Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tyttöjen kanssa kaveeraavat pojat usein homoja?

Vierailija
13.01.2017 |

Eiks pojat viihdy yleensä keskenään? Tunnen yhden lukion aloittaneen, joka kyllä myös muiden poikien kanssa viihtyy, oikein hyvinkin, mutta heti kun se yksi tietty tyttö on lähellä, hän on mieluummin hänen kanssaan. Ja mitään suhdetta näillä kahdella ei ole, ei todellakaan mitään mahdollisuutta siihen. Mutta poika ei myöskään ole mikään "selvä homo", harvat homoista edes oikeasti on.

Miten on, voiko teini-iässä tyttö ja poika olla kavereita, niin että molemmat ovat heteroita?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja yleensä ja tunnistaahan homot nyt jo siitä että ne käyttäytyy kun neidit. Itsellä muutama nainen kaverina tai oli kunnes koitin heiltä seksiä vongata. Mutta siis kuka hetero nyt muutenvaan kaveeraa naisenkaa ellei haluu siltä pildee?

T.kilttimies

Vierailija
24/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoja yleensä ja tunnistaahan homot nyt jo siitä että ne käyttäytyy kun neidit. Itsellä muutama nainen kaverina tai oli kunnes koitin heiltä seksiä vongata. Mutta siis kuka hetero nyt muutenvaan kaveeraa naisenkaa ellei haluu siltä pildee?

T.kilttimies

Useimmat homot ei käyttäydy kuin neidit. Ei käyttäydy sekään jonka aloitusviestissä mainitsin. Jos hän siis on homo.

Vierailija
25/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan ne pojat joilla on ala-asteelta alkaen lähes vain ja ainoastaan vain tyttökavereita ja jotka liikkuvat tyttöporukoista, ovat homoja. Näitä on tullut paljon seurattua työn puolesta. Yli 35v ajan.

Montakohan näistä saataisiin pelastettua ohjaamalla heitä toimimaan kuten toiset samanikäiset? Jos kasvaa tyttöjen/naisten keskellä niin helposti muuttuu heidän kaltaisekseen ja sitten miehestä tulee homo. 

Pistämätön logiikka! Eipä se sinullakaan taida järki paljon päätä pakottaa. Tuolla aivopierullahan voisi myös perustella, että esim. kaikki avioliitossa olevat miehet muuttuisivat pikkuhiljaa homoseksuaalisiksi, koska viettävät niin paljon aikaa vaimojensa seurassa :D

Vierailija
26/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.kilttimies

Eli tuon ajatusmaailmasi perusteella sinä itse kaveeraat miespuolisten ystäviesi kanssa, koska haluat heiltä munaa...? 

Vierailija
27/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan ne pojat joilla on ala-asteelta alkaen lähes vain ja ainoastaan vain tyttökavereita ja jotka liikkuvat tyttöporukoista, ovat homoja. Näitä on tullut paljon seurattua työn puolesta. Yli 35v ajan.

Montakohan näistä saataisiin pelastettua ohjaamalla heitä toimimaan kuten toiset samanikäiset? Jos kasvaa tyttöjen/naisten keskellä niin helposti muuttuu heidän kaltaisekseen ja sitten miehestä tulee homo. 

Sulle tehty lobotomia joskus? Olen pahoillani! Mun JOKAINEN lapsi tulisi kasvattaa sensitiivisesti, empaattiseksi ja korostamatta (teennäisiä) sukupuolieroja!!! Se on mun mielestä normaalia ja _nykyaikaista_.

Vierailija
28/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tehty lobotomia joskus? Olen pahoillani! Mun JOKAINEN lapsi tulisi kasvattaa sensitiivisesti, empaattiseksi ja korostamatta (teennäisiä) sukupuolieroja!!! Se on mun mielestä normaalia ja _nykyaikaista_.

Ei mitään snesitiivistä kasvatusta

Vierailija
29/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Oma lukunsa on sitten nämä miespuoliset uniikit lumihiutaleet jotka on "aina tulleet toimeen paremmin tyttöjen kanssa ja on enemmän naispuolisia kavereita".

Vierailija
30/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
31/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lukiossa pari kaverityttöä mutta se johtui siitä että minä olin muuten yksinäinen ja minua oli kiusattu. Kun kiusaamistapaus paljastui alkoi toinen näistä tytöistä auttaa minua että löysin muita kavereita jotka eivät olleet ilkeitä. Häntä siis kävi minua sääliksi. Näillä kaveritytöllä oli poikakaverit toisaalta, tällä toisella itseään n 3-4 vuotta vanhempi teekkari.

Poika joka viihtyy tyttöjen seurassa ei ole homo välttämättä mutta hänellä voi olla jotain muita sosiaalisia rajoitteita minkä takia hän ei tule toimeen samanikäisten poikien kanssa. Se voi olla asperger tai joku vastaava häiriö, hän voi olla ulkomaalaistaustainen, ulkonäöltään poikkeava tai muuten vaan ei pidä poikien junttimaisista touhuista, voi olla klassisesta musiikista tai taiteesta pitävä.

Vierailija
32/37 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lukiossa pari kaverityttöä mutta se johtui siitä että minä olin muuten yksinäinen ja minua oli kiusattu. Kun kiusaamistapaus paljastui alkoi toinen näistä tytöistä auttaa minua että löysin muita kavereita jotka eivät olleet ilkeitä. Häntä siis kävi minua sääliksi. Näillä kaveritytöllä oli poikakaverit toisaalta, tällä toisella itseään n 3-4 vuotta vanhempi teekkari.

Poika joka viihtyy tyttöjen seurassa ei ole homo välttämättä mutta hänellä voi olla jotain muita sosiaalisia rajoitteita minkä takia hän ei tule toimeen samanikäisten poikien kanssa. Se voi olla asperger tai joku vastaava häiriö, hän voi olla ulkomaalaistaustainen, ulkonäöltään poikkeava tai muuten vaan ei pidä poikien junttimaisista touhuista, voi olla klassisesta musiikista tai taiteesta pitävä.

Miten ulkomaalaistaustaisuus liittyy?

Vierailija
33/37 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?

Vierailija
34/37 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
35/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utur

Vierailija
36/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vo vittu mikä kysymys taas :D

Taattua AV-laatua :)

Minulla on aina ollut naisia ystävinä ja olen kyllä niin umpihetero kun olla voi. Monia niistä ystävistäni olen toki pannutkin ja jonkun kanssa seurustellutkin, mutta se ei ole ystävyyttä haitannut.

Vierailija
37/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :D Yksi koulukaverini (heteropoika) on kertonut, että suurin osa hänen kavereistaan on tyttöjä, koska tyttöjen kanssa voi kuulemma jutelle useammista asioista ja kattavammin kuin muiden poikien kanssa.