Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naisille kelpaa paljon tienaava mies?

Vierailija
12.01.2017 |

Miksi te naiset ette kelpuuta kumppaniksenne miestä, jolla on suuret tulot? Itse tienaan yli 100 000 euroa vuodessa, joten pystyisin todella hyvin tuomaan perheelle taloudellisen tuen ja turvan. Haluaisin joskus itsekin sen perheen mutta naiset eivät koskaan kiinnostu minusta. Samaan aikaan toisaalla perustetaan perheitä, joissa jompikumpi tai molemmat tekevät pelkkää osa-aikaduunia kaupan kassalla tai vastaavaa, tai ei välttämättä ollenkaan edes töissä.
Alan turhautua, kun olen kohta nelikymppinen ja haluaisin sen perheen perustettua elämäni aikana. Olen deittaillut aktiivisesti jo vuosia, mutta kukaan tapailemistani naisista ei lopulta ole halunnutkaan lähteä perustamaan kanssani perhettä. Enkä ole edes mikään ruma, epäsosiaalinen tai muutenkaan vajaa, ja minä vielä voisin rahojeni ansiosta turvata perheen toimeentulon satavarmasti.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävä poikkeus palstan iänikuiseen lompakkoloinen jankutukseen.

Omalta osaltani vastaan, että en koskaan aio olla miehen elätettävänä, itse hoidan omat raha-asiani ja kumppanin valitsen ihan muilla perusteilla kuin hänen tuloillaan ja varallisuudellaan.

Ehkä liikaa korostat tulojasi ja lasket niiden varaan.

Vierailija
2/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sinun rahat mitään auttaa, kun talous pitää rakentaa sen pienituloisemman tulotasolla? Nainenhan siinä kärsii, kun hoitomaksut ovat tapissa, samatuloisen miehen kanssa ne olisivat pienemmät. Kuitenkin vaadit elintason niin kalliiksi, että naisella menee kaikki rahat yhteisiin kuluihin ja hän joutuu ostamaan vaatteet kenkiä myöten kirpparilta. Jalomielisenä lupaisit ehkä maksaa enemmän, mutta vastineeksi naisen pitäisi tehdä kaikki kotityöt ja lastenhoito yksin.

Etsi suosiolla yhtä hyvätuloinen nainen itsellesi. Jos maksat enemmän, valitat kuitenkin, kun akka vie kaikki rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sun mielestä paljon?

Vierailija
4/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sinun rahat mitään auttaa, kun talous pitää rakentaa sen pienituloisemman tulotasolla? Nainenhan siinä kärsii, kun hoitomaksut ovat tapissa, samatuloisen miehen kanssa ne olisivat pienemmät. Kuitenkin vaadit elintason niin kalliiksi, että naisella menee kaikki rahat yhteisiin kuluihin ja hän joutuu ostamaan vaatteet kenkiä myöten kirpparilta. Jalomielisenä lupaisit ehkä maksaa enemmän, mutta vastineeksi naisen pitäisi tehdä kaikki kotityöt ja lastenhoito yksin.

Etsi suosiolla yhtä hyvätuloinen nainen itsellesi. Jos maksat enemmän, valitat kuitenkin, kun akka vie kaikki rahasi.

Tässä on ne syyt, miksi en halua parempituloista miestä itselleni. 

Vierailija
5/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, vaikka en ihan noin paljon tienaakaan. Pystyisin hyvin turvaamaan perheelleni kunnon elämän, mutta ei. Sen sijaan joku sossun rahoilla elävä muija voi hankkia vaikka 5 lasta

Vierailija
6/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just täällä oli se yks ketju, jossa nainen ei halunnut tuntea elävänsä miehen siivellä. Syitä voi olla monia, toi on yks. Suomalaiset naiset haluaa olla tasa-arvoisia miehen kans. Toisaalta kivaa, jos toimeentulo olisi turvattu, mutta se ei ole kivaa, jos kokee olevansa vähän kuin maksullinen (eikä siis sillä, että sä niin ajattelisit, vaan naisista vaan voi itsestään tuntua siltä) tai kuin olisi velkaa sulle jollain tavalla, vaikkei sun mielestä olisikaan. Sitä saattaa kokea, että sit olis aina velvollinen miellyttään sua jollain tapaa ja olemaan kiitollinen.

Vierailija
7/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt niiltä naisilta, miksi lopettivat tapailun?

Vierailija
8/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä vielä luovuta, vaikka aika alkaa olla käsillä. Mitään en voi 30v sinkkumiehenä toivoakuin hyvää tuuria.

Sitä toivon itsellenikin vaikka en noin paljon tienaakkaan

Vierailija
9/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vika on toden totta siinä, että tienaat liikaa. Siksi kaikki kunnon rahamiehet ovat sinkkuja, kukaan ei heitä halua. Suosittelen että valehtelet tulosi pienemmäksi. Kerrot totuuden vasta kun naisella on sormus sormessa ja lapsi mahassa.

