Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin lasteni päiväkotitädin kaupassa

Vierailija
13.01.2017 |

On töissä niin suloinen ja siveän oloinen tyttö.

Näin tänään kassalla miehensä kanssa. Ostivat lavan kaljaa, siksarin lonkeroa ja tupakkaa. :( Harmittaa.

Tytön fb-profiilissakaan ei ole ollut mitään viitteitä päihteiden käyttöön.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärin täti näytti niin SULOISELTA ja SIVEÄLTÄ! Jösses sentään! Ja nyt maine meni, kun osti miehensä kanssa kaljaa, lonkkua ja kessuja. Eihän tuollaisen hoteisiin voi lastaan päästää, eihän?

Vierailija
22/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Mitähän mammat olisivat tuumineet minusta kun kävin ensin Alkossa sieltä mukaani tarttui

Pullo shampanjaa (kaverin 50 v. lahja)

2 pahvipönikkää punaviiniä ja 2 valkkaria

Pullo konjakkia

Pullo Baileys kermalikööriä ja20 lonkeroa

Oli nimittäin tuparit tulossa.

Ja samassa hötäkässä vielä markettiin, josta mukaan sekä tupareita että taloyhtiön talkoita varten

4 laatikkoa olutta

4 laatikkoa siideriä

Paljon limuja.

Taloyhtiön juomat otettiin toki eri laskulle

T:Lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni uskonnonopettaja osti kerran lähikaupassa kondomeja. Ajatelkaa, siis KONDOMEJA. Mikä perverssi ihminen, kyllä mää niin mieleni pahoitin ja kerroin kaikille vanhemmille, että kyseessä on pedofiili. Lopulta antoivat sille potkut koululta, kun nämä lasten koskettelu epäilyt menivät rehtorin korviin, siinä oli sitten kunnon kristilliset arvot omaava rehtori, joka ei tällaisia sodomistipedofiilejä suvainnu.

Vierailija
24/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä just viime viikonloppuna istuskelin baarissa lapseni hoitajan kanssa. Voin sanoa, että oltiin kännissä.

Vierailija
25/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua.

Mitähän mammat olisivat tuumineet minusta kun kävin ensin Alkossa sieltä mukaani tarttui

Pullo konjakkia

Ja samassa hötäkässä vielä markettiin, josta mukaan sekä tupareita että taloyhtiön talkoita varten

4 laatikkoa olutta

4 laatikkoa siideriä

Paljon limuja.

Sitä että sinä ja sinun tuttavapiiri käyttää alkoholia paljon. Sinun elämäntapasi kertoo aika voimakkaasta päihderiippuvuudesta.

Vierailija
26/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP! Soita akuutti lastensuojeluun ja kerro mitä näit. Koska tuommoinen määrä alkoholia edes kahdelle ihmiselle ei ole normaalia! Päiväkodin täti se ihminen joka huolehtii sinun lapsesta EI ole SELVINPÄIN juotuaan edes puolet tuosta määrästä alkoholia!

Kun soitat lastensuojeluun siellä osataan olla valmiustilassa ma aamuna. Kyseinen työntekijä sitten puhallutetaan työpaikalle saapuessa.

joo ja sinne hommataan myös poliisin Karhu-ryhmä. Muistaapa likka seuraavalla kerralla ostaa kaupasta vain limua

Miksi Karhu-ryhmä? Onhan se lava voinut olla jotain muutakin kaljaa...

Vierailija
27/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko kyseessä täti vai tyttö vai kaksi eri henkilöä? Ap puhuu aloituksessa molemmista.

Vierailija
28/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson monesti mitä ihmiset ostaa. Paljon turhaahan ihmiset syö. 

Vierailija
29/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herttainen hoitaja ostin myös alkoholia monta lavaa ja viinakaupassakin kävin, isotjuhlat oli tulossa , mutta itse olen absolutisti

Vierailija
30/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin poikani kanssa samaa päiväkotia käyvän pojan äitinsä kanssa kaupassa. Äiti osti sixpackin siideriä ja laatikon alecoqia! Miettikääpä sitä! !!!112!!!!

Vierailija
31/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä päihde-hoitolaitoksessa, ja laitoksella on tili lähikauppaan. Ja todellakin, joka viikko, käyn ostamassa sieltä itselleni viikonloppujuomat:)siis omalla rahalla, en firman piikkiin.

Kyllä ne myyjät hymähtelevät, kun hoidan alkoholisteja, ja itse kannan sieltä satsin juomaa joskus jopa keskellä viikkoa, siis kotiin valmiiksi kymiöön odottamaan viikonloppua.

Se, mitä kukin vapaa-ajallaan tekee, ei kuulu kenellekkään niin kauan, kun hoitaa työnsä niinkuin kuuluu. Piste.

32/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen suloinen ja sievä. Hymyilen kun lapsi törkätään aamulla syliin ja kestän mukisematta sen että päivän päätteeksi vaatteet ovat ties missä kuolassa, räässä ja ruuanjämissä. Pidän päälläni asianmukaisia ja käytännöllisiä vaatteita jotta voin kontata pilttien perässä kahdeksan tuntia päivässä. Huomenna lähden baariin, jääkaapissa on valmiina hyytelöshotit, viinapullo ja parit lonkerot. Tällään naamani täyteen meikkiä ja lyön tissit tiskiin, jos tuuri käy saatan lähteä satunnaisen miehen matkaan ja harrastaa kännistä seksiä.

