Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien äidit-fb-sivu on kyllä tyhmintä, mitä olen hetkeen nähnyt t. Tytön ja pojan äiti

Vierailija
13.01.2017 |

"Meillä hukataan tuhansia lyijykyniä ja laitetaan kiviä pesukoneeseen!! On se ihanaa olla poikien äiti <3"
Ei tuo ole mikään vain XY-kromosomit omaavien juttu. Meillä tyttö hukkaa tavaransa hirveää vauhtia ja poika on hiljainen ja huolellinen. Rakkaita ovat molemmat, enkä ajattele lapsia sukupuoliensa edustajina vaan ihmisyksilöinä. Tossa ryhmässä on harvinaisen vahva "pojat on poikia" ja "kyllähän ne pojat nyt kaikkea keppostelee"-mentaliteetti. Onko se poikien äitiys niin kamalaa että poikien toilailuille pitää hakea oikeutusta tuollaisessa tyhmässä? Ei minusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nauroin "poikien taskut aina täynnä kiviä" jutulle, itselläni vieläkin takkien taskuissa välillä löydettyjä kiviä ja parikymppinen nainen olen...

Vierailija
2/5 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pojille ei tarvitse opetta mitään kotitöitä eikä heiltä saa vaatia käytöstapoja, koska he ovat poikia.

Jännä, mistä näitä vastavalmistuneita kukkopoikia saapuu työelämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääks joku viel facee?

Vierailija
4/5 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään miksei miehet siivoa/osallistu kotitöihin/ ole vastuullisia perheenisiä. Kyllä se lähtee kasvatuksesta, että silleen.

Vierailija
5/5 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä veli kasvatettiin tekemään ihan yhtä paljon kotitöitä kuin minäkin. Vaimonsa jaksaa kehua monta kertaa kuinka ihanaa on tulla töistä siivottuun asuntoon ja ruoka odottamassa liedellä. Eikä tämä vaadi mitään "katsos nyt kun siivosin"-kiittelyä.

Omaa poikaani kasvatan samalla tyylillä, hänellä on omat hommansa kuten jokaisella joka samassa asunnossa asuu. Ei kivekset ja pippeli estä mitään kotitöitä. Jokainen käyttää vaatteita, astioita ja sotkee - täten myös siivoamisen luulisi onnistuvan.

Minä olin kyllä tyttönä meidän perheessä aina jolla oli kiviä taskussa, housut rikki ja kiipesin katolle ja hypin lumihankeen. En tiedä mitä söpöä siinä pojat on poikia ajattelussa on.