Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin lasteni päiväkotitädin kaupassa

Vierailija
13.01.2017 |

On töissä niin suloinen ja siveän oloinen tyttö.

Näin tänään kassalla miehensä kanssa. Ostivat lavan kaljaa, siksarin lonkeroa ja tupakkaa. :( Harmittaa.

Tytön fb-profiilissakaan ei ole ollut mitään viitteitä päihteiden käyttöön.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innolla odotan sitä päivää kun joku mamma (tai ehkä mamman mies :D) yhdistää mun (kasvottomat) alaston suomi -kuvat muhun :D

T. Luokanope

Varovasti, onpa muuten moni saanut potkut kun on opettajan asemassa levittänyt alastonkuviaan.

Vierailija
42/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on toivoa, että muut työntekijät ovat raittiita, minä näin lapseni koko ryhmän työntekijät baarissa! Millainen juopporetkue lastani kasvattaakaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä enempi huolissaan siitä, että ope oli miehen seurassa. Varmaan jotain pervoseksiä jo harrastaa nyt. Ottaa vaikka suihin, ja sitten hymyilee niillä samoilla huulilla sun viattomalle lapselle.

Ja kunnolla jos hörähtää nauruun, saattaa jopa vanhaa mälliä tirskahtaa hampaista

Vierailija
44/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity aiheeseen tai no liittyy...

Olen itse päihderiippuvainen ihminen. Olin kuskina yöelämässä kun en kokenut ravintolan minua viehättävän ajelin autolla ees taas ees eli ns. pillurallia. Siinä ajaessa rupeaa huikomaan ja kukaan ei ollut soittanut hakemaan joten menin nakkikioskille.

Tilatessa ruokaa kuulin tutun mutta semmoisen sössösstävän äänen takaa... Hoputti minua tilamaan nopeasti kun hänellä oli " smishnulla.. minulla shiis ... takki shiis ta taakk .. TAKSIH osd ... odottaa! "  ( no ei ole sanatarkka lainaus mutta varmaan saamme käsityksen )

Käännyin ja siinähän oli minun päihdetyöntekijä! :D No eikun morjestettiin toisiamme ja minä menin autoon syömään. Työntekijä jäi tilamaan.

Mietin jonkin verran asiaa miten kovaa kaksoisroolia jotkut vetävät.

Vierailija
45/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
46/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanaa kun toinen pääsee viihteelle työviikon jälkeen. Mäki haluun!

Vierailija
47/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti olikin varmaan se että miten äiti oli päiväkodintädistä saanut niin hyvän vaikutelman mutta tuo kaljaosto pilasi sen tästä naisesta.

Ei ole niin vakuuttava enää ensi kerralla, niin se vain menee.