Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin suuri osa naisista suosii ''poikamaisia'' miehiä?

Vierailija
12.01.2017 |

En nyt halua lietsota mitään vihaa, mutta tuntuu siltä kun että naiset ikähaarukasta 20v ylöspäin suosivat vieläkin poikamaisia, siloposkisia, laittautuneita ja laihoja miehiä. Itse olen luonnostani kuulemma miehekkään näköinen ja minua ei lähes koskaan luulla vuonna 96 syntynyt, koska minulla on hyvin tiheä parransänki, olen kaljuuntumassa, muutenkin aika karvainen ja olen 188 cm pitkä varustettu hyvin leveällä selällä ja hartioilla.
Tuntuu kuin että on vähän vaikea löytää naista kun lähes kaikki naiset jotka joskus ovat olleet ihastuksen kohteenani ovat päätyneet yhteen poikamaisten miesten kanssa. Löytyykö naisia vielä jotka pitävät minunlaisistani? Kerran olen elämäni aikana seurustellut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siloposkiset, tuuheatukkaiset, pitkät, hoikat ja kauniit miehet on hot.

N25

Vierailija
2/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tykkäsin poikamaisista siloposkista, nyt kun ikää on vähän enemmän, niin miehekkyys ja se karvaisuuskin on plussaa. Poikamaiset ei enää sytytä. Kaipa se on luonto tarkoittanut näin, että nainen valitsee nuorena nuoren miehen ja vanhempana vanhemman. TAi no, tiedän jopa yli 40-v naisia, joita ne siloposket aina vaan viehättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat muokattavan miehenkuvan, joka kelpaa myös ystävättärille, joille viedään syynättäväksi ja hyväksyttäväksi.

Miehinen mies ei kumartele ja hyppää, vaan on voimakastahtoinen toimija, joka ei siskoja pokkuroi. Siksi häntä karsastetaan myös. Omaa myös selkärankaa, eikä mitään rustoa.

Vierailija
4/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun unelmalta. Mutta ainiin, just täytin jo 24.

Vierailija
5/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat muokattavan miehenkuvan, joka kelpaa myös ystävättärille, joille viedään syynättäväksi ja hyväksyttäväksi.

Miehinen mies ei kumartele ja hyppää, vaan on voimakastahtoinen toimija, joka ei siskoja pokkuroi. Siksi häntä karsastetaan myös. Omaa myös selkärankaa, eikä mitään rustoa.

Miehekkäät miehet ovat yleensä rumia.

Vierailija
6/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poikamainen mies joka ei pokkuroi tai alistu vaan on tasavertainen kumppani ja rakastettu. Eihän se ulkonäkö kerro luonteesta tai arvoista mitään.

Vierailija
7/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota pari vuotta niin pörräävät kimpussa! Tai ota muutama vuosi vanhempi!

Vierailija
8/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuoret suosivat, kun nainen on itsekin niin siloposkinen. Samanlaisuus vetää puoleensa.

Vierailija
9/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sun naisen puutteesi ole sun ulkonäöstäsi kiinni.

Rumatkin miehet (ja naiset) saavat kumppanin, jos ovat luonteeltaan iloisia ja reiluja, eivätkä havittele missimallista kumppania. Ja liikkuvat muuallakin kuin kodin ja työpaikan väliä.

Hämmästyttävää, että tällainen perusasia on todella monelta av-palstalla unohtunut. Että ei kukaan hae sinkkua miestä (tai naista) kotoa, ja naamavärkkiä tai kropan mallia paljon olennaisempo vetovoimatekijä on ihmisen korvien väli. Ainakin siis jos puhutaan parisuhteesta eikä satunnaispanoista.

Se, että ap suhtaudut halveksivasti kanssaveljiisi ja koet, että sinussa ei ole vikaa vaan ainoastaan naisten miesmaussa, kertoo, että korvien välissä se ongelma on sinullakin. Asenneongelma nimittäin.

Kannattaisi luopua ulkoistamasta ongelmiaan muille. Ja miettiä, miten voisit itse itseäsi kehittää vähän miellyttävämpääm suuntaan.

Ja vähän suhteellisuudentajuakin olisi hyväksi. Olet vasta 20-vuotias. Ei noin nuoren miehen parisuhde-tilastoissa yleensä ole ehtinyt edes olla kovin montaa seurustelusuhdetta!

Vierailija
10/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle nuori. Vanhemmalle (sinulle) vanhempi.

Vierailija
11/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parransänkeä ei ole jos osaa aja parran

Vierailija
12/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Pidän edelleen teinikroppaisista siloposkisista miehistä.

En pidä pitkistä karvaisista isoista miehistä.

40+

Vierailija
13/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään iloisista ja huumorintajuisista miehistä, ns. kivoista tyypeistä ja luonne monesti heijastuu ulkonäköön sellaisena tietynlaisena "poikamaisuutena," vaikka olisi vanhemmastakin miehestä kysymys.

n33

Vierailija
14/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas vedit melkoiset luonneanalyysit miehestä vartalomallin perusteella.

Vierailija
15/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen aina pitänyt enemmän "söpöistä" tai kauniista kuin komeista tai rujon miehekkäistä miehistä. Kyllä naisillakin voi olla tietty preferenssi. Se ei tietenkään poista sitä, että joskus kohdalle voi tulla mies, jossa on jotain muuta sytyttävää, vaikka ulkonäkö ei niin nappaakaan. Mutta noin yleensä kiinnitän huomiota enemmän suloisiin miehiin.

N35

Vierailija
16/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei sun naisen puutteesi ole sun ulkonäöstäsi kiinni.

Rumatkin miehet (ja naiset) saavat kumppanin, jos ovat luonteeltaan iloisia ja reiluja, eivätkä havittele missimallista kumppania. Ja liikkuvat muuallakin kuin kodin ja työpaikan väliä.

Hämmästyttävää, että tällainen perusasia on todella monelta av-palstalla unohtunut. Että ei kukaan hae sinkkua miestä (tai naista) kotoa, ja naamavärkkiä tai kropan mallia paljon olennaisempo vetovoimatekijä on ihmisen korvien väli. Ainakin siis jos puhutaan parisuhteesta eikä satunnaispanoista.

Se, että ap suhtaudut halveksivasti kanssaveljiisi ja koet, että sinussa ei ole vikaa vaan ainoastaan naisten miesmaussa, kertoo, että korvien välissä se ongelma on sinullakin. Asenneongelma nimittäin.

Kannattaisi luopua ulkoistamasta ongelmiaan muille. Ja miettiä, miten voisit itse itseäsi kehittää vähän miellyttävämpääm suuntaan.

Ja vähän suhteellisuudentajuakin olisi hyväksi. Olet vasta 20-vuotias. Ei noin nuoren miehen parisuhde-tilastoissa yleensä ole ehtinyt edes olla kovin montaa seurustelusuhdetta!

Yleensä seurustelu aloitetaan 11-12 vuotiaana. Joten kyllä siinä on ehtinyt jo seurustella vaikka miten paljon.

Sitä paitsi 20 vuotias on siinä iässä että hän on fyysisesti parhaimmassa kunnossa ja komeimmillaan mitä tulee koskaan olemaan.

Jos silloin ei kumppania saa niin ei saa koskaan mistään.

Vierailija
17/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä poikamaisista miehistä ei tule vanhetessaan läskipäitä, tyyliin Jari Tervo. Tosin osa miehistä on jo nuorina läskipäitä, minkäs teet.

Vierailija
18/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä poikamaisista miehistä ei tule vanhetessaan läskipäitä, tyyliin Jari Tervo. Tosin osa miehistä on jo nuorina läskipäitä, minkäs teet.

Jes!

http://img2.rnkr-static.com/user_node_img/50045/1000882845/C350/he-s-no…

Vierailija
20/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä olisi sinuna vielä huolestunut. Kyllä jokaiselle löytyy joku, jonka ihannetyyppi olet.