Miksi se liikuttaa sinua niin kauan kun olen työajallani ja lapsesi seurassa suloinen ja sievä?

Vierailija
33/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua.

Pullo konjakkia

4 laatikkoa olutta

4 laatikkoa siideriä

Paljon limuja.

Sitä että sinä ja sinun tuttavapiiri käyttää alkoholia paljon. Sinun elämäntapasi kertoo aika voimakkaasta päihderiippuvuudesta.

Tätä odotinkin, olen nimittäin lähes absolutisti.

Likööri tai osa siitä tuli jälkiruokaan.

ja tosiaan, tupareihin (n. 50 aikuista) tuli hankittua liikaa juotavaa

Taloyhtiön pihatalkoisiin juomia tuli aika sopiva määrä. (itse en juonut mitään alkoholipitoista, mutta hallituksen jäsenen lupasin hoitaa hankinnat ennen poismuuttoamme)

Ja lupaisin hankkia myös kavereiden puolesta 50 v. kimppalahja shamppanjapullon  samalla kun alkoon menen.

Alkossa tulee käytyä ehkä kerran vuodessa

ja viimeksi olen juonut alkoholia (lasillisen Fresitaa)  viime kesänä kaverin kesäjuhlissa.

Jouluna söin tosin jälkkäriä johon tulee Baileysiä ja itsetehtyä sinappia jossa konjakkia.

No ei se mua kuitenkaan haittaa, mitä muut ajattelee. en vaan oolut osannut ajatella, että lasten vanhemmat kyttäisivät minun ostoksiani.

LTO

Vierailija
34/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään terveydenhoito-, sosiaali-, tai asikaspalvelualalla ei saisi olla mitään työn ulkopuolista elämää. Voi luoja sentään. Itsekin olen törmännyt tähän, koettu on, että esim. kassatyöskentelyssä liian tummasta kynsilakasta tai väärän värisestä huulipunasta on tullut sanomista. Ei siis työstäni vaan ulkonäöstäni. Ja ei, minulta ei löydy lävistyksiä tai tatuointeja, mutta työkaverini ovat niistäkin saaneet kuulla.

Joidenkin hysteerikkojen mielestä ei saisi myyjänä käyttää hajusteita lainkaan, vaikka käytän niitäkin kohtuudella (dödöä ja suihkauksen pari hillittyä hajuvettä töissä ollessani) ja se arvokkaan oloinen rouva takanasi tuoksahtaa monta kertaa voimakkaammin (miksei sille voi inistä?).

Lastenhoitajilla ei saa olla lemmikkejä KOTONAAN, koska ollaan niin allergisia, että se haittaa. Vapaa aikanakin tulisi olla täysin raitis, hillitty ja hallittu, savuton, sukupuoleton, seksitön, hajuton ja mauton. Jos työnsä hoitaa hyvin ja työpaikan sääntöjen puitteissa niin mikä on ongelma? Haluaisinkin sanoa kaikille nillittäjille (vuosien patoutuman tuloksena), että haistakaa pitkä paska ja keskittykää oikeisiin ongelmiinne!

Vierailija
35/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja kerran törmäsin alkossa alakouluikäiseen oppilaaseen vanhempineen :( Odotin potkuja mutta niitä ei tullut. Kai niitä vanhempia hävetti oma viikonloppudokaaminen yhtä paljon ku mua siinä tilanteessa.

Olihan se nyt selvää että molemmat osapuolet olivat alkossa heidän lapsensa takia.

Vierailija
36/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunajauho kirjoitti:

Minäkin olen suloinen ja sievä. Hymyilen kun lapsi törkätään aamulla syliin ja kestän mukisematta sen että päivän päätteeksi vaatteet ovat ties missä kuolassa, räässä ja ruuanjämissä. Pidän päälläni asianmukaisia ja käytännöllisiä vaatteita jotta voin kontata pilttien perässä kahdeksan tuntia päivässä. Huomenna lähden baariin, jääkaapissa on valmiina hyytelöshotit, viinapullo ja parit lonkerot. Tällään naamani täyteen meikkiä ja lyön tissit tiskiin, jos tuuri käy saatan lähteä satunnaisen miehen matkaan ja harrastaa kännistä seksiä.

Miksi se liikuttaa sinua niin kauan kun olen työajallani ja lapsesi seurassa suloinen ja sievä?

Se kertoo sinusta miten sinun elämänhallinta on pettämässä. Ja oletkohan oikea ihminen toimimaan päiväkodissa?

Vierailija
37/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä enempi huolissaan siitä, että ope oli miehen seurassa. Varmaan jotain pervoseksiä jo harrastaa nyt. Ottaa vaikka suihin, ja sitten hymyilee niillä samoilla huulilla sun viattomalle lapselle.

Vierailija
38/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän naurattaa tämä .....kyllä minutkin on joskus joku vanhempi nähnyt Alkossa ja ei ole mielessä käynytkään että "no nyt ne "Hirvoset" ajattelevat minun olevan alkoholisti ynnämuu kriminaali...." Työpaikalla kun hoitaa hyvin hommat niin vapaa aika on todella vapaa aikaa myös hoitajalla.

Vierailija
39/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla odotan sitä päivää kun joku mamma (tai ehkä mamman mies :D) yhdistää mun (kasvottomat) alaston suomi -kuvat muhun :D

T. Luokanope

Vierailija
40/47 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päiväkodissa töissä ja saunajuomatkin käyn ostamassa toiselta paikkakunnalta - juuri aloittajan tyyppisten takia 😯