Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Teuvo Loman saa edelleen stailata Universum-missit?

Vierailija
13.01.2017 |

Suomalaisella naiskauneudella ei pitkälle pärjätä ulkomailla, jos taustajoukoissa on ammattitaidottomia ihmisiä hösäämässä, katastrofaalisia esimerkkejä tämän Luumannin taidoista on kyllä jo nähty riittämiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisella naiskauneudella ei pitkälle pärjätä ulkomailla, jos taustajoukoissa on ammattitaidottomia ihmisiä hösäämässä, katastrofaalisia esimerkkejä tämän Luumannin taidoista on kyllä jo nähty riittämiin.

Olisiko niin, että kukaan vakavasti otettava stylisti ei suostu lähtemään moisille karjamarkkinoille?

Vierailija
2/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin syvää liikutusta kun iltapäivälehdessä kerrottiin että Teuvo on ITSE omin kätösin kursinut kasaan sen upean tonttuasun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan auttoi aikanaan Lolan huippusuoritukseen, tuloksena 2nd runner up!

Vierailija
4/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän tekee ilmeisesti homman ilmaiseksi julkisuuspalkalla. Tuskin missikisojen status on nykyään niin korkea, että suomalaismissi joko löytäisi helposti sponsoreita, jotka maksaisivat ammattistylistin käytön, tai löytäisi ammattistylistin tekemään homman ilmaiseksi.

Vierailija
5/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin syvää liikutusta kun iltapäivälehdessä kerrottiin että Teuvo on ITSE omin kätösin kursinut kasaan sen upean tonttuasun.

Persaukinen missi-delegaatio saa mitä tilaa?

Vierailija
6/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko missiorganisaatio on niin vitsi, koko homma on kuin 80-luvulta ja TV-lähetysten herättämä myötähäpeä voittaa BB-talon seksisessiot mennen tullen.... 

Ja onko niillä misseillä mitään töitä mistä saisi kunnolla rahaa? Nehän esitteli sukkahousuja Sokoksella jo silloin kuin minä olin nuori, onkohan nekin keikat jo menneet??

Vierailija
7/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän tekee ilmeisesti homman ilmaiseksi julkisuuspalkalla. Tuskin missikisojen status on nykyään niin korkea, että suomalaismissi joko löytäisi helposti sponsoreita, jotka maksaisivat ammattistylistin käytön, tai löytäisi ammattistylistin tekemään homman ilmaiseksi.

No jospa sille maksetaan kuitenkin matkat kohdemaahan, on samalla mallimamman viihdyttäjänä, turvallista seuraa kun ei tartte pelätä seksuaalista häirintää?

Vierailija
8/8 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo on loistava sisustussuunnittelija ja hillitön persoona. Tykkään!

Ohis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi