Nainen antaisitko kilttimiehelle seksiä jos hän olisi itsemurhan partaalla?
Kilttimies suree naisettomuuttaan ja olisi itsemurhan partaalla. Vain naisen lämpö ja seksi voi auttaa. Antaisitko seksiä pelastaaksesi kilttimiehen elämän?
Kommentit (29)
Lopeta nyt jo. Kuinka monta aloitusta meinaat tänään tehtailla aiheesta kilttimies? Tympii.
En. Eihän kilttimieskään olisi antamassa minulle seksiä vaan omien tarkoitusperiensä kanssa liikenteessä.
Antaisitko sinä itsemurhan partaalla olevan homon panna sinua? Vain lämpösi voisi hänet pelastaa.
Kilttimies ei taida oikeasti olla itsemurhan partaalla, jos muka jotain seksiä siinä tilassa jaksaa edes ajatella...
Olen näitä kilttimies juttuja lukenut jo nyt niin monta, että alkaa jo tympiä.
Sinä ap ET ole mikään kilttimies, vaan olet elämäntapa ruikuttaja, eikä kukaan jaksa sellaista kuunnella.
Pistä osoite tulemaan, niin lähetän sulle köyttä, se auttaa ihmeesti tohon hiton ruikuttamiseen.
Ei kuulu minun velvollisuuksiini. Jos joku yrittää kiristää sillä, että tekee itsemurhan ellei saa minulta seksiä, niin ei ole elinkelpoinen yksilö.
Eiköhän siinä vaiheessa mt-puolen ammattilaiset olisi kilttimiehelle oikea kontakti. Lisäksi siunailisin, miten helppo elämä mahtaa olla, jos itse aiheutettu seksin puute on maailman loppu.
Oikeasti, tavaraa saa ihan rahallakin. Jos siis ei kelpaa se ilmaiseksi tarjottu, jota ihan tasan tarkkaan on tarjolla, kunhan lopettaa hetkeksi sen oman marttyyrinkruununsa kiillotuksen.
Mikä se sellainen kiltti mies on, joka kiristää seksiä itsemurhalla?
Sekopäinen kilttimies se jaksaa ja jaksaa, mutta ei vaan siltikään torttua tarjota :(
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies suree naisettomuuttaan ja olisi itsemurhan partaalla. Vain naisen lämpö ja seksi voi auttaa. Antaisitko seksiä pelastaaksesi kilttimiehen elämän?
Ruikuttaja jää aina ilman. Seksiä ei koskaan pidä antaa säälistä.
Sulla on kaksi tervettä kättä, käytä niitä.Seksi vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa ei ole perusoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Öööö.. miksi antaisin?
Öö pelastaaksesi ihmisen?
Jos yksinäinen miesten kohdalta huonosti kohdeltu nuori nainen sanoisi ettei hyppää sillalta jos joku halaisi kunnolla niin et varmaan halaisi vaan antaisit säälittävän vinkujan hypätä?
Mietitääs. Pelastanko katkeran, naisia vihaavan ruikuttajan antamalla sille seksiä, josta itse en nauttisi pätkääkään, vai antaisinko katkeran, naisia vihaavan ruikuttajan tappaa itsensä? Kyllä toi jälkimmäinen kuulostaa paremmalta.
En. Ei tässä ole kyse mistään kilttimiehestä. Jos on niin kovin seksiä vaille, niin menkööt maksulliselle. Se maksullinen ehkä jopa esittää nauttivansa.
En.