Joillakin kotitalouksilla on oikeasti PIZZAPERJANTAI! HÄVYTÖNTÄ.
Kommentit (34)
Niimpä. Mikä vitun perjantai, sunnuntainahan sitä pitsaa kuuluu syödä (koska krapula)
Hyvä kun muistutit! Pitsathan piti hakea vielä kaupasta
Meillä ainakin on nyt pizzaperjantai.
Itse tehdyt kokojyväpohjat, ihana itse tehty tomaattisoosi pohjalle, missä mm paljon pippuria ja valkosipulia.
Täytteeksi naudan vähärasvaista jauhelihaa,
Ilmakuivattua kinkkua, sipulia, tuoretta chiliä ja avokadoa. Päälle juustoa ja tarjoillaan creme fraichen kanssa :)
Vois kyllä hakea pizzaa, nam! Ja kokista.
kiva kun muistutit pizzasta tulikin jo aika hakea se uunista :D
Onneks ei oo lapsia, voi pitää pizzaperjantain ja suklaasunnuntain (darraan). Tai pizzaperjantain pitäisin kyllä vaikka olisi lapsiakin. Pizzaa leivotaan ihan köksäntunneillakin, pahvi.
Niin on ja huomenna pizzalauantai :D
Käyttäjä3872 kirjoitti:
Lapsille tuollaista roskaruokaa.
Kotona voi tehdä itse terveellisempää pizzaa. Ei siihen tarvi tunkea kaikista rasvaisimpia juustoja ja täytteitä.
Meilläkin on, ja kehtaanko myöntääkään... eilen oli pitsatorstai :(
Mutku... taikinaa ja täytteitä jäi yli eikä niitä oikein voisi pidempään säilöä ja silleen, niin tein vielä yhden tänäänkin. Pahoittelen lapsille että nyt on näin huonosti asiat.
Meillä syödäänkin tänään kebabia. Mies lähti juuri äsken hakemaan.
Kyllä lasten täytyy perjantaisin pitsansa mikrottaa kun se on mamman ryyppäämispäivä. Hik!
Käyttäjä3872 kirjoitti:
Lapsille tuollaista roskaruokaa.
Täysin samaa mieltä! Minä teen lastensuojeluilmoituksen jokaisesta roskaruokaa lapsilleen syöttävästä vanhemmasta.
Jep!! Meidän naapuri osti kerran kesällä lapsilleen jäätelöä ja kehtasi vielä tarjota meidänkin mukuloille!!
No niinpäs onkin tänä perjantaina meilläkin. Ihan itse tehtyä, hyvänmakuista tavallista pizzaa jonka kalorimäärästä ja rasvapitoisuudesta mulla ei ole mitään käsitystä, eikä kiinnostakaan. Nami.
Meillä on aika usein pitkäperjantai, mutten nyt sitä niin epäterveellisenä pitäisi. Pohja kananmunasta, täytteeksi reilusti kasviksia, vähärasvaista jauhelihaa ja juustoa kohtuudella.. Ei syödä ähkyyn asti ja lisänä on salaattia. Ihan ok ruokaa mielestäni.
Sunnuntaina voi hirveässä darrassa tilata pizzaa. So?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aika usein pitkäperjantai, mutten nyt sitä niin epäterveellisenä pitäisi. Pohja kananmunasta, täytteeksi reilusti kasviksia, vähärasvaista jauhelihaa ja juustoa kohtuudella.. Ei syödä ähkyyn asti ja lisänä on salaattia. Ihan ok ruokaa mielestäni.
Pitsaperjantai siis, puhelin muokkailee.
Hyvä että oppii tekemään pizzan itse koska on itsetehty parempi vaihtoehto kun mikropizza tai pizzerian pizza jos sitä on pakko muka saada.
Hienoja kukkia hatussasi! ;)