Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Millaiset olisivat unelmatreffisi suht tuoreen tuttavan kanssa?

Vierailija
13.01.2017 |

Eli nyt kertokaas mitä kaikkea kuuluisi unelmienne päivään/ iltaan miesystäväksi hinkuvan kanssa.
Ja tämä mies on siis oltava mukana suhteellisen koko ajan, se on ehto.

Kaikki unelmat ja fantasiat peliin, ne hulluimmatkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihanaa jos ensin käytäisiin romanttisella kävelyllä merenrannalla. Rauhallista kiireetöntä yhdessäoloa, käsi kädessä ainakin välillä.

Pieni pysähdys johonkin idylliseen kahvilaan. Virvokkeita. Shampanjaa ja mansikoita.

Sitten ihanaan hotellihuoneeseen (esim sviittiin) pienille päiväunille ja hieman hellittelyä, suukottelua. Virittäytymistä iltaa varten. ;)

Illaksi jotain ihanaa ohjelmaa,esim kiva konsertti tai vaikkapa improteatteria.

Ja kevyttä syömistä. Jotta jaksaa rakastella kauan ja hellästi. Samalla katsoen syvälle silmiin...

Vierailija
2/3 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin käsin perseen levittelyä ja sen nuuhkimista, nuolemista ja panemista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään villiä ja hullua fantasiaa tällä kertaa.

Jos ei ihan uusi uusi tuttavuus ole, niin voisi kutsua kotiinsa. Mies kokkaisi hyvän aterian (ei tarvitse olla mitään gourmet-piperrystä, vaan ihan tavallista järkevää syömistä), jälkiruokaa unohtamatta. Jälkkäri voi olla vaikka jäätelöä ja mansikoita, ei sen kummempaa. En ole alkoholin suurkuluttaja, enkä halua sellaista miestäkään. Tappaa halut alta aikayksikön, jos alkaa juomaan humaltumistarkoituksessa. Ruuan kanssa viiniä, ja illan aikana voi toki muutakin juoda.

Tässä näkisi myös hyvin, millainen kokki mies on. Jos olisin vakavissani miehen suhteen, niin täytyisi hänenkin osata laittaa ruokaa, ettei jäisi minun vastuulle. Ja muutenkin itsevarma mies keittiössä sytyttää minut. :)

Ruuan jälkeen voikin jatkaa jutustelua ja tutustumista enemmän.

Ilta voisi edetä rauhallisesti, mutta jos fiilistä on molemmilla, niin hyvinkin voi johtaa seksiin. Hyvän rakastajan luona viihtyy vaikka aamuun asti :) Illan ja yön aikana voisi tutustua puolin ja toisin toistemme vartaloihin. En ujostelisi yhteistä suihkuhetkeäkään :) . Vaikkei missivartaloa ole, niin tähän ikään mennessä olen oppinut hyväksymään vartaloni. Olen mikä olen, ja jos ei miehelle kelpaa, niin on hänen ongelmansa.

Aamulla vielä rakastelua pitkän kaavan mukaan. Ja myöhäisen aamupalan jälkeen lähtiessäni kotiin, mies suutelisi vielä intohimoisesti, niin voisin leijua kotimatkan ja odottaa seuraavaa kertaa :)

Nainen parhaassa iässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi