Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset valitsette miehen jos se ei kuitenkaan kelpaa

Vierailija
12.01.2017 |

Kun tilastot sen kertoo että se on nainen joka ne eropaperit yleisimmin toimittaa.

Ei ole mitään syytä miksi "mies olikin sitä ja tätä" kun itse naiset olette sen valinneet mutta silti jätätte...

Tilastot on tilastoja väitätte mitä haluatte

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro parisuhdehistoriastasi. On helpompi vastata, kun tietää millaisella kokemuksella itse aiheesta keskustelet.

Vierailija
2/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro parisuhdehistoriastasi. On helpompi vastata, kun tietää millaisella kokemuksella itse aiheesta keskustelet.

5 vuotta seurustelin naisen kanssa kunnes hän lähti uuden miehen matkaan. Eli jätti!

Terv

@P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta seurustelin naisen kanssa kunnes hän lähti uuden miehen matkaan. Eli jätti!

Terv

@P

Mistä se sinun mielestäsi johtui?

Vierailija
4/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliski ku pitäis heti seurustelun aloitettuaan tietää, että "tämä on juuri se oikea, enää ei saa vaihtaa". Vaikka mies osoittautuisikin puolen vuoden jälkeen baarissa viihtyväksi naisten naurattajaksi tai peliriippuvaiseksi tolloksi :D

Jos ei miellytä niin mies vaihtoon(sama pätee myös naisiin)

Jos sinut on jätetty monia kertoja niin kannattaisiko miettiä onko syy sinussa?

Vierailija
5/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ihmettelen. Mut valittiin, olin kokematon, ujo ja hiljainen, mua piiritettiin ym. ym. Olin siinä ja tässä, lopulta ajattelin et kai se tästä voisi alkaa. Elämä oli pientä myrskyä puolin ja toisin, uskollisuutta kuitenkin vakuuteltiin, kunnes ilmoitettiin että on KAVERI, mies. Ei mitään sellaista, mutta sellainen se sit oli.

Vierailija
6/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv

@P

Nainenhan oli tehnyt juuri kuten tällä palstalla sinkkumiehet haluavat eli otti jonkun, joka kelpasi. Nyt kävi kuitenkin niin, että nainen löysi miehen, johon myös rakastui. Sen vuoksi hän otti ja lähti. 

Vierailija
7/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv

@P

Mistä se sinun mielestäsi johtui?

Toisista miehistä ja siitä että exäni ei ollut seurustellut aikaisemmin. Vihreämpi nurmikko kiehtoi selkeästi.

Mitään riitoja ei ollut. Paitsi se että itkin 3 viikkoa ja tämä emäntä joka oli aina se joka itkee ei itkenyt kertaakaan.

Pahinta oli että soitteli pitkin iltoha "kavereilleen" miehelle.

Ihme kyllä ei 5 vuoden aikana soitellut kenellekkään.

Vierailija
8/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin oletan, että suhde kasvaa ja kehittyy kaiken aikaa. Jos toinen heittää hanskat tiskiin ja olettaa, että homma jatkuu loputtomiin ihan vaan siksi, että suhteessa ollaan, se ei riitä. Toivon kumppania, joka haluaa näitä samoja asioita, ei riitä, että suhteen alussa esitetään itsestään parhaat puolet, ihan vaan siksi, että saadaan toinen hurmattua.

Vierailija
9/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen foorumi tämä on. Naiset keskittyy ap:n myllytämiseen eikä itse aiheeseen joka on karu fakta nykypäivän menosta.

Terv, kritiikkiä kestävä 40 vuotias naimisissa oleva nainen...

Vierailija
10/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsevat jonkun jolle nalkuttaa ja jota kavereille voi haukkua. Katso nyt tätäkin palstaa . Mies sitä, mies tätä... aina miehen vika, vaikka miten päin asiat ovat.

Tässäkin ketjusta saat lukea, miten se oli sun syy, että nainen lähti. Mikäli vastaavasti olisit itse jättänyt naisen toisen naisen vuoksi olisit kusipää.

Vierailija
11/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet iskisivät faktat pöytään heti kättelyssä niin väärät valinnat vähenisivät huomattavasti.

