Onko tyttöjen kanssa kaveeraavat pojat usein homoja?
Eiks pojat viihdy yleensä keskenään? Tunnen yhden lukion aloittaneen, joka kyllä myös muiden poikien kanssa viihtyy, oikein hyvinkin, mutta heti kun se yksi tietty tyttö on lähellä, hän on mieluummin hänen kanssaan. Ja mitään suhdetta näillä kahdella ei ole, ei todellakaan mitään mahdollisuutta siihen. Mutta poika ei myöskään ole mikään "selvä homo", harvat homoista edes oikeasti on.
Miten on, voiko teini-iässä tyttö ja poika olla kavereita, niin että molemmat ovat heteroita?
Kommentit (37)
No on sinulla kyllä erikoinen ajatusmalli: poika joka tykkää olla jonkun tytön kanssa, on siis selvästi homo? :D
Olisiko kuitenkin todennäköisempää että on vaikka jollain tavalla ihastunut tuohon tyttöön?
Minun kokemukseni mukaan ne pojat joilla on ala-asteelta alkaen lähes vain ja ainoastaan vain tyttökavereita ja jotka liikkuvat tyttöporukoista, ovat homoja. Näitä on tullut paljon seurattua työn puolesta. Yli 35v ajan.
Vierailija kirjoitti:
No on sinulla kyllä erikoinen ajatusmalli: poika joka tykkää olla jonkun tytön kanssa, on siis selvästi homo? :D
Olisiko kuitenkin todennäköisempää että on vaikka jollain tavalla ihastunut tuohon tyttöön?
Ei. Mitään merkkejä tällaisesta ei ole.
Ei, hän vaa odottaa tilaisuutta päästä pukille... :)
No voihan ne olla ihan ystäviäkin.
Jos haluaa vain kaveerata tytön kanssa, tuomitaan tytön taholta usein homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan ne pojat joilla on ala-asteelta alkaen lähes vain ja ainoastaan vain tyttökavereita ja jotka liikkuvat tyttöporukoista, ovat homoja. Näitä on tullut paljon seurattua työn puolesta. Yli 35v ajan.
Montakohan näistä saataisiin pelastettua ohjaamalla heitä toimimaan kuten toiset samanikäiset? Jos kasvaa tyttöjen/naisten keskellä niin helposti muuttuu heidän kaltaisekseen ja sitten miehestä tulee homo.
Siis mulla on yks tuttu, 19-vuotias poika, jolla ei ole ollenkaan poikapuolisia kavereita. Kaikki hänen kaverinsa ovat tyttöjä, lisäksi hän seurustelee yhden tytön kanssa joka kuuluu tähän samaan kaveriporukkaan. Oon aina miettiny että onkohan se vaan homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan näistä saataisiin pelastettua ohjaamalla heitä toimimaan kuten toiset samanikäiset? Jos kasvaa tyttöjen/naisten keskellä niin helposti muuttuu heidän kaltaisekseen ja sitten miehestä tulee homo.
-Pelastettua miltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, no, älähän nyt.
Ei oo. Pojat viihtyvät sellaisten ihmisten seurassa kuin viihtyvät. Mitäs, jos se tyttö onkin LESBO? Aikauhee! Mitä sitten, jos se poika onkin homo, bi tai jotain muuta?
en kyllä ymmärrä miten tyttö ja poika voi olla vaan kavereita?itse en ole naisena törmännyt mieheen joka ei seksiä vinkuisi tai tölläisi persettä ja tissejä!ovatko yleensä näiden poikien naispuoliset kaverit niin epähaluttavia ettei heitä paneta vai peitetäänkö ne panettamisen tunteet vai miten se suhde voi toimia?
Vierailija kirjoitti:
en kyllä ymmärrä miten tyttö ja poika voi olla vaan kavereita?itse en ole naisena törmännyt mieheen joka ei seksiä vinkuisi tai tölläisi persettä ja tissejä!ovatko yleensä näiden poikien naispuoliset kaverit niin epähaluttavia ettei heitä paneta vai peitetäänkö ne panettamisen tunteet vai miten se suhde voi toimia?
No ne on homoja!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tietysti näinkin. Sen verran kyllä sanoisin että jos mies "vinkuu seksiä" niin ei hänellä ole käytöstapoja enkä haluaisi olla sellaisen kanssa tekemisissä. Eikä aikuista miestä nyt normaalisti naisen näkeminen tms. aiheuta välittömiä "panetuksen tunteita", eikä käytöstavat omaava mies ala tuijottaa tissejä tai persettä.
Mutta kaverisuhteet tietysti muodostuvat helposti sellaisten ihmisten välille, ketkä ovat toistensa mielestä miellyttäviä. Jos kyseessä on vastakkaista sukupuolta olevat ihmiset niin ajan kanssa tuollainen kaverisuhde helposti johtaa ihastumiseen, etenkin jos henkilöt ovat paljon toistensa kanssa tekemisissä.
Mutta onko sillä muuten kuin korkeintaan mahdollisen seksin harrastamisen osalta kovin paljon eroa johonkin samaa sukupuolta olevaan hyvään ystävään tai muuhun tärkeään ihmiseen?
Hhyy