Vierailija
10/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla nyt jotain muutakin tarjottavaa on kuin tulot vai oletko aina töissä?

Vierailija
11/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että syy on se raha? Tai oletko liian perheen perustamisen kiilto silmissä viemässä naisia alttarille jo muutamien treffien jälkeen? Siinä voipi nainen jos toinenkin säikähtää... :-)

Mä treffasin kerran yhden kivan pojan kans parikymppisenä ja se vietti viikonlopunkin mun luona toka tapaamisella (oli kauempaa). Sit puhelimessa myöhemmin se kertoi rakastuneensa muhun ja mä pistin poikki. :-( Musta se oli tosi kiva ja ehkä olis voinut joskus jotain syntyäkin, mut jotenkin säikähdin tuota nopeaa rakkauden tunnustusta...

Vierailija
12/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha ole ainoa syy olla yhdessä.... Ehkä sinulla ja kenelläkään tapaamistasi naisista ei vain synkannut? Ei kovin moni rupea suhteeseen, jos heti alussa on selvää ettei kiinnostusta ja romanttista kipinää ole. 

Vierailija
13/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on paha heikkous shoppailuun niin varakas mies kyllä monesti kelpaa.

Vierailija
14/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi tuollainen nainen, jonka mies on isotuloinen, reilusti yli 100ke/v. Vastineeksi mun pitää tehdä kaikki kotityöt yksin sekä hoitaa lapset yksin. Siltikin mieheni valittaa, että pitäisi maksaa enemmän. Lisäksi meillä on elintasokuilu keskellä olohuonetta. Ei liene tarve kertoa, kummalla meistä on kalliit vaatteet ja kummalla henkkamaukan alerekistä haetut...

Vierailija
15/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset ette kelpuuta kumppaniksenne miestä, jolla on suuret tulot? Itse tienaan yli 100 000 euroa vuodessa, joten pystyisin todella hyvin tuomaan perheelle taloudellisen tuen ja turvan. Haluaisin joskus itsekin sen perheen mutta naiset eivät koskaan kiinnostu minusta. Samaan aikaan toisaalla perustetaan perheitä, joissa jompikumpi tai molemmat tekevät pelkkää osa-aikaduunia kaupan kassalla tai vastaavaa, tai ei välttämättä ollenkaan edes töissä.

Alan turhautua, kun olen kohta nelikymppinen ja haluaisin sen perheen perustettua elämäni aikana. Olen deittaillut aktiivisesti jo vuosia, mutta kukaan tapailemistani naisista ei lopulta ole halunnutkaan lähteä perustamaan kanssani perhettä. Enkä ole edes mikään ruma, epäsosiaalinen tai muutenkaan vajaa, ja minä vielä voisin rahojeni ansiosta turvata perheen toimeentulon satavarmasti.

Sä taidat olla sen verran k*spää luonteeltasi ettei varakkuuskaan tee susta viehättävää.Onneksi naisilla on itsesuojeluvaistoa tarpeeks.

Vierailija
16/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö itseäsi nuorempaa? Naiset lähtevät vanhemman miehen kanssa lapsia tekemään, vain jos tulee täyspotti tulevan lasten geenien suhteen. Miksi naiset lopettavat tapailun?

Vierailija
17/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat syyt täällä jo lueteltiinkin. Lisäisin vielä (tai tarkentaisin) että jos elämäntapa on tyystin erilainen (esim. en osaisi tehdä niin hienoa ruokaa kuin olet tottunut syömään) niin siinä olisi liikaa ristiriitoja. Jos olisit tottunut ostamaan kaiken mitä huvittaa, jos olisit tottunut järjestämään hienoja juhlia, jos et ymmärtäisi miksi joku viitsii juosta tarjousten perässä... jne.

Vierailija
18/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tarvitse. Olen entisissäkin suhteissa maksanut enemmän yhteisiä menoja, koska olen tienannut enemmän. En koskaan ole valittanut, sehän on mielestäni vaan reilua, että parempituloinen maksaa suhteessa enemmän yhteisiä menoja. Enkä vaadi mitään hyvää elintasoa vaan tulisin vähemmälläkin ihan hyvin toimeen.

Vierailija
19/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt niiltä naisilta, miksi lopettivat tapailun?

Olen kysynyt ja yksikään ei ole kertonut syyksi tulotasoani tai mitään siihen liittyvää.

Vierailija
20/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi tuollainen nainen, jonka mies on isotuloinen, reilusti yli 100ke/v. Vastineeksi mun pitää tehdä kaikki kotityöt yksin sekä hoitaa lapset yksin. Siltikin mieheni valittaa, että pitäisi maksaa enemmän. Lisäksi meillä on elintasokuilu keskellä olohuonetta. Ei liene tarve kertoa, kummalla meistä on kalliit vaatteet ja kummalla henkkamaukan alerekistä haetut...

Minä en tuollaista sentään vaatisi, olen aina tehnyt kotitöistä vähintään puolet ja joskus kaiken ihan yksinkin silloisissa avoliitoissani. Ei olisi minulle mikään ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä