joku jäänne muinaisilta ajoilta? 'Häntä muistettiin vuonna 1913, vaikka hän oli jäänyt eläkkeelle 10 vuotta aiemmin."

Vierailija
212/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipahan katsottua. Tylsin ohjelma, minkä olen ikinä katsonut loppuun asti. Tosin laitoin äänet pois ja käänsin selkäni huonoimmissa kohdissa. Katsooko joku tätä joka vuosi?

Minä. Oon kattonut ihan pikkutytöstä. Silloin Heikki Kinnunen kyseli onks Viljoo näkynyt?

Tää oli huonoista huonoin.

Vierailija
213/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmettelette huonoa tasoa? Oikeastiko jollekin yllätys? :D Ainahan Suomen gaalat (Venlat, Jussit, Emmat, Urheilugaalat) on umpisurkeasti toteutettuja ja myötähäpeää herättäviä. Twitter-feedikin sen jo kertoo, katsojat vain hämmästelee nauraen gaalojen kotikutoisuutta, mokia ja surkeita vitsejä.

Vierailija
214/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylillisesti tänään upeina olivat Maria Ylipää, se yksi Mimosa, jolla musta pitsiyläosa, Jenni Vartiainen, Meeri Koutaniemi ja Tiina Lymi. DJBB:n eka kappale oli hyvä, vaikken muuten räppiä kuuntele.

Vierailija
215/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ali ja Arman ansaitsisivat oman ohjelman.

Toinen kertoo vitsejä, jotka eivät naurata ketään. Toinen tekonauraa ja -itkee joka asian.

Luulen että tämä tullaan näkemään. Ikävä kyllä.

:D:D :D

Näin siinä tulee muuten käymään.

Vierailija
216/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän jo nyt anteeksi kärkästä avautumistani MUTTA KUN V*TUTTAA!

Miten on mahdollista että edelleen vuonna 2017 suomen kaikki gaalat ja juhlat on täyttä SKEIDAA?

Miksi me ei vaadita omiltamme ja itseltämme enemmän, vaan tuotetaan tällaista täysin tyhjänpäiväistä, sisällötöntä, kuivaa ja mautonta kuraa? Älytöntä rahan tuhlausta. 

Ketkä tätä paskaa tekee ja siihen laittaa rahaa? Ei mitään juhlan tuntua, jäykkä yleisö tapittaa, juontaja on aivan susipaska, lavasteet, musiikki, KAIKKI vaan niin tylsää ja halpaa, samat pissakakka-sketsit vuodesta toiseen... 

Mä haluaisin niin tietää että mistä se johtuu? Mikä siinä on että vastaava juhla muissa Pohjoismaissa on toteutettu niin paljon tyylikkäämmin ja upeammin? Mistä helvetistä se voi johtua?

Mä syytän siis itseäni ja ihan jokaista joka tyytyy tällaiseen laatuun!

AAAAAaaarg. 

Anteeksi. 

Hyvää yötä.

Vierailija
217/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alin Mika Salolle osoitettu JJ Lehto -vitsi ohjelman alkujuonnoissa oli mauton.

Ärsytti myös se jatkuva omille vitseille nauraminen.

Vierailija
218/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

216: Koska kukaan ei vaadi parempaa. Eikä kai halutakaan panostaa, koska Suomessa ei saa pröystäillä. Ne ruutuun ilmestyneet erikoisefektit (kirjoitus kököllä fontilla ja tippuvat tähdet) oli kuin paluu 90-luvun koulun atk-tunneille tai jotain parodiaa.

Vierailija
219/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämäinen gaala, mutta nautin suuresti kun Sohvaperunat voitti parhaan viihdeohjelman palkinnon PUTOUKSEN ja POSSEN sijasta. Hyvä äänestäjät!!

Vierailija
220/253 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

216: Koska kukaan ei vaadi parempaa. Eikä kai halutakaan panostaa, koska Suomessa ei saa pröystäillä. Ne ruutuun ilmestyneet erikoisefektit (kirjoitus kököllä fontilla ja tippuvat tähdet) oli kuin paluu 90-luvun koulun atk-tunneille tai jotain parodiaa.

Älä puhu paskaa! Efektit olivat hyvät, ei liian hallitsevat.