Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjosit viimeksi lapsesi syntymäpäivillä?

Vierailija
13.01.2017 |

Ekat synttärit tulossa ja vinkit on tarpeen. Muutama lapsivieras, suurin osa aikuisia on vieraista. Kiitos!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavoileipäkakkua, kinkkumuffinseja, mokkapaloja, kääretorttua, kahta erilaista keksiä, täytekakku jossa mustikkamousse ja valkosuklaamousse täytteet.

Vierailija
2/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavoileipäkakkua, kinkkumuffinseja, mokkapaloja, kääretorttua, kahta erilaista keksiä, täytekakku jossa mustikkamousse ja valkosuklaamousse täytteet.

Kiitos vastauksestasi, mikä maistui parhaiten ja mitä meni vähiten?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakat on klassikkohitti tai paremminkin cocktailpiirakat, sellainen Xtran pussillinen ei maksa paljon mitään ja vaihtelua saa täytteilä, jokainen siis saa tehdä oman maun mukaan, lisäksi olen tehnyt siis vain munavoin ja sitten tarjolle vaikka Oltermannia ja Edamia, kinkkua, metwurstia ja kylmäsavulohta, kurkkua, tomaattia, salaattia...

Vierailija
4/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mua rupes itkettään tää alotus. Itse järjestelen kuopuksen 18v synttäreitä, eli varmaan viimeset mun järjestämät synttärit. Oon mä hölmö, kun nyyhkin täällä.

Vierailija
5/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mua rupes itkettään tää alotus. Itse järjestelen kuopuksen 18v synttäreitä, eli varmaan viimeset mun järjestämät synttärit. Oon mä hölmö, kun nyyhkin täällä.

Sama juttu 😍

Vierailija
6/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosin pelkkiä lapsivieraita. (7-9 vuotiaita) 

Kahdenlaisia sipsejä(maustettuja ja perinteisiä), karkkia(suklaata ja hedelmäkarkkia), täytekakku, kakkutikkareita, limua ja  mehua.  

Vierailija
7/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu 😍

Hyvä, etten oo ainoa hölmö. Toivottavasti ei pilattu tätä ketjua alakulolla:)

Vierailija
8/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yhtään hölmö, perästä tullaan 😊

Ap

Vierailija
9/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut ekoina synttäreinä kakku jotta saa "puhallettua" kynttilät... :D Tein vesimelonista, tuoreesta ananaksista ja mansikoista vartaita, kivoja lapsille ja raikas vaihtoehto liialle sokerille. Cocktail piirakat tai muut suolaiset herkut toimii aina. Yleensä ollut turhan paljon kaikkea. Keksejä menee aina vähiten. 

Ihania synttäreitä teille! :)

Vierailija
10/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikeastaan jäänyt kuin vähän sipsiä ja kakkua jäljelle, eli aika hyvin teki kauppansa. 

- 6

Vierailija
11/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökakkua, pitsaa, sipsejä ja karkkeja..

Seuraaville synttäreille on tyttö suunnitellut itse tarjottavat. Hän haluaa tuoretta hedelmäsalaattia, kuppikakkuja itse koristellen, suolaista piirakkaa ja jotain keksejä/karkkia. Lapsia tulee 10, oma mukaan laskettuna. Joutuu äidin tyllat ja strösselit koetukselle!

Vierailija
12/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakku, Rex-kakku, cocktailpiirakoita ja kahta erilaista tuorejuustoa, Aakkos-karkkeja, suklaakonvehteja sekä juustonaksuja.

Vierailija
13/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanille vastauksista 😊

Ap

Vierailija
14/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään aina teemasynttärit, ja ne vedetään aina överiksi :D Viime vuonna oli hodariteema. Hodareita sai itse täyttää haluamillaan täytteillä, mutta tarjolla oli myös valmiita "minihodareita". Täytekakku oli muotoiltu ja koristeltu isoksi hodariksi, ja myös oli yksi "jättihodari" voileipäkakkuna. Tarjolla oli myös niitä viinikumisia hodarikarkkeja. Lähes kaikki tuli syötyä, ja oli kätevä antaa ylimääräiset karkit vieraiden mukaan. Nehän olivat siis yksittäispakattuja.

Vierailija
15/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkainen täytekakku, coctailtikkuja vesimelonin kuoreen painettuna (=siili, rypäleet silminä, kirsikkatomaatti nenänä), popcornia, karkkia, keksiä, porkkanakakkua, kasvispiirakkaa, coctail piirakoita munavoilla, kahvia ja limua.

Vierailija
16/16 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marenkikakkua, kermakakku, omenapiirakkaa (sulanutta vaniljajäätelö lisänä), muffinsseja, jotka päällystettiin lapsen kanssa kermavaahdolla ja karkeista tehtiin naamat, leivottiin keksejä, luumupiirakkaa, tomaatti-juustopiirakka ja juustosarvia. Osa oli näistä kaverisynttäreillä ja osa sukulaisille. Kaikki eivät olleet samoille.

Aiemmilla ollut myös leipätikkuja, itsetehtyä perunasalaattia, bostonkakkua, erilaisia keksejä, kerran tehtiin vaaleita pipareita, mustikkapiirakkaa, mantelikakku, eri variaatioita muffinsseista, mokkapaloja, porkkanakakkua, donitseja ym. Yritän aina kehitellä vähän erilaisia ja tykkään leipoa paljon. Osa myös oltava gluteenittomia, siksi olen paljon tehnyt noita marenkipohjakakkuja, ovat muutenkin yllättävän hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi