Ystäväni antaa lastensa leikkiä tisseillä. Mitä mieltä olette?
Ystäväni kertoi, että hänen lapset (1 - 5 v) tykkäävät leikkiä hänen (melko isoilla) tisseillä, lapsia kuulemma naurattaa kovasti, kun tissit heiluvat ja värähtelevät.
Pitäiskö tuosta tehdä lasu, koska tuohan tuottaa mielihyvää ystävälleni? Ainakin mun mielestä sairasta touhua. Ystävän mieskin leikkii, mutta se on normaalia.
Kommentit (24)
Mun lapset leikkii mun läskimahalla, mielihyvää tuottaa se että niitä niin naurattaa. Ei siis seksuaalista mielihyvää.
Pienillekin lapsille kuuluu opettaa mitkä osat kehosta ovat yksityisiä aikuisellakin , alapää ja rinnat. Outoa olisi opettaa tätä vasta tietyn iän ylittäneille. Myös oman ja toisen kehon kunnioittaminen on tärkeää ja siihen ei sovi rinnoilla leikkiminen. Toivottavasti tämä oli provo.
Tee varmuuden vuoksi lasu. Asiantuntijat sitten tutkivat ja miettivät onko asiaan syytä puuttua.
Mistä tiedät, että se tuottaa mielihyvää ystävällesi?
Kannattaa ottaa selvää käyvätkö lapset myös äitinsä ja isänsä kanssa alasti suihkussa tai saunassa. Tuohan on ihan hirveää. Aikuiset ihmiset lasten kanssa alasti samassa tilassa. Ihme pervoilua ja pedofiliaa!
Taidat olla kateellinen kun et itse pääse leikkimään ystäväsi rehevillä rinnoilla.
Ai no sekö näiden pollukoiden uusiokäyttö voisi olla imetyksen jälkeen. No hitto. Minä olin miettinyt että mitä niillä sitten enää tekee. No, eipähän ole niin isot lelukulut kun hyvät lelut on omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienillekin lapsille kuuluu opettaa mitkä osat kehosta ovat yksityisiä aikuisellakin , alapää ja rinnat. Outoa olisi opettaa tätä vasta tietyn iän ylittäneille. Myös oman ja toisen kehon kunnioittaminen on tärkeää ja siihen ei sovi rinnoilla leikkiminen. Toivottavasti tämä oli provo.
Kyllä siinä nyt tietty ikäraja on. Pienimmillä sitä tissiä tungetaan suuhun, joten opeta siinä sitten yksityisyyttä.
Vauva 9kk pitää tissiäni suussaan ja tutkii kiinnostuneena nänniä imetyksen jälkeen. Saan iloa vauvan tutkimishalusta. Teethän minustakin lasun
Sitten kun alkavat leikkiä äitinsä toosalla tai päinvastoin, on ehkä aihetta puuttua.
Kohta varmaan olet tekemässä ilmoitusta, jos joku imettää?
P.S. Olen tavannut yh-äidin, joka panetti itseään 13-vuotiaalla pojallaan.
Tästä on jo 35 vuotta aikaa. Edelleen oksettaa.
Ihan viatonta mielestäni. Ehkä tuo 5v alkaa olla sellainen raja että ei ole enää soveliasta.
Lasu-kriteerinä on se että voiko lapsille tulla traumoja tai vahinkoa ja tässä tapauksessa ei varmaankaan.
Siellä lastensuojelussa on ihan oikeasti vakavia tapauksia, joten ei kannata turhan päiten kuormittaa jo muutenkin kuormittuneita ihmisiä.
Tissithän on kivat lelut. Ei ainakaan tarttee raivata tissileluja. Ei oo raivaamiskiistoja. Yhtien tissien perään sos.työntekijät voi apuah, jos siis ei mitään muuta epäiltävää ole tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Ai no sekö näiden pollukoiden uusiokäyttö voisi olla imetyksen jälkeen. No hitto. Minä olin miettinyt että mitä niillä sitten enää tekee. No, eipähän ole niin isot lelukulut kun hyvät lelut on omasta takaa.
No niinkö no meinaat no?
Ihan normaalia. Meilläkin lapset ovat molemmat vieneet lelupäivänä minun tissit päiväkotiin.
Kasvattaa tulevia tissimiehiä, mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvattaa tulevia tissimiehiä, mikäs siinä.
Ei ole missään sanottu, että lapset olisivat poikia, urpo.
Vierailija kirjoitti:
Tee varmuuden vuoksi lasu. Asiantuntijat sitten tutkivat ja miettivät onko asiaan syytä puuttua.
:D :D :D Mikä idiootti. Yök.
Joku raja!
Imetyksen jälkeen tissit ovat taas minun omat eikä niitä lapset sorki.
Toki näkevät meidät vanhemmat alasti saunassa ja suihkussa mutta katsoa saa muttei koskea.
Minä en myöskään ole koskaan ollut mikään purulelu tai nyrkkeilysäkki. Hiuksistakaan ei saa repiä.
Ihan hullu tilanne oli kun poika oli 3v. ja hän tuli vessaan kun istuin pytyllä. Pyysi että äiti näytä millainen sinun pimpsa on :) Oli kyllä vaikea pitää pokka ja sanoin vain että en näytä koska se on yksityinen/henkilökohtainen asia ja sanoin että menehän pois. Poika vain tuumasi että olisi vain katsonut eikä koskenut ja lähti...JUST!
Toivottavasti tää on provo. Mistä päättelet että se tuottaa mielihyvää ystävällesi? Tuon ikäisille lapsille se on aivan normaalia, mutta asia olisi toinen jos lapset olisivat 10-vuotiaita.