Vierailija
12/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ns. "Tavismies". Naisilla on sosiaalinen paine saada joku, vaikka joku tavis itselleen. Sellaisten kanssa mennään yhteen kunnes löytyy "Se oikea" valioyksilö ja tavis lentää romukoppaan. Useimmat naiset eivät sitä kohtaa joten joutuvat tyytymään siihen tavikseen. Joillakin naisilla käy sitten onni.

Vierailija
13/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun eroni ollut ainakaan mitenkään vältettävissä, enkä kadu suhdetta. Monta hyvää ja onnellista vuotta sain kokea. Kiitos siitä ex-puolisolleni.

Vierailija
14/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen foorumi tämä on. Naiset keskittyy ap:n myllytämiseen eikä itse aiheeseen joka on karu fakta nykypäivän menosta.

Terv, kritiikkiä kestävä 40 vuotias naimisissa oleva nainen...

Myllytän ap:ta ihan siksi, että parisuhteet eivät todellisuudessa synny niin, että nainen valitsee miehen. Kyllä siihen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka valitsevat toisensa so. ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa.

Vierailija
15/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ns. "Tavismies". Naisilla on sosiaalinen paine saada joku, vaikka joku tavis itselleen. Sellaisten kanssa mennään yhteen kunnes löytyy "Se oikea" valioyksilö ja tavis lentää romukoppaan. Useimmat naiset eivät sitä kohtaa joten joutuvat tyytymään siihen tavikseen. Joillakin naisilla käy sitten onni.

Ai nyt se on näin päin? :-D Ja minä kun olen luullut, että se on niin päin, että naiset ovat nirsoja eivätkä huoli miestä, joka ei vie heiltä jalkoja alta. Sen sijaan tavismies joutuu aina tyytymään naiseen, koska hän ei saa sellaista naista, jonka oikeasti haluaisi.

Vierailija
16/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miksi naiset ottavat sen "ihan kivan" jos mies ei kuitenkaan ole se mitä haluatte oikeasti?

Henkkoht ärsyttää että.olen naiselleni se "ihan kiva", kun eräälle toiselleni olisin ollut "koko maailma" - kertoi vasta monta vuotta liian myöhään tämä toinen, kun luulin että olin vain satunnainen panokaveri.

Vierailija
17/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miksi naiset ottavat sen "ihan kivan" jos mies ei kuitenkaan ole se mitä haluatte oikeasti?

Henkkoht ärsyttää että.olen naiselleni se "ihan kiva", kun eräälle toiselleni olisin ollut "koko maailma" - kertoi vasta monta vuotta liian myöhään tämä toinen, kun luulin että olin vain satunnainen panokaveri.

Vierailija
18/27 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä tosi oikeassa.Aina kaikki miehen syytä vaikka nainen sekoilisi miten ja mies olisi kuinka hyvä tahansa.

Vierailija
19/27 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in, mistäpä sen olisi tiennyt että mies alkaa pihdata ja kerätä elopainoaan sohvalla maaten jättäen minun vastuulleni kaikki hommat. Mihin katosi se aktiivinen, ja kodinhoitoon osallistuva mies? Niin, en tiedä. Kaiketi ei tarvinnut enää esittää mitään kun sai minut ns. nalkkiin lapsen kautta.

nimim. eropaperit lähtevät eteenpäin ensi kuussa.

Vierailija
20/27 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös ihmettelen. Mut valittiin, olin kokematon, ujo ja hiljainen, mua piiritettiin ym. ym. Olin siinä ja tässä, lopulta ajattelin et kai se tästä voisi alkaa. Elämä oli pientä myrskyä puolin ja toisin, uskollisuutta kuitenkin vakuuteltiin, kunnes ilmoitettiin että on KAVERI, mies. Ei mitään sellaista, mutta sellainen se sit oli.

Oletko moderni kirjailija tai kolumnisti? Ainakaan näin itselleni ei aukea, mitä yksikään noista lauseista tarkoittaa, joten joko yrität kirjoittaa mystisen taiteellisesti tai sitten et vain osaa oikeasti ilmaista itseäsi kirjallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi