Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se totta, ettei ssri-lääkkeitä käyttävää ihmistä kiinnosta seksi lainkaan?

Vierailija
12.01.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vähentää libidoa. Ei ehkä täysin.

Vierailija
2/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma vähentää mutta ei aina. Itselläni oli yhtä isot halut kuin aina ennenkin vaikka söin noita lääkkeitä ja olin siis masentunut.

Vierailija
4/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli lääkitys päällä 2 vuotta suhteessamme. Seksiä harrastettiin alussa päivittäin (joskus useita kertoja) ja myöhemmin 3-4 kertaa viikossa. Ihan mukana mies oli ja yleensä teki aloitteenkin.

Lääkityksen lopettaessa tuli nopeammin kuin aiemmin mutta varsinaiseen haluun ei vaikuttanut. Tunto kuulemma parani kun lääkitys loppui.

Vierailija
5/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä ja lääkkeestä.

Vierailija
6/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka ikiselle tule tuota vaikutusta, mutta todella yleinen haittavaikutus. Tai sitten seksi kiinnostaa, mutta orgasmin saaminen muuttuu mahdottomaksi. (Voi käydä miehille ja naisille.)

Vierailija
7/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ssri-lääkettä takana. Seksiä vaihtelevasti 4-7 kertaa viikossa. "Huonoin" viikkosaldo 3. 5 lasta, naimisissa, nainen 35 vuotta.

Vierailija
8/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta ssri-lääkettä takana. Seksiä vaihtelevasti 4-7 kertaa viikossa. "Huonoin" viikkosaldo 3. 5 lasta, naimisissa, nainen 35 vuotta.

Montako aloitetta viikossa sinä teet?

Ap

Vierailija
9/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että kannattaisikohan jättää eropaperit samaan aikaan kuin jo aloittaa lääkkeen, jos luvassa on seksitön elämä. Ap

Vierailija
10/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiin en kykene miehen kanssa, mutta kyllä sitä kiihottuu ja harrastetaan joka päivä seksiä. Takana noin 4 vuotta ssri:tä.

Vierailija
12/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmiin en kykene miehen kanssa, mutta kyllä sitä kiihottuu ja harrastetaan joka päivä seksiä. Takana noin 4 vuotta ssri:tä.

Yrittäkö mies edes tuottaa sinulle orgasmia? Vai onko tyytyväinen kun saa käyttää sua joka päivä panopatjana? Suostuisiko mies esim nuolemaan sulle orkun joka päivä saamatta sitä koskaan itse? Jos siis mies olisi se, joka on lääkityksellä? Miksi naiset alistuvat aina miellyttämään miehiä saamatta itselleen mitään?! Ap

Vierailija
13/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sotalapset ole masentuneita? Määrätäänkö sitä niille?

Vierailija
14/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnosti kun lääkettä käytin. Seksi oli ainut asia, josta silloin jaksoin nauttia.

Vierailija
15/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja sillosella miehellä ei vaikuttanut yhtään tohon.

Vierailija
16/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää seksi. Vaikka miedolla annostuksella syön. Mutta ei haittaa minua, pankaa te muut.

Vierailija
17/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt n.20 v. paniikkiin. En ole huomannut vaikutusta haluihin tai orgasmeihin annoksesta riippumatta. Päivittäin tulee nykyään molempia. Silloin kun käytin e-pillereitä, viimeksi 10v. sitten, oli aika ankeitakin kausia. Samassa parisuhteessa olin silloinkin.

Vierailija
18/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se totta. Tässä koottuna http://www.bumc.bu.edu/sexualmedicine/publications/the-central-mechanis…

This discovery may have important implications for people who take drugs that enhance levels of serotonin, such as the selective serotonin reuptake inhibitors (SSRIs) that are used to treat depression and other mental health disorders. These drugs often cause sexual dysfunction as a side effect, most commonly delayed or blocked ejaculation in men and a reduced sexual desire and difficulty reaching orgasm in women.

Vierailija
19/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Kiihottuminen ja laukeaminen voi vaikeutua ainakin. Joillakin ei vaikuta.

Vierailija
20/36 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vähääkään. Eli jos ero tulossa tms niin kannattaa alkaa syödä. Miehet